Cavel Design

Cavel Design

Cavel Design is een online aanbieder van hoge kwaliteit design meubels. Daarbij doen wij het uiterste om de beste service te bieden op de markt. Daarbij is innoveren en constant maximaliseren van de service ons belangrijkste streven. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.
1.824 klantbeoordelingen

• Reints
    Review voor Cavel Design

Moest heel lang wachten op hocker. Kreeg geen update over de voortgang, moest er zelf achteraan. Uiteindelijk geld terug gevraagd en na een rappel ook gekregen. De wel ontvangen stoelen zijn wel erg goed.

• Egg Chair
    Review voor Cavel Design

stort geld niet terug na retour

Antwoord van Cavel Design

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij storten altijd het geld retour binnen uiterlijk twee weken, doorgaans wordt het zelfs binnen 7 dagen verwerkt. Wellicht is het aan u aandacht ontschoten omdat het door derdenrekening stichting Mollie Payments wordt teruggestort, en dus niet onder onze eigen naam.
    Ik heb uw specifieke bestelling er nog bij gezocht hoe het is verlopen en ik zie dat uw retour opgehaald is op 08-06 en de retour betaling is gedaan op 11-06 via stichting Mollie Payments, met de betaaloptie die u ook heeft gekozen tijdens het plaatsen van de bestelling.

• Hoe beoordeel je Cavel Design?

• ej⁹ koert

Nette aflevering. Mooie kwaliteit. Erg blij met de Eames lounge chair

Antwoord van Cavel Design

Hallo,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij streven er naar om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.
    Wij wensen u nog veel plezier van uw Lounge Chair en wellicht tot een volgende keer.

Mvg, Team Cavel Design