CleanDays
Op zoek naar een extra schoonmaak hulp, of wil je deze huishoudelijke taak het liefst uit handen laten nemen?

Met CleanDays haal je extra gemak in huis en met onze robotstofzuigers geef je het werk volledig uit handen.
robotstofzuigers
8,6

• niet betrouwbaar
    Review voor CleanDays

ik voel me opgelicht door dit bedrijf, ik had een stofzuiger met defect kon ik opsturen, ineens beschuldigd hij me van valse filters gebruiken en omdat ik geen bon had waar hij van te voren niks over zei..ging hij heel moeilijk doen, dan krijg ik na veel problemen mijn stofzuiger uiteindelijk ongemaakt terug, is een zwart afdekklepje weg. ik meld dat ...kan ik een nieuwe kopen voor 5 euro, terwijl hun hem kwijt hebben gemaakt...ik koop hier nooit meer wat. ik kocht via bol.com..hulde aan dat bedrijf die heen alles opgelost en kwa kosten op zich heeft genomen....

• T
    Review voor CleanDays

Slechte klantenservice. Ik heb na een week nog steeds geen reactie op mijn e-mail gekregen.

• Hoe beoordeel je CleanDays?

• Celeste de Waal
    Geverifieerde klant van CleanDays

Super goed contact en levering was ook heel snel binnen!

• Marco
    Geverifieerde klant van CleanDays

Snellere levering dan verwacht. Goed product en heldere instructie videos op de website.

• Jeroen Van der Helm
    Geverifieerde klant van CleanDays

Nu een weekje in gebruik opzich erg tevreden er mee alleen wel jammer dat hij de oppervlakte niet onthoud voor de volgende dag maar wel een aanrader voor deze prijs

• Linda
    Review voor CleanDays

In het begin erg blij met onze 'Gerda'. Speciaal gekozen omdat er duidelijk aangegeven stond dat hij geschikt is voor huishoudens met dieren. Nu is het hier geen dierentuin, maar wel fijn als een apparaat niet direct in de soep loopt van een haar of 2.
    Het begon goed, maar na ongeveer een half jaartje was de pret wel voorbij.
    Gerda piepte en piepte, volgens de handleiding was er iets met de ventilator.
    Gezocht, zowel in het boekje als online, maar geen manier te vinden om het zelf te herstellen, de ventilator is niet te bereiken zonder schroevendraaier. Met het oog op het vervallen van garantie altijd geleerd niet zelf te gaan sleutelen, dus contact opgenomen.
    Verzocht werd via whatsapp een filmpje te maken. Netjes gedaan.
    Gemiddeld kreeg ik 1, soms 2 keer per week reactie. Iedere keer duurde het dagen, meerdere keren zelfs een week tot een max van 2 weken, voor ik weer iets hoorde.
    Na dik een maand bericht: Gerda zou niet goed onderhouden zijn, de zuigmotor was kapot (dat lijkt me toch iets anders dan de ventilator). Geen garantie, dus betalen.
    Verwijten dat Gerda vies was (wel eens een steriele stofzuiger gezien? ) en filters niet onderhouden. Zowel bij aankoop als in de handleiding wordt er niet aangegeven dat het ding zo'n teer zieltje heeft dat een paar haren en wat zand dusdanige problemen geven. M.i. zijn stofzuigers gemaakt om dit op te ruimen, anders kan ik zelf op handen en knieen aan de slag.
    Van enige coulance geen sprake, reparatie plus overcomplete set accesoires die schijnbaar noodzakelijk zijn (nogmaals, dit staat niet vermeld bij aankoop, dus hoe moet iemand dat weten?) zijn bij elkaar meer dan de helft van het aankoopbedrag.
    Reparatie moet vooruit betaald worden, anders wordt ze niet terug gestuurd. Wel graag snel, want de heren en dames gaan een weekje weg..

