Chair Plaza
Webshop voor banken, stoelen, tafels, fauteuils en meer
9,2

• Edwin Onderwater

• Anna

Goede service.

• Hoe beoordeel je Chair Plaza?

• Pierre Klokgieters

Snelle. En dat

• Ottolien Verlaan
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Met een paar uur had ik de stoeltjes al in huis echt top!

• Esso
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Qua retour rekenen ze 25 eu. Pure oplichterij, aangezien ze een eigen persoon hebben die ophaalt en afhaalt. Retourkosten dienen enkel het proces van retour te dekken en niet een verdienmodel te zijn.

Antwoord van Chair Plaza

Beste Esso, dank voor je reactie. Elke reactie stellen wij op prijs, positief of negatief. Al willen we dit laatste uiteraard graag voorkomen. Vanzelfsprekend willen wij graag reageren op jouw bericht. Om te beginnen heb je het over het rekenen van kosten en “oplichterij”. We willen graag uitleggen waarom wij een aanvaardbaar bedrag rekenen voor een retour. Chair Plaza levert om te beginnen geheel gratis bij een bestelling vanaf €75,-. Wanneer een bestelling geretourneerd wordt rekenden wij in jouw geval €25,-. Dit bedrag is niet altijd hetzelfde maar hangt af van het product. Dit kan dus ook hoger of lager zijn. Je hebt het over een “verdienmodel” bij retouren maar we kunnen je verzekeren dat retouren ons altijd geld kosten, maar dat heeft Chair Plaza graag over voor haar klanten! Er is derhalve zeker geen sprake van oplichterij. Daarnaast willen wij proberen hiermee ook ons deel bij te dragen aan het milieu. Ook de voertuigen van Chair Plaza verbruiken (uiteraard) brandstof. Dit heeft niets te maken met onze eigen werknemers die bezorgen en ophalen. Met een vergoeding voor een retour (buiten een “productfout” natuurlijk) hopen wij onze klanten ervan bewust te maken dat “dubbel” rijden schadelijk is voor het milieu en dat men hiermee toch even stilstaat of men het product echt wenst te hebben. Nogmaals, hiermee proberen wij milieutechnisch ons steentje bij te dragen aan onze maatschappij.

• Ellen
    Review voor Chair Plaza

Al eerder een bank gekocht bij Chairplaza en nu 2 fauteuils Sofia, topkwaliteit! En netjes bezorgd, heel blij mee.

• Paola
    Review voor Chair Plaza

Vandaag prachtige lekker zittende stoel Amber in PU leer cognac kleur gekocht 🤩 die ik na overleg via whatsapp en telefoontje zelf op kon halen. Ben super tevreden ! !

• Caro
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Super snelle levering en erg blij met de eetkamerstoelen.

• manuela de Vries
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Goede service, snel antwoord op vragen, erg mooie tafels, vriendelijk koerierbedrijf

• Sandra Baijens
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Uit voorraad leverbaar was in mijn geval niet zo. Ik heb een aantal weken op mijn bank moeten wachten. Chairplaza heeft me al die tijd via de mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het was het wachten waard, bank Romeo goudgeel velvet is een plaatje en is van een mooie kwaliteit. Ik ben tevreden

Antwoord van Chair Plaza

Hoi Sandra, ontzettend bedankt voor je mooie reactie, dit stellen wij zeer op prijs! Helaas ben je vergeten te melden dat de reden waarom wij de hoekbank niet uit voorraad hebben kunnen leveren is dat deze met een verkeerde hoek gescand was bij binnenkomst (dit ontdekten we pas toen we jouw bestelling klaar wilde maken). Uiteindelijk is alles in orde gekomen en hebben we jouw wachten beloond met een mooi cadeau, een verstelbare schroefkruk Cupid van By-Boo. Wij wensen je heel veel zitplezier en nogmaals dank voor je review in onze webshop!

• Leo van der Hof
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

De bestelling is snel geleverd en de kwaliteit/prijsverhouding is goed.

• Saskia Looij
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede communicatie en snelle en nette levering!

• aad Loijens

Netjes en snel geleverd

• Eddie de Jong
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Zeer behulpzaam, snel antwoord via WhatsApp. Alles keurig op tijd afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Top geregeld!

• Trudy Verheul
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Gisteren de bestelde fauteuil ontvangen en de.e staat al op zijn plek. Geweldig, net zoals ik het voor mij zag. Omdat mijn e-mailadres niet goed werkte, contact gehad via whatsapp. Ieder keer snel en behulpzaam geholpen.

• Theo
    Review voor Chair Plaza

Onze beschadigde bank is supersnel omgeruild en dat nog wel op zondag!! Hele fijne service en zeer vriendelijke bezorger Arno. Het was zo gefixed. Thanks

• Diana Van de Valk
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Mooie kwaliteit stoelen boven verwachting. Duidelijke communicatie van de klantenservice, verzenden duurde eventjes, maar ook netjes en prima. Ben er erg blij mee, aanrader!

• Marianne spijkers
    Review voor Chair Plaza

Levering top ook bij het oplossen van problemen vriendelijk geholpen top top

• Leny
    Review voor Chair Plaza

Snel een keuze gemaakt en een app gestuurd met de vraag of ik de stoelen ook kon komen halen. Snel kreeg ik antwoord en inderdaad dat was mogelijk. Heel tevreden zijn wij met onze eetkamerstoelen en de service van Chair Plaza

• Gideon Burger
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Goede service, Chair Plaza denkt met je mee.
    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.