Chair Plaza
Webshop voor banken, stoelen, tafels, fauteuils en meer

• Diana Van de Valk
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Mooie kwaliteit stoelen boven verwachting. Duidelijke communicatie van de klantenservice, verzenden duurde eventjes, maar ook netjes en prima. Ben er erg blij mee, aanrader!

• Marianne spijkers
    Review voor Chair Plaza

Levering top ook bij het oplossen van problemen vriendelijk geholpen top top

• Hoe beoordeel je Chair Plaza?

• Leny
    Review voor Chair Plaza

Snel een keuze gemaakt en een app gestuurd met de vraag of ik de stoelen ook kon komen halen. Snel kreeg ik antwoord en inderdaad dat was mogelijk. Heel tevreden zijn wij met onze eetkamerstoelen en de service van Chair Plaza

• Gideon Burger
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Goede service, Chair Plaza denkt met je mee.
    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

• An

Snelle service

• pieter
    Review voor Chair Plaza

spullen zelf opgehaald op het afgesproken tijdstip. Zeer vriendelijke eigenaar. Ook de webside is zeer overzichtelijk en correct. wij zijn zeer tevreden over onze groene "Wendy's"(fauteuils) Al met al een dikke plus.

• Doe v.d. Horst
    Geverifieerde klant van Chair Plaza

Alles verliep heel soepel en bezorging op afgesproken tijd.
    De bestelde bijzettafels waren bovendien een stuk voordeliger als bij een andere zaak.

• Steven
    Review voor Chair Plaza

Tevreden met onze aankoop. Bij onduidelijkheden een goede en snelle communicatie via mail. Prima service.

• Martine de Haaij

• Dennis Bergman
    Review voor Chair Plaza

Erg mooie stoelen besteld, snel geleverd en ze passen perfect bij de rest van ons interieur!