de Chocoladeverkopers

de Chocoladeverkopers

Wij zijn Paul & Emma. Wij zijn de Chocoladeverkopers. We verkopen bijzondere chocolades. Meer dan 400 van de lekkerste & eerlijkste chocolades ter wereld.
9,7
Filter 1997 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1380 met beschrijving

• Lobke
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Heerlijke chocolade die, goed verpakt, snel is verzonden. Iedere keer weer een feestje naar hoe nieuwe repen smaken, steeds weer opnieuw word ik positief verrast!

• Ynske
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Verrassingspakket besteld. Aangenaam verrast met o-ver-heerlijke chocolades! Duidelijke communicatie over verzending.

• Hoe beoordeel je de Chocoladeverkopers?

• Edel Ayres

Excellent quality chocolate!

• Moi
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Mooie producten, sympathieke eigenaren die meedenken

• Kim
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Heerlijke chocola, goede informatie/communicatie en keurige levering van klein gepassioneerd bedrijf

• Anastasia
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Great chocolate options, fast delivery and overall nice and personal customer service!

• Liane
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Prima service en producten!

• Biem Trap
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Goede webwinkel, netjes met de hitte bericht gegeven dat de bestelling wat later zou vertrekken omwegen warme weer.
    De chocolade was trouwens geweldig.

• Magdalena
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Great shopping experience. Super helpful people!

• Martijn
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Mooie unieke chocolade repen en prima service

• Ellen Haijer
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Eerlijke chocolade met een goede smaakomschrijving

• Benjamin
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

As always: amazing choice, great prices, quick delivery. Simply the best online-shop for fine chocolates in Europe. Outstanding!

• Joyce Janssen
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Gewoon geweldig in elk opzicht! Niet alleen super goede (en vaak zeldzame) chocolades, maar ook warme, persoonlijke service.

• Daphne
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Geweldig persoonlijke service, en snelle reactie. Ik koop hier zo vaak mogelijk mijn cadeautjes (ook voor mezelf) :-)

• Toby Hinloopen

Jammie

• Maaike
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Zoals altijd fijne service! Moeilijk kiezen met zoveel lekkere opties, maar door de goede omschrijvingen toch weer een keuze kunnen maken. De bestelling wordt netjes en milieuvriendelijk verzonden. Ik kan het iedereen aanbevelen!

• Nathalie
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

De chocolade die ze verkopen is heerlijk! Ik was eerst geen fan van pure chocolade, maar aan de pure chocolade die ze verkopen zitten zoveel meer smaken dan 'bitter'. De chocolade is ook bean-to-bar en er zijn allerlei leuke en kleine chocoladebedrijven. Zeker een aanrader!

• Sanne
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Ik kreeg blijkbaar een pakketje waar wat mee mis gegaan was en dat dus nogal tegenviel.
    Gelukkig supersnelle en vriendelijke reactie en 2 dagen erna een nieuw pakket met overheerlijke, romige melkchocolade. Bedankt!
    Echt een aanrader!

Antwoord van de Chocoladeverkopers

Beste Sanne, heel fijn dat de nieuwe zending wel helemaal in orde was, en in de smaak viel Eind goed, al goed :) Groet, Paul & Emma

• Anoniem
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Cadeautje voor vaderdag besteld. Er werd gratis een handgeschreven kaartje bijgedaan. En op de verpakking was heel attent gezet dat het pas zondag geopend mocht worden. Erg leuk!

• Ingrid
    Geverifieerde klant van de Chocoladeverkopers

Groot productassortiment, mooie prijzen en goede service