Kortom, geen aanrader, ondanks mijn eerdere positieve review op Bol (deze wordt als het goed is nog verwijderd). Lijkt een zolderkamerbedrijfje wat in paniek raakt wanneer er iets niet goed is en van service nog nooit gehoord heeft.
    Begin met volledige info bij aankoop en in de handleiding, dat scheelt al een hoop ellende.
    De reactie op deze review laat zich voorspellen gezien de andere reacties op negatieve reviews, maar hopelijk wordt er iets van geleerd.

• Tom Wysk

Super service

• John Dekker
    Geverifieerde klant van CleanDays

Snelle levering bestelling was zo thuis

• sonny hamming
    Geverifieerde klant van CleanDays

wist niet dat t n politie robot was,heel zachtjes sirene,hahaha

• Laila
    Review voor CleanDays

Na enkele maanden functioneert de stofzuiger niet meer naar behoren. We zijn altijd zeer zuinig geweest op de robot. Na contact met de verkoper stelden ze tientallen vragen in een poging om geen garantie te bieden. Uiteindelijk hebben ze besloten om geen garantie te bieden omdat wij de hepafilters niet bij hun hebben gekocht. Terwijl dit 100% dezelfde filters zijn. Dit is onaanvaardbaar slechte service. Koop hier geen robot. De robot gaat nu snel uit en de watertank lekt heel erg. Kortom je kunt er niets meer mee, behalve 200 euro armer. We hebben twee robotstofzuigers, en als er iets mis is met onze andere robot van het merk Roborock, wordt dit direct opgelost dankzij hun uitstekende en betrouwbare service. Normaal gesproken zou ik geen negatieve recensie schrijven, maar ik voel me echt bedrogen door dit bedrijf. Ik las dat dit ook is gebeurd bij andere kopers. Wees dus gewaarschuwd.

Antwoord van CleanDays

Onderwerp: Garantietermijn accu verlopen, gebruik van niet originele CleanDays onderdelen

Beste Laila,

Bedankt voor het delen van uw ervaring, en het spijt ons te horen dat uw stofzuiger niet naar behoren functioneert. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer apparaten niet goed werken, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden.

Uiteraard stellen wij enkele vragen op voorhand om een goede indicatie te hebben van wat er aan de hand is. Vaak betreffen het onbewuste gebruikersfouten die vaak eigenhandig opgelost kunnen worden. Om te voorkomen dat u kosten maakt door het product naar ons op te sturen, en eventuele onderzoekskosten krijgt omdat het mogelijk geen garantie-probleem betreft, maar sprake is van onjuist gebruik, hebben wij er in onze bedrijfsvoering voor gekozen om eerst te proberen het probleem op afstand op te lossen. Over het algemeen wordt dit erg gewaardeerd, echter heeft u dit niet prettig ervaren.

Wat betreft de garantiekwestie willen we verduidelijken dat het gebruik van niet-originele accessoires problemen kunnen veroorzaken die buiten onze garantievoorwaarden vallen. Onze accessoires zijn speciaal afgestemd op onze robotstofzuigers. Zo hebben onze verschillende modellen ook verschillende accessoires/onderhoudssets. HEPA filters zijn er in diverse maten, soorten en uitvoeringen. De luchtdoorlaatbaarheid en samenstellingen kunnen daardoor compleet anders zijn dan filters welke elders verkrijgbaar zijn. Gebruik van niet originele onderdelen kan voor defecten zorgen, daar waar wij onze verantwoordelijkheid niet voor kunnen nemen.

Daarnaast is de garantietermijn van de accu welke het probleem heeft 6 maanden. U heeft uw product in februari dit jaar aangeschaft. Ondanks dat wij deze accu, welke dus eigenlijk helemaal geen garantie meer heeft, alsnog onder coulance wilde vervangen, schrijft u dat u zich bedrogen voelt door ons bedrijf en dat terwijl u zich niet houdt aan de productvoorwaarden van het product. Dit voelt als een onterechte beschuldiging. Wanneer mijn collega u het coulance aanbod niet had gedaan, en op basis van de garantievoorwaