Cheaptools.nl

Cheaptools.nl

Cheaptools.nl is al meer dan 5 jaar een betrouwbare online aanbieder van bevestigingsproducten en bouwbenodigdheden. Wij beschikken over zeer deskundig personeel met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van bouwbenodigdheden. Dankzij ons grote magazijn zijn bijna al onze producten direct leverbaar. Bij Cheaptools.nl bent u aan het goede adres voor al uw bevestigingsmaterialen zoals schroeven, spaanplaatschroeven, kozijnschroeven, gipsplaatschroeven, pluggen, tellerkopschroeven en spanhulzen. Verder vindt u op Cheaptools.nl ook diamantzagen, slijpschijven, bitjes, decoupeerzagen reciprozagen van het topkwaliteit merk Wofix. Ons totale assortiment bestaat uit ruim 3.000 producten variërend van schildersbenodigdheden tot handgereedschap.

• Peter Van gent

Goede afhandeling en duidelijk

• John
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Snelle levering en goede prijzen

• Hoe beoordeel je Cheaptools.nl?

• Jeroen Van Dijk
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Snel, goede prijs en prima product

• Bruno Impens
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Adres werd foutief op het pakket gezet waardoor het pakket nu waarschijnlijk verloren is!

• Aad van der Kooij
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

precies wat ik nodig had en rap in huis

• Theo de Jong
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

Niet alles op voorraad. In goed overleg naar een passende oplossing gezocht.
    Vlot en snel afgehandeld

• Lieve Van Den Nest

Correcte afhandeling. Vlugge levering

• eddy baers
    Geverifieerde klant van Cheaptools.nl

moest zeer lang wachten op mijn bestelling in dien het langer duurt even laten weten