Cindel Jewels

Cindel Jewels

Een webshop met duurzame, handgemaakte sieraden. Materialen waarmee gewerkt wordt zijn gold filled, sterling zilver en gold plated gecombineerd met natuurlijke kralen/bedels zoals parels en schelpkralen. Daarnaast is er de unieke Candle Jewels collectie; sieraden in een biologische geurkaars en zijn er ook mode accessoires verkrijgbaar.
  • Hannah
    Review voor Cindel Jewels

Geweldige kwaliteit, duurzaam en maatwerk! Wat ben ik blij met de sieraden van CindelJewels! Het zijn zulke mooie fijne sieraden, precies mijn stijl. Ook de kleur is erg mooi, niet te geel en doordat het meeste goldfilled is, blijft de kwaliteit ook erg mooi. Ook kan je bij Cindy een product op maat aanvragen. Als je bijvoorbeeld een steentje mooi vindt in een armband, dan zou je kunnen vragen of ze er ook mooie oorbellen van kan maken bijvoorbeeld.
    Ik ben een erg tevreden klant en plaats binnenkort graag mijn volgende bestelling! :)

• Carolina
    Review voor Cindel Jewels

I love my experience buying with cindy jewels . I bought twice her products and the quality of the jewelry is excellent . I recommend her products

• Hoe beoordeel je Cindel Jewels?

• Ilse
    Review voor Cindel Jewels

Snelle levering, heel mooi armbandje! Eerder armbandjes besteld en cadeau gegeven; waren de ontvangers heel erg blij mee

• Ellen Soeters
    Review voor Cindel Jewels

Ik heb al verschillende keren een sieraad besteld en ben erg tevreden. De sieraden zijn prachtig en kwalitatief erg goed. Je ziet dat ze met zorg gemaakt zijn en als je er zelf netjes mee om gaat, blijven ze lang mooi. Als je op zoek bent naar een bijzonder, uniek en duurzaam sieraad, beveel ik Cindel Jewels van harte aan!

• Madeleine Rom
    Review voor Cindel Jewels

Super fijne service! Cindy denkt graag met je mee. De sieraden zijn erg mooi en van mooi kwaliteit. Elegante sieraden. Wij kopen graag weer bij Cindy Jewels.