ChantalBrandO
ChantalBrandO ontwerpt voor U de mooiste design uurwerken van de beste kwaliteit. Al onze uurwerken worden ambachtelijk geproduceerd en aangeboden tegen een betaalbare prijs. Op deze wijze willen wij Nederlands Design voor iedereen bereikbaar maken.
Hiervoor hebben wij dagelijks contact met de fabrikanten en leveranciers, uitsluitend de hoogste kwaliteit onderdelen komen in aanmerking.

Op deze wijze kunnen wij de nieuwste trends uit Milaan, New York, Kopenhagen en Amsterdam voor u selecteren.
Design uurwerken laten u niet alleen maar zien hoe laat het is, ze zijn de EYECATCHER van uw interieur.
Uzelf maar ook uw familieleden en vrienden zullen hun oog telkens op het strakke en moderne design laten vallen.
Maar U bent de trotse bezitter van dit uniek exemplaar.
Immers elk ChantalBrandO Design uurwerk wordt met de grootste zorg voor het kleinste detail, door onze vakkundige medewerkers volledig met de hand gemaakt. Daarom ontvangt u twee jaar volledige garantie.

ChantalBrandO

• Rainer Wirth
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

• L.J. Aarnoudse
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Prachtige klok, goed ingepakt verzonden dat duurde wel even naar ben er erg blij mee.

• Hoe beoordeel je ChantalBrandO?

• Harrie van Gorp

Betrouwbaarheid.
    Kwaliteit

• jos Hoevenaars
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

ziet er netjes uit en goed verzorgt .

• Marjolijn
    Review voor ChantalBrandO

Mijn klok is van de muur gevallen. Een nieuwe klok ontvangen. Fantastische klantenservice!!

• Marc Van de Woestyne
    Review voor ChantalBrandO

snelle levering,en goede service

• Jolanda Eikenboom

Heel mooi product geleverd

• Miek van Maris
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Super service en helemaal blij met geleverde klok!

• Marina Vanlaer

Geweldige service

• Rob Leenders
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Geweldig materiaal en super service