CleanDays
Op zoek naar een extra schoonmaak hulp, of wil je deze huishoudelijke taak het liefst uit handen laten nemen?

Met CleanDays haal je extra gemak in huis en met onze robotstofzuigers geef je het werk volledig uit handen.
8,7
174 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Ilse Parijs
    Geverifieerde klant van CleanDays

    Prima en snel geleverd. Dank je wel.

  • Janneke
    Review voor CleanDays

    Uiteindelijk is mijn klacht netjes afgehandeld en doen ze wat er is beloofd.
    De robotstofzuiger is fijn en doet goed z'n werk.

  • Hoe beoordeel je CleanDays?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Hans
    Review voor CleanDays

    Snelle en goede levering en prima telefonische ondersteuning.
    Draadloze verbinding met de app activeren werkt niet heel lekker, maar uiteindelijk wel te doen.
    Opzuigen van stof en kleine dingen gaat goed, maar bij grof zand wordt het snel minder. En op tapijt lukt het ook niet alles op te zuigen.
    En helaas kan hij niet traplopen :-). Zojuist naar beneden gevallen (de eerste keer in ruim een jaar) hetgeen niet zou moeten kunnen...... Hij werkt nog wel, maar de deksel is nu een los onderdeel geworden; afgebroken van de scharnierarmen.....
    Verder best tevreden over deze stofzuiger!

  • Ger Calkhoven
    Geverifieerde klant van CleanDays

    Goed verpakt en snel geleverd

  • Arno
    Review voor CleanDays

    Heel fijne steelstofzuiger. Makkelijk dat er lampjes inzitten. Klantenservice reageerd ook snel op mijn vragen.

    Top product. Had ik eerder moeten kopen.

  • Leo Heyveldt
    Geverifieerde klant van CleanDays

    Snel en juiste product geleverd

  • Imad Bouzagou
    Review voor CleanDays

    Binnen een maand deed deze stofzuiger het niet, desondanks hun garantie zijn ze zó ONTZETTEND klantONvriendelijk. Ze vertikken de robotstofzuiger terug te nemen ondanks dat hun product één en al puin is.

    De kwaliteit is over het algemeen echt verschrikkelijk. 3 hagelslag kruimeltjes opzuigen is voor de stofzuiger al een klus van een uur. Daarnaast hebben wij de stofzuiger cadeau gegeven aan mijn moeder, waarna de stofzuiger binnen een week zo goed als defect was.

    Je komt er op geen enkele manier uit met deze winkel want zij blijven maar wijzen op het feit dat ze maar een nieuwe adapter gaan toesturen OF dat je het kan retourneren en kan laten repareren tegen een prijs. Zij gaan hier ontzettend erg tegen de eigen regels die zij ZELF op de website benoemen in. Daar spreken zij namelijk van kosteloos repareren. Ook gaf ik meerdere malen aan dat de stofzuiger wel oplaadt, maar verder niet aangaat. Dan is het vrijwel duidelijk dat het niet aan de adapter ligt. Cleaningdays blijft ook aangeven dat het retourtermijn is verstreken, dus zij het product niet meer terug kunnen nemen.

    Het product is echter defect EN moet hoe dan ook retour gestuurd worden. Daarbij overschrijden zij niet alleen eigen regels, maar ook de Nederlandse wet en behandelen zij de consument op een nare manier via e-mail correspondentie.

    Edit:

    Liegen opnieuw dat zij de reparatie kosteloos wilden uitvoeren. Ik heb letterlijk een screenshot en citatie waarin zij willen dat ik op eigen kosten een reparatie laat uitvoeren.

    Edit 2;

    Ik weet niet waarom jullie in discussie blijven gaan. Er is 2 keer heen en weer gemaild om jullie duidelijk te maken dat het te zot voor woorden is om voor een reparatie geld te vragen van de consument. Voornamelijk omdat dit niet de bedoeling is van garantie over het algemeen. Daarnaast ben ik ontzettend moe ervan geworden om jullie continu erop te wijzen dat het vanzelfsprekend is, DAT het niet de adapter is gezien de stofzuiger wel oplaad. Jullie bleven 3 mails achter elkaar versturen dat het toch wel de adapter is. Doe wat aan jullie klantenservice, tegen die tijd doe ik alles via een tussenpartij en heb ik al het recht om reviews te plaatsen. Want dit is MIJN ervaring met jullie. Hadden jullie de juiste klantenservice verleend? Dan was er geen 1-ster review te bekennen van mij. Maar dat is niet het geval :)

    Jullie hebben wel ZEKER om geld gevraagd voor een reparatie. Niet wegwuiven nu voordat ik dit verder naar de media toebreng met alle screenshots van dien.

    Edit 3:

    Nogmaals zei ik dat ik wil dat deze discussie stopt. Na eindeloos heen en weer gemail, gebel, bol.com als tussenpartij die jullie ook nog benaderd is het vanzelfsprekend dat ik nergens meer op WIL reageren behalve de mediator en via recensies.

    Daarbij heb ik aangegeven dat het product oplaad EN heeft bol.com als tussenpartij dat doorgecommuniceerd naar jullie.

    Ik vind het raar dat jullie zo erg je best doen om het te laten lijken, dat jullie alles uit de kast trekken om dit probleem op te lossen. Maar dit wel 20x mailen heeft gekost, recensies en ook nog daarbij leugens over het gedeelte “kosteloos” laten repareren. Wij willen geen reparatie meer, maar ons geld definitief terug.

    Antwoord van CleanDays

    Beste Imad,

    Jammer dat u zowel telefonisch als per mail contact nergens op reageert.

    U geeft aan dat het product wel oplaad, terwijl u naar ons heeft gecommuniceerd dat het apparaat niets deed na het aansluiten van de adapter. Dit hebben wij u namelijk gevraagd. Hierop concluderen wij dat een adapter dan defect is. U geeft nu aan dat het apparaat wel oplaad. Dat is natuurlijk een ander verhaal dan eerder gecommuniceerd is. Mogelijk heeft u bedoeld dat het apparaat niet aan gaat, wat niet helemaal onze vraagstelling was. Dit kan natuurlijk een communicatie fout zijn.

    Verder wil ik niet langer in discussie over wie wat wel of niet gezegd heeft. Wij zien liever dat het probleem wordt opgelost. Nogmaals willen wij het product nog steeds onderzoeken en repareren waar nodig. Dit allemaal kosteloos gezien het product gewoon onder garantie valt. Het verzendzegel om het product gratis mee op te sturen heeft u in afgelopen dagen al ontvangen.

    Mocht u nog vragen hebben kunt u deze stellen via de klantencase van bol.com of via info@quickdays.nl.

    Fijne dag gewenst!

  • geoffrey vanderschueren
    Geverifieerde klant van CleanDays

    De stofzuiger neemt niet alles op

  • sven van Rietschoten
    Geverifieerde klant van CleanDays

    Retour proces is wat omslachtig

  • P van Opstal
    Geverifieerde klant van CleanDays

    Alles netjes af gehandeld en snel geleverd

  • Nataliavh
    Review voor CleanDays

    Gisteren avond mijn nieuwe robotstofzuiger geinstalleerd. Wat een gemak! Huis weer keurig schoon, zonder iets te hoeven doen. Nooit geen andere meer voor mij, top!

  • Ans
    Review voor CleanDays

    Snelle levering, goede communicatie en goede producten. Ik heb de steelstofzuiger aangeschaft en door de goede kwaliteit, later ook de robotstofzuiger. Ik ben er superblij mee!

  • Janneke
    Review voor CleanDays

    Ja super snel geleverd en vraag werd snel beantwoord. Dit apparaat doet echt wat het moet. Deze robot is fantastisch. Ook de steelstofzuiger maar bestellen denk ik.

  • Amber
    Review voor CleanDays

    Snelle bezorging, en fijne afhandeling van vragen over het product.

  • Dirk
    Review voor CleanDays

    Klantenservice was erg behulpzaam, en vervolgens was de bestelling snel in huis!