Cheaptools.nl

Cheaptools.nl

Cheaptools.nl is al meer dan 5 jaar een betrouwbare online aanbieder van bevestigingsproducten en bouwbenodigdheden. Wij beschikken over zeer deskundig personeel met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van bouwbenodigdheden. Dankzij ons grote magazijn zijn bijna al onze producten direct leverbaar. Bij Cheaptools.nl bent u aan het goede adres voor al uw bevestigingsmaterialen zoals schroeven, spaanplaatschroeven, kozijnschroeven, gipsplaatschroeven, pluggen, tellerkopschroeven en spanhulzen. Verder vindt u op Cheaptools.nl ook diamantzagen, slijpschijven, bitjes, decoupeerzagen reciprozagen van het topkwaliteit merk Wofix. Ons totale assortiment bestaat uit ruim 3.000 producten variƫrend van schildersbenodigdheden tot handgereedschap.

• Wilco Zuidema
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Kwam bij toeval via google op de website, maar leuke aanbiedingen best wel een goed assortiment moet ik zeggen en gewoon na afspraken geleverd dus geen slecht woord voor.

• jan van asten

Zeer groot asortiment

• Hoe beoordeel je Cheaptools.nl?

• Gilbert de Leeuw
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Alles heel duidelijk en goed te vinden. Mail contact ook snelle reakties. En uitstekende service!

• André De Coster
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Zeer grote keuze en goede prijs.

• angela gaemers

Snelle levering. Goede product omschrijving