Christmasplace.nl
Christmasplace.nl is onderdeel van Webbyshops.nl.

Christmas Place is een uit de hand gelopen hobby geworden, wat begon als een extreme liefde voor kerst en het idee om daar iets mee te doen is uitgegroeid tot een webshop en kerstblog.
Het walhalla voor de echte kerstaddicts onder ons. Want zeg nou zelf het is toch nooit te vroeg voor kerst?

De kerstverslaving begon al in onze kindertijd, door de jaren heen is het alleen maar erger geworden. Hoe kan het ook anders? Kerstmis is niet voor niks The most wonderful time of the year.
Ziet u zichzelf hier helemaal tussen passen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres, dagelijks zijn wij bezig om de leukste, mooiste en beste kerstartikelen voor u te vinden en deze beschikbaar te stellen in onze shop.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018