ClassyWear
ClassyWear is gespecialiseerd in kleding voor iedereen die sexy voor de dag wil komen. Ons assortiment bestaat uit
- Partywear/clubwear
- Lingerie: Babydolls, kimono's en nachtkleding
- Sexy kleding: corsetten, jurkjes, bodystockings en accessoires
- Bikini's
8,5
409 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 404 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 189 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Arjan
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Kleding is meer dan prima😍 de bord en kaartspellen zijn duur betaald voor hetgeen (grote en kwaliteit) je krijgt. Maar nogmaals, de kleding is prima kwaliteit en goede pasvorm.

  • Annelies Luycx
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    de maten vallen heel klein uit, en wanneer je wil herroepen lees je op de website dat er een retourlabel bij je pakket zit. Dit bij mij (Belgie) niet het geval geweest. Wanneer je dan contact opneemt met hen via mail, insta, messenger... geen reactie. Maar zou wel binnen de 14 dagen in orde moeten komen om in orde te zijn met het herroepingsrecht (Classywear als jullie dit lezen: order ORD23517)

  • Hoe beoordeel je ClassyWear?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Mark Hilliger
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Leuke service mooie spullen

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Mark!

  • Cindy
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    De bezorging was verder helemaal prima.
    Alleen de maten kloppen totaal niet, het was echt veelste klein, L/XL is eigenlijk maat M.

    Antwoord van ClassyWear

    Goedemiddag Cindy,

    Bedankt voor je beoordeling.

    Wat jammer dat het artikel niet paste, de maattabel dient als richtlijn en het kan zijn dat het bij jou anders valt.
    Bij twijfel kan je altijd even contact met ons opnemen en maten delen, dan zoeken we het voor je uit.

    Uiteraard is het geen probleem als je het artikel in dat geval retourneert.
    Je retourzending is ontvangen en inmiddels volledig verwerkt.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we die uiteraard graag.

    Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    ClassyWear

  • Amanda
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Zit perfect , me man vind het heel mooi.
    Snelle verzending

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Amanda!

  • Gan
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Duidelijke site, goed verpakt en prima prijsstelling.

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Gan!

  • Jolanda
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    De broek 1x kunnen dragen. De rits ging al heel erg snel kapot. Hij ging niet meer dicht. Daarnaast lieten de metalen rondjes bij de veters ook heel erg snel los.

    Antwoord van ClassyWear

    Goedenavond Jolanda,

    Bedankt voor je beoordeling.

    Wat jammer om te horen dat je een minder goede ervaring hebt.

    Inmiddels is bekend dat het een fabricagefout betreft en dit alleen bij het toegezonden exemplaar van toepassing was.
    We begrijpen dat dit vervelend is en hebben inmiddels je retourzending verwerkt.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we die uiteraard graag.

    Nog een fijne avond!

    Met vriendelijke groet,

    ClassyWear

  • Anita
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Zeer goede service

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Anita!

  • Chris
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Heel snel geleverd. Supercontent.

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Chris!

  • van Gogh
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Heb een messenger bericht en een email gestuurd maar krijg geen antwoord.

    Antwoord van ClassyWear

    Goedemiddag,

    Bedankt voor je beoordeling.

    We hebben inmiddels al enige tijd geleden contact gehad.
    Rond de feestdagen heb je door de drukte inderdaad helaas wat langer moeten wachten op onze reactie.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we die uiteraard graag.

    Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    ClassyWear

  • Kiba Jongerling
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Snelle reactie op mijn mail met een passende oplossing. Tevreden, goeie service.

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Kiba!

  • S. Kuijper
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Het product was veel te klein, beide maten en niet goed afgewerkt (kapot).

    Antwoord van ClassyWear

    Goedemorgen,

    Bedankt voor je beoordeling.

    Wat jammer om te horen dat de bestelling niet naar verwachting was.
    We zien de retourzending graag tegemoet en hebben even contact met je opgenomen per mail.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we die uiteraard graag.

    Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    ClassyWear

  • Nikita
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Kon niet makkelijk vernaderen dat het pakket thuis gestuurd zou worden ipv pakketpunt. En een jurkje in one size besteld maar dat kun je eerder vergelijken met maat S en kan dus retour. Ander jurkje die ik in M/L had besteld viel goed qua maat.

    Antwoord van ClassyWear

    Goedemorgen Nikita,

    Bedankt voor je beoordeling.

    Voordat de bestelling is verzonden kan je dit nog wijzigen door contact met ons op te nemen.
    Als deze echter al onderweg is kan dat alleen nog worden gewijzigd via PostNL.

    De maten/pasvorm kunnen inderdaad per artikel verschillen.
    We doen ons best om zoveel mogelijk informatie via maattabellen te verstrekken.

    Bij twijfel kan je altijd even contact opnemen, dan kijken we het voor je na.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we die uiteraard graag.

    Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    ClassyWear

  • Touria Mamouni
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Prima

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Touria!

  • Amy Schouten
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Mooie prijzen en mooie kwaliteit wel rekening houden dat het kleiner valt dus maatje groter bestellen dan je oorspronkelijke maat.

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback Amy! We proberen altijd zoveel mogelijk de juiste maten te vermelden, maar soms ontbreekt deze informatie inderdaad nog. Mocht dat zo zijn, dan wordt die informatie spoedig aangevuld. Bij twijfel of maatwerk kan je altijd contact met ons opnemen, dan zoeken we het voor je uit.

  • Tamara
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    De snelle service is echt top! Het enige wat beter kan is de juiste maatvoering. Ik had 3 verschillende jurkjes L besteld en er zat er maar eentje echt als een L. De andere 2 waren een stuk kleiner.

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback Tamara! We proberen altijd zoveel mogelijk de juiste maten te vermelden, maar soms ontbreekt deze informatie inderdaad nog. Mocht dat zo zijn, dan wordt die informatie spoedig aangevuld. Bij twijfel of maatwerk kan je altijd contact met ons opnemen, dan zoeken we het voor je uit.

  • SA. Rechards
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    badpak ziet er totaal anders uit dan op de foto. Rommel, oplichting. Niet bestellen

    Antwoord van ClassyWear

    Goedenavond,

    Bedankt voor je beoordeling.

    Jammer om te vernemen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet.

    We hebben even naar de bestelling gekeken en het betreft hier geen badpak maar een bodysuit.
    Dit is een artikel uit de oude collectie (vandaar de lagere prijs), maar het is nog steeds van prima kwaliteit (Mapalé).

    Als je het retour wilt sturen, dan kan dat met het bijgeleverde retourlabel.
    Op dit moment hebben we nog geen retourzending ontvangen.

    Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we die uiteraard graag.

    Nog een fijne avond!

    Met vriendelijke groet,

    ClassyWear

  • Sandy
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Snelle levering, goede pasvorm

    Antwoord van ClassyWear

    Bedankt voor je beoordeling Sandy!

  • Esra Sarman
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Snelle levering

    Antwoord van ClassyWear

    Onze eerdere reactie lijkt te zijn verdwenen, dus hierbij alsnog bedankt voor je beoordeling Esra!

  • Cathalijne van Nieuwamerongen
    Geverifieerde klant van ClassyWear

    Heb een bestelling geplaatst en artikel was helaas niet meer op voorraad. Geld netjes terug gekregen. Maar artikel staat nog steeds op de website. Vreemd.

    Antwoord van ClassyWear

    Onze eerdere reactie lijkt te zijn verdwenen, maar we denken dat je de bestelling bij ons hebt verward met die bij een andere webshop. Je bestelling is immers niet geannuleerd en inmiddels al enige tijd geleden bezorgd.

    We hebben geen retourzending ontvangen, dus we wensen je nog veel plezier met je aankoop Cathalijne!