Christen Swiss

accessoires.
7,5

• Else
    Review voor Christen Swiss

Nog voor we de weegschaal goed en wel in gebruik hebben genomen, is het batterijenklepje zoek geraakt. Als extra service is er door Christen Swiss een nieuw vervangend klepje opgestuurd. Zonder extra kosten en het werd de volgende dag al hier afgeleverd. Hierdoor kunnen wij de weegschaal weer dagelijks gebruiken.

• Van zelm
    Review voor Christen Swiss

Slechte aftersale.De enige manier om contact te krijgen is via de mail...terwijl er gewoon iemand de telefoon opneemt!

• Hoe beoordeel je Christen Swiss?

• Banketbakkerij den Hollander
    Review voor Christen Swiss

Snel een simpele weegschaal besteld in afwachting van een proffesioneler bakkerij-model van UWE.
    Typenummer OR-50 voldoet totaal aan mijn verwachting en hoe is mogelijk voor dit beperkte bedrag? (€87)
    Omdat het een Nederlandse firma is was de factuur geen gedoe, zelf even uitprinten en klaar.
    De door Swiss aangevinkte €5,- verzendingsschade verzekering heb ik uitgezet omdat dit in mijn ogen overbodig is omdat een beschadigde doos sowieso niet geaccepteerd wordt.
    Fijn te lezen dat een andere weegschaal en kassa leverancier de Ridder & Hertog zo tevreden is over de snelle levering van Christen Swiss.
    De beiden firma's zitten op exact hetzelfde adres in Geldermalsen waarom zou het dan niet snel kunnen? Hoop wel dat de €9,- bezorgkosten de Ridder & Hertog bespaard is gebleven.
    Christen Swiss is een aanrader voor deze categorie weegschalen, bij Ridder & Hertog wip ik binnenkort langs voor een uitgebreid kassa/weeg winkelsysteem toegerust op de bakkerijsector.
    Zoekt u een goede weegschaal in deze prijsklasse dan is Swiss een aanrader.
    De nazorg en garantie zijn door mij met vijf sterren aangevinkt omdat dit naar mijn gevoel ook goed zal zijn mocht het ooit nodig blijken.

• De Ridder & Den Hertog
    Review voor Christen Swiss

De Christen Swiss EL-06 besteld. Deze was snel geleverd. Ook vragen achteraf werden goed beantwoord.