ChantalBrandO
ChantalBrandO ontwerpt voor U de mooiste design uurwerken van de beste kwaliteit. Al onze uurwerken worden ambachtelijk geproduceerd en aangeboden tegen een betaalbare prijs. Op deze wijze willen wij Nederlands Design voor iedereen bereikbaar maken.
Hiervoor hebben wij dagelijks contact met de fabrikanten en leveranciers, uitsluitend de hoogste kwaliteit onderdelen komen in aanmerking.

Op deze wijze kunnen wij de nieuwste trends uit Milaan, New York, Kopenhagen en Amsterdam voor u selecteren.
Design uurwerken laten u niet alleen maar zien hoe laat het is, ze zijn de EYECATCHER van uw interieur.
Uzelf maar ook uw familieleden en vrienden zullen hun oog telkens op het strakke en moderne design laten vallen.
Maar U bent de trotse bezitter van dit uniek exemplaar.
Immers elk ChantalBrandO Design uurwerk wordt met de grootste zorg voor het kleinste detail, door onze vakkundige medewerkers volledig met de hand gemaakt. Daarom ontvangt u twee jaar volledige garantie.

ChantalBrandO

• Irene Vrancken

• Bart Stuijvenberg

prachtige vormgeving

• Hoe beoordeel je ChantalBrandO?

• Wouter Plaisier
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Modern design met de kwaliteit van ouderwets hollands handwerk.

• Martin Rodenrijs
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Bij verlate levering tijdig een goede uitleg en als service een extra klok, Uitstekende service dus.

• Hannie Jansen

Leuk produkt goede prijs

• Thomas de Kroon

Mooie klokken

• Lida Koreman-Teeuwen

Snelle service

• C. Rotteveel
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

Mooie prijzen en prima service

• Arno Domke

Interessante dingen.

• Twan Thijssen
    Geverifieerde klant van ChantalBrandO

mooie klokken, snel in his