Chiz-Chic

Chiz-Chic

Bij ons kan je terecht voor unieke en veel handgemaakte artikelen voor je baby en kindje. Van bakfietskussens, handgemaakte kleding, cadeau's, verantwoord speelgoed en geborduurde items voor groot en klein.
9,7
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Lenne
    Review voor Chiz-Chic

Super service! Reageren heel snel, denken mee en leveren kwaliteit. Ik heb mijn afgetrapte babboe city laten ombouwen tot een weer als nieuwe, elektrische bakfiets. Zeer tevreden.

• Joris
    Review voor Chiz-Chic

Tweedehands bakfiets gekocht met after market elektrisch systeem dat niet meer werkte. Opgehaald door Chiz Chic, gerepareerd en de volgende dag weer goed werkend afgeleverd. Alles binnen 24 uur. Top service!

• Hoe beoordeel je Chiz-Chic?

• Gwen
    Review voor Chiz-Chic

Wat een waardeloze service!!!
    Ik bestel een kussen voor mijn bakfiets, betaal bijna 100€ en er staat bij : GEEN TAFELZIJL! Het komt net bij me binnen het blinkt nog harder dan een tafelzijl, mijn zoontje kan hier niet op zitten zo warm word het in de zon. Dit kan niet de bedoeling zijn voor een fiets kussen toch?? Mevrouw geeft aan dat de stoffen niet via haar komen dus dat ze de kwaliteit ervan niet van te voren kan aantonen…. Kortom via mevrouw besteld en kan dus haar eigen gemaakte kussens niet garanderen met een fatsoenlijke stof. Gevraagd hoe nu verder want ik kan deze kussens niet gebruiken maar heb ze wel betaald, mevrouw kan niets doen…… Waardeloos en zeer teleurgesteld.

Antwoord van Chiz-Chic

Best Gwen,
    Ik vind het echt heel jammer dat je niet tevreden bent over de stof. Maar ik kan helaas niet de kussens terugnemen die speciaal gemaakt zijn met de geplastificeerd katoen die zelf uitgekozen is. Zelfs niet als er gezegd wordt dat er een slechte recensie geschreven wordt.

• Seda
    Review voor Chiz-Chic

Snelle levering, goede communicatie, top service

• Lisa
    Review voor Chiz-Chic

Mooie kussentjes en snelle levering

• Anja

Snelle levering,en goede kwaliteit

• Annemarie
    Review voor Chiz-Chic

Geweldige service en heel erg leuk verpakt

• Lieke
    Review voor Chiz-Chic

Snelle levering en mooi product!

• Marloes

Super mooie kussens voor onze bakfiets. Heel tevreden mee 😁

• Lisette
    Review voor Chiz-Chic

Top service, product mooi ingepakt. Klaar om cadeau te doen!

• Eveline
    Review voor Chiz-Chic

Sneller dan verwacht ontvangen. Mooi afgewerkt. Zeer tevreden!

• Floor

Super!

• Boutheina

Zeer vriendelijke!!

• Nienke
    Review voor Chiz-Chic

Super goede en snelle service zodat je, je fiets nooit lang hoeft te missen (met kids immers onmisbaar!). En dat voor een goede prijs!

• Chang
    Review voor Chiz-Chic

Snelle en duidelijke reactie op emailcontact. Daarnaast boven verwachting snelle levering van onze bakfietskussens.

• M
    Review voor Chiz-Chic

Super blij met mijn product. Goede communicatie. Super mooi afgewerkt.

• Annick
    Review voor Chiz-Chic

Zeer goede en persoonlijke service, en mooi afgewerkt product!

• Veronique
    Review voor Chiz-Chic

Snelle levering. Daarna problemen met opladen gelijk heel professioneel en snel opgelost. Top service!

• Erik
    Review voor Chiz-Chic

Snelle levering, goed en vriendelijk

• Frans
    Review voor Chiz-Chic

Netjes en vlot geleverd! Dankjewel voor de goede zaken! Ga zo door!