Catsanova
Trouwdecoratie heeft een groot assortiment trouwartikelen voor bruid en bruidegom.
Naast de standaard producten, die ook te bekijken zijn in onze showroom in Nijkerk, bieden wij gepersonaliseerde producten aan.
Deze worden gemaakt in eigen atelier en bestaan uit:
* Trouwauto - bloemstukken - strikken - linten
* Borduurwerk - ringkussens - zakdoekjes - kousenbandjes
* Bruidsaccessoires - bruidssluiers - haar accessoires - bolero's

Ook voor de creatieve bruid is er genoeg te vinden:
* Boeket houders met zuignap
* Satijn linten - tule - organza
* Kunstbloemen
* Ballonnen

Bezoek ons online of in onze showroom in Nijkerk.
Parkeer gratis voor de deur.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017