Chef Mallows

Chef Mallows

Heerlijke marshmallows, pure smaaksensaties. Handgemaakt door de Chef met natuurlijk smaak- en kleurstoffen en veel liefde!
9,4

• Dina
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Snel geleverd, mooi verpakt & erg lekker👍

Antwoord van Chef Mallows

Dankje wel Dina, Fijn om happy customers te zien🤩! Nogmaals dank voor je bestelling. Zoete groet, Team Chef Mallows

• Tammy Jardine
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

DELICIOUS!!! will order again, soon!

Antwoord van Chef Mallows

Thanks Tammy. We will be ready to deliver new flavors to your doorstep🤩. Sweet regards, Team Chef Mallows

• Hoe beoordeel je Chef Mallows?

• Mark van der Klip
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Helemaal super, de bezorgdienst was het pakket kwijt, en ze hebben direct actie ondernomen en mij ingelicht. Super service, en een heerlijk product.

Antwoord van Chef Mallows

Hi Mark, wat fijn dat je toch hebt kunnen genieten 😋 Was inderdaad via een "kleine" omweg 🤩 maar gelukkig allemaal geod geklomen Zoete groet, Team Chef Mallows

• Clem Gomez
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Geweldige service en snel levering!

Antwoord van Chef Mallows

Dankje wel Clem, Altijd goed om dit soort berichten te lezen.🤩! Nogmaals dank voor je bestelling. Zoete groet, Team Chef Mallows

• Heidemarie Verstrepen
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Het product werd netjes geleverd,maar ik was teleurgesteld ,niet slecht maar zeker niet wouw van smaak .had meer verwacht

• Suzan Kaandorp Jacobs
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Heerlijk en super snel geleverd

Antwoord van Chef Mallows

Dankje wel Suzan, Fijn dat je genoten hebt van onze Mallows🤩! Nogmaals dank voor je bestelling. Zoete groet, Team Chef Mallows

• Nicoline van den Broeck
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Heerlijke Speculovely besteld voor m’n verjaardag; thuis bezorgd en wel!!! Wat een service! En wat een heerlijke Mallows 😍

Antwoord van Chef Mallows

Dankjewel Nicoline....en nog van harte! 🤩 Fijn om te lezen dat je er van genoten hebt. Zoete groet, Team Chef Mallows

• Galian witte

Facking lekker

Antwoord van Chef Mallows

Dankjewel Galian, Heerlijke enthousiaste reacte.....daar houden we van🤩! Zoete groet, Team Chef Mallows

• Ricky Storm
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Geweldig binnenkort na mijn vankantie 25 oktober nog een bestelling echt geweldig dit

Antwoord van Chef Mallows

Dankjewel Ricky , zo leuk om te lezen dat we er een nieuwe fan bij hebben! 🤩 Zoete groet, Team Chef Mallows

• Bianca Kraayenbos
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Teveel spijt dag ik heb besteld nu zijn we eraan verslaafd

Hi Bianca,
    Welkom bij de club 😉, we kennen het gevoel 😋.
    Zoete groet,
    Team Chef Mallows

• Raymond Stein
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Producten kwamen neties aan daar ligt het niet aan. Maar heb verschillende smaken genomen maar vindt ze allemaal echt vies. Ze zien er lekker uit maar je ogen bedriegen je hierin

Antwoord van Chef Mallows

Hi Raymond, wat jammer dat ze je tegen vielen. We hadden nog wel zo ons best gedaan om ze heerlijk vers bij je te bezorgen. Hopelijk heb je er nog wel andere mensen mee blij kunnen maken. Zoete groet, team Chef Mallows

• Cindy Hagen
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

voor de eerste keer besteld,top levering.
    Ze zijn super lekker,echt voor herhaling vatbaar(de andere smaken die we niet hadden moeten we natruurlijk ook nog proberen)

Dankjewel Cindy! 🤩 Zoete groet, Team Chef Mallows

• Chantal De jong

(H)eerlijke mallows super lekker

Dankjewel Chantal! 🤩 Zoete groet, Team Chef Mallows

• Eline Poulussen
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Zeer snel geleverd en de mallows zijn goddelijk

Dankjewel Eline! 🤩 Zoete groet, Team Chef Mallows

• Lena Corba
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Geen lekkere smaak en van de “multi soorten verpakking” smaakte alles naar kaneel omdat die er tussen zat en zo overheerste en de rest “aanstak”. Ik heb alles weggeven en ik zal hier niet weer bestellen. Niet je geld waard.

Antwoord van Chef Mallows

Hi Lena, dank voor je interesse en voor het geven van je review. Wat jammer dat de smaak tegen gevallen is. Ook al hebben we nog geen eerdere klachten hierover gehad, kunnen we ons voorstellen dat er bij de "mixpack" soms wat smaakoverdracht is.
    Hopelijk heb je er wel iemand anders blij mee kunnen maken. Zoete groet, Team Chef mallows

• N. Iriks

• N. Van de Weijer

Prima verzorgd.

• Petra Van smaalen
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Ik vind ze echt niet lekker , te zacht

Hi Petra,
    Allereerst nog bedankt voor je bestelling. Wat jammer dat het niet is wat je verwacht had. Onze mallows zijn inderdaad zachter dan diegene die je misschien gewend bent. Deze extra luchtigheid is juist wat heel veel mensen ontzettend waarderen maar smaken verschillen uiteraard.
    Nogmaal bedankt voor je interesse en zoete groet, Team Chef Mallows

• Ingrid v Leeuwen
    Geverifieerde klant van Chef Mallows

Geweldig ze zijn zo ongelofelijk lekker . Goede service en top verpakt , en netjes binnen de tijd bezorgd ..TOP