Celebs Beauty Company

Celebs Beauty Company

Celebs Beauty Company staat voor 100% kwaliteit verkoop hair & beautyproducten. Tevens zijn wij officieel distributeur/wholesaler in Europa van de Peter Lamas Hair, Skin & Bodycare Collection voor kapsalons & beautysalons.
Hair & Beautyproducten, Distributeur Peter Lamas Collection, Wholesaler voor hair & beautysalons
7,6
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Rachid Mohandiz

Antwoord van Celebs Beauty Company

Dankjewel Rachid, ook voor jouw geduld en begrip.

• Ragini Kavita Gangadin
    Geverifieerde klant van Celebs Beauty Company

Kwaliteit en zeker goede service. Geen teleurstellingen!

Antwoord van Celebs Beauty Company

Dank voor uw positieve review en graag gedaan :-). Houdt vooral onze webshop in de gaten voor nog meer aanbiedingen in de toekomst. En heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op.

• Hoe beoordeel je Celebs Beauty Company?

• Nada Rassi

Ik heb inplaats van 1 shampoo en 1 conditioner, 2 shampoos

Antwoord van Celebs Beauty Company

Beste klant, u had contact met ons kunnen opnemen om het te herstellen. Blijkbaar heeft een collega zich vergist omdat de verpakkingen op elkaar lijken. Indien u alsnog de conditioner wilt ontvangen kunt u contact opnemen met de eigenaresse. Zij kan dit voor u op een positieve manier oplossen.

• Nai
    Geverifieerde klant van Celebs Beauty Company

Chat is gewoon echt ideaal. Elke vraag word beantwoord en word echt goed meegedacht. De producten nu maand in gebruik en zie echt extreem verschil bij me haargrens. Helemaal weer de oude. Ik heb de hair solutions pakket genomen. Echt een aanrader. Pakket was echt in no time binnen. Ik ben zeker vaste klant

• Nihad Abezik

Dankjewel

• Marianne van Dort
    Geverifieerde klant van Celebs Beauty Company

Shampoo besteld. Goede service!

Antwoord van Celebs Beauty Company

Dank voor uw positieve beoordeling :-). Houdt vooral onze webshop in de gaten voor nog meer aanbiedingen in de toekomst. En heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op.

• Yo Pouw
    Geverifieerde klant van Celebs Beauty Company

Haarproducten Besteld en supersnel geleverd! Blij mee!

Antwoord van Celebs Beauty Company

Dank voor uw positieve review :-). Houdt vooral onze webshop in de gaten voor nog meer aanbiedingen in de toekomst. En heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op.

• Marijke van Dijk
    Geverifieerde klant van Celebs Beauty Company

Product is goed en op tijd afgeleverd. Prima!!!

• Maryam Farhou

Goede service!

• Raul Sahelices González
    Review voor Celebs Beauty Company

I've never get the products and they resign to refund the money

Antwoord van Celebs Beauty Company

Everything was solved, customer got a refund, and the shippingcompany apologize that the package could not be trace back. Even with the track and trace number. This was also a hard lesson for us not to ship international orders through PostNL. We now use UPS and DHL.