de Chocoladeverkopers

de Chocoladeverkopers

Wij zijn Paul & Emma. Wij zijn de Chocoladeverkopers. We verkopen bijzondere chocolades. Meer dan 400 van de lekkerste & eerlijkste chocolades ter wereld.
chocolade bijzonder Duurzaam
1.301 klantbeoordelingen
Filter 1300 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1024 met beschrijving

• E. De Jong
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Goede service. De bestelde heerlijke chocolade kwam snel aan.

• Trudie

lekker

• Hoe beoordeel je de Chocoladeverkopers?

• Jarina Koopmans
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Heerlijke chocola en goede service!

• B. Rens
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Heerlijke site - om te watertanden. Service is Prima!!

• Wiets Krist
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Veel keuze in soorten chocola

• Laura Nederhand
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Mooi verpakking en goede service. Wel wat prijzig. Niet iedereen kan zich dat veroorloven en iedeeen heeft recht op goede en eerlijke producten.

Antwoord van de Chocoladeverkopers

Dank voor de mooie reactie!

De prijzen proberen we altijd zo laag mogelijk te houden. Maar we moeten er altijd wel bij zeggen dat kleinschalig gemaakte chocolade & eerlijke kwaliteitscacao vooralsnog echt een andere prijs heeft dan bulkcacao tot chocolade gemaakt in de handvol reuzefabrieken die alles in de supermarkten (en veel andere winkels) maakt. Bovendien is er bij de grote meerderheid daar helaas nog altijd een direct verband met de vele bekende misstanden.

Dan kiezen we zelf persoonlijk liever voor iets minder vaak van chocolade genieten, maar dan wel beter (en lekkerder).

Maar in een ideale wereld zijn eerlijke en goede producten natuurlijk de enige (en betaalbare!) keuze. Daarom zetten we ons ook in voor regels die er voor moeten zorgen dat bij alle chocolade (en andere producten) rekening wordt gehouden met mensenrechten & milieu. Dat doen we onder meer via het Initiatief Duurzaam en Verantwoord Ondernemen. https://idvo.org/wie-zijn-wij/

• Oswald nihil
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Alles verliep naar wens en beantwoordde aan de verwachtingen.

• Ersat Emek

Excellent communication and product

• Jannet Dijkgraaf

Alles was goed

• Florian uit Diever
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Excellente chocolade. Snelle levering, supervriendelijke communicatie bijzondere en heeeeerlijke smaken. Een aanrader, als ik 10 sterren mocht geven dan deed ik dat. Ik verheug me op de volgende verrassing.

• Ivonne
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Snelle levering van 5 doosjes chocolade.

• Sanne Creemers
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Was erg lekker, jammer dat het zo’n kleine repen waren, was zo op. Oh en veel vulling, weinig chocola, die verhouding mag wat mij betreft meer verdeeld zijn.

Antwoord van de Chocoladeverkopers

Beste Sanne, dank voor je reactie en mooie beoordeling! Inderdaad, de Zotter Handscooped chocolades zijn zó op - dat horen we zeker vaker. Gevaarlijk lekker, zijn ze wel te noemen. We denken niet dat Zotter de verhoudingen veel zal veranderen - als we ze eens spreken zullen we ernaar informeren - maar zouden het zelf absoluut ook leuk vinden als ze een soort tussenvorm maken met dubbel zoveel chocolade en de helft aan vulling. Natuurlijk ook leuk om hun 'gewone' chocolades eens te proberen - ook zonder vullingen kan chocolade al heerlijk divers zijn puur door de herkomst van de cacao! Dag hoor, Paul & Emma.

• Sefa Bilir
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Het was mijn eerste keer en zeker niet het laatste !!! Geweldige chocolade !! En scherpe prijzen !

• Bouke Krom
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Het assortiment is zo groot, ik kan niet kiezen! De chocoladeverkopers stellen altijd een superleuk verrassingspakket samen met een persoonlijke noot.

• Francis Brom
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Onverwacht lekkere chocolade voor redelijke prijzen!

• Ronald
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Uitverkocht, gemeld en alternatief opgestuurd. Prima product, maar niet heel verrassend.

• willy Hoogendoorn

Vlotte afhandeling

• Febe Gene Banguis

Worth it!

• Mike Nieuwstraten
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Hele ruime selectie aan chocolade en snelle bezorging. Ik kan geen minpunt vinden.

• Timo Kettunen
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Bad: It has happened two times that the item could be ordered but then it was not available. Good: sales contacted me asking how to replace item. Good: very fast delivery.