ChantalBrandO
ChantalBrandO ontwerpt voor U de mooiste design uurwerken van de beste kwaliteit. Al onze uurwerken worden ambachtelijk geproduceerd en aangeboden tegen een betaalbare prijs. Op deze wijze willen wij Nederlands Design voor iedereen bereikbaar maken.
Hiervoor hebben wij dagelijks contact met de fabrikanten en leveranciers, uitsluitend de hoogste kwaliteit onderdelen komen in aanmerking.

Op deze wijze kunnen wij de nieuwste trends uit Milaan, New York, Kopenhagen en Amsterdam voor u selecteren.
Design uurwerken laten u niet alleen maar zien hoe laat het is, ze zijn de EYECATCHER van uw interieur.
Uzelf maar ook uw familieleden en vrienden zullen hun oog telkens op het strakke en moderne design laten vallen.
Maar U bent de trotse bezitter van dit uniek exemplaar.
Immers elk ChantalBrandO Design uurwerk wordt met de grootste zorg voor het kleinste detail, door onze vakkundige medewerkers volledig met de hand gemaakt. Daarom ontvangt u twee jaar volledige garantie.

ChantalBrandO
8,7

• Paul V
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Ik ben weer helemaal bij de tijd dankzij de prachtige klok van ChantalBrandO. Bij de bestelling is gemeld dat de levering acht werkdagen kan kosten, maar dat weet je dan ook en het was het wachten waard.

• patrick jongbloets

Vlotte levering

• Hoe beoordeel je ChantalBrandO?

• Gerard
    Review voor ChantalBrandO

Mooie klokken en uitstekende service. Klok werd helemaal gratis voorzien van een stiller uurwerk, en het beschadigde lakwerk werd helemaal gratis opnieuw gespoten.

• Hanny Gijsel
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Prima en goede communicatie.

• Mijntje
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Goed op de hoogte gehouden van de levering. en de klok is heel mooi

• Dirk de Wit
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Super service en levering, een warm bedrijf met een uitmuntende zorg voor de klant

• Annemieke de Vos
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Voortreffelijke service! Plezierig mailcontact gehad m b t de vraag over leverdatum bestelling. Er werd adequaat gereageerd en geleverd. TOP.

• K
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Het zou goed zijn als de afmetingen meteen duidelijk vermeld staan bij bepaalde producten. De bestelde klok bleek een stuk kleiner dan eenzelfde klok die ik al had. Terwijl de prijs juist behoorlijk hoger was. In de correspondentie met het bedrijf werd me erop gewezen was, zag ik inderdaad wel afmetingen staan, in kleine letters. Ik heb deze review toen aangepast en een extra ster gegeven omdat de communicatie n.a.v. mijn review wel goed is.

Antwoord van ChantalBrandO

Goedenavond,

Jammer dat u niet tevreden bent.
    De afmetingen van de klok staan duidelijk vermeld bij de omschrijving.
    Wellicht heeft u dit niet gezien?

Met vriendelijke groet.

Natascha

Batterij uitvoering: een 1.5V batterij gaat gemiddeld 1 a 2 jaar mee.

Een zeer handige keukenklok met timer, uitgevoerd in de kleur vintage pastel blauw, gemaakt van een stevige kwaliteit kunststof. Met duidelijke wijzers, staat prachtig in uw keuken.

Lengte is 23 cm en de breedte is 16 cm, een handig formaat.

• Doriene Hoogveld

• Luc Van Looveren
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Klok is mooier als op de foto’s

• Ronald Hoogenboom
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Mooi product volledig naar wens

• Renie Vis
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Bestelling was goed te volgen, stevig verpakt binnen beloofde tijd in huis.

• Astrid LIghaam

Alles dik in orde.

• Fred Y

Perfect

• Theo Aarts
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Snelle verwerking en bezorging. Binnen twee dagen in huis.

• Zwanet Slaat
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Mooie wandklok en de bestelling verliep heel goed.

• Romain Cuveele

Vragen snel beantwoord

• J,J Landman
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Correcte levering, prima en snelle communicatie!

• Jan Langeveld
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Heel mooie klok voor een aantrekkelijke prijs

• Rien Van de Sande
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Langzaam wel toegelicht .