Celtic WebMerchant
Bekijk alle reviews en keurmerken van Celtic WebMerchant en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,1
Filter 15535 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8053 met beschrijving

Taal

• jeff B
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

BONS PRODUITS ET LIVRAISON RAPIDE.

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour la bonne critique! Nous sommes heureux de savoir que vous êtes satisfait de nos produits et de la livraison.

• Jo Hyland
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Amazing a part was accidentally missed off my order. They dispatched the same day for a super fast delivery.
    Amazing service. Thankyou so much

Antwoord van Celtic WebMerchant

Thank you for the good review. Once again our apologies that a part of your order was missing. We're glad to hear the issue got resolved in a satisfying manner.

• Hoe beoordeel je Celtic WebMerchant?

• Eric Mermans
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Great products and came in just as advertised!

Antwoord van Celtic WebMerchant

Thank you for the good review! We're happy to hear you're satisfied with your purchase.

• Ethan G.
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Livraison rapide, bien emballé, en bon état, très bonne qualité

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour la merveilleuse critique! Nous sommes heureux que tout soit arrivé rapidement et sans problème et que vous soyez satisfait des produits.

• Sophie Martine Bance
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

J'ai commandé une robe. J'en ai reçu 2 debité 2 fois et impossible de vous joindre...Comment faire pour être remboursé ?

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour vos commentaires.
    J'ai examiné votre commande et vous l'avez passée deux fois. Je ne trouve aucun message de votre part dans la boîte de réception de notre service client. Nous avons une page de contact via laquelle vous pouvez parler à notre bot et si nécessaire, le bot nous transmettra.
    Malheureusement, les deux commandes sont déjà expédiées, mais vous pouvez refuser la livraison de la deuxième commande et elle nous sera automatiquement renvoyée. Nous procéderons au remboursement de la commande dès réception du colis retourné. Mes excuses pour le dérangement.

• Mandy St.

schnelle Lieferung, Qualität super. Wir bestellen gerne öfters :-D

Antwoord van Celtic WebMerchant

Vielen Dank für die gute Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie mit der Qualität unserer Produkte und unserem Service zufrieden sind.

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

geweldige service en zeer veel kwaliteit , goede prijzen!

Antwoord van Celtic WebMerchant

Dank je wel voor de goede review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en onze producten.

• Jan
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Mooie en overzichtelijk site. Ruim aanbod. Duidelijk en correcte omschrijving van de producten. Snelle levering. Goede en vriendelijke service. Kortom hier een tevreden en regelmatig terugkerende klant. ..

Antwoord van Celtic WebMerchant

Dank je wel voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze site, ons aanbod en onze service!

• Günter Beggel

Hervorragende Qualität

Antwoord van Celtic WebMerchant

Vielen Dank für die gute Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie mit der Qualität unserer Produkte zufrieden sind.

• Judith Vervoort

Prima!

Antwoord van Celtic WebMerchant

Dank je wel voor de goede review!

• Dimitri Gunsing
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Ik bestelde een artikel die thuis toch een maatje te groot bleek te zijn. Deze terug gestuurd en een nieuwe besteld en binnen enkele werkdagen had ik het geld van het geretourneerde artikel weer op mijn rekening staan. Erg netjes en snel allemaal. Top!

Antwoord van Celtic WebMerchant

Dank je wel voor de goede review! Wat fijn dat het ruilen voor een kleinere maat zo soepel is verlopen.

• Camille OKROGLIC
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Super! Envoi rapide et article très qualitatif. Je recommande!

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour la bonne critique! Nous sommes heureux de savoir que vous aimez votre achat et que l'expédition s'est bien déroulée.

• Frank
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Goede service, snel en duidelijke communicatie.
    Prijs-kwaliteit zeer mooi.

Antwoord van Celtic WebMerchant

Bedankt voor de mooie review! We zijn om blij om te horen dat onze service en producten naar wens zijn.

• martin angere

i liked all of it fr fr

Antwoord van Celtic WebMerchant

Thank you for the good review! We're glad to hear you're happy with your purchases.

• Yohann
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Livraison rapide et matériel conforme à la commande

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour la bonne critique! Nous sommes heureux que tout se soit bien passé lors de la livraison et que vous soyez satisfait de vos achats.

• Els van der Sangen
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Mijn product is op de zijkant slecht gestikt. Ik had het niet gezien.Is helemaal los.Ik draag dat als gastvrouw in museum en mijn collega zag het. Ik probeer op vele manieren kontakt met jullie te maken.Helaas. Ik stuurde een mail met fotoos naar U,deze mail kwam terug.Kon niet bezorgd worden.Wat nu?

Antwoord van Celtic WebMerchant

Dank je voor je review. Ik heb je net een mailtje gestuurd om dit op te lossen. Waarschijnlijk had je op een noreply mail gereageerd, dan komt de mail niet bij ons aan. Als je een beschadigd artikel hebt, dan lossen we het uiteraard altijd voor je op, dat is geen probleem.

• Dan Wennick
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Super Quick delivery, product in excellent condition. I will return for more items.

Antwoord van Celtic WebMerchant

Thank you for the wonderful review! We're happy to hear you're satisfied with the products and that the delivery went well.

• Kim Harder
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Erg tevreden met het product en het was snel geleverd! Alleen maar pluspunten.

Antwoord van Celtic WebMerchant

Dank je wel voor de mooie review! Fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop en dat de levering zonder problemen is verlopen.

• ALAIN DUTHEIL
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

Parfait, conforme à la description envoi très rapide vers la France.

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour cette aimable critique ! Nous sommes heureux de voir que vous êtes satisfait de vos achats et de notre service.

• yohann bertelle
    Geverifieerde klant van Celtic WebMerchant

L'idéal serait de proposer la livraison en point relais, mais sinon la commande correspondait en tout point.

Antwoord van Celtic WebMerchant

Merci pour la bonne critique et les commentaires. Nous sommes heureux d'apprendre que les produits vous ont donné satisfaction. Pour l'instant, nous ne pouvons pas proposer d'expédition en point relais, mais nous étudions toujours ce genre de choses, donc éventuellement dans le futur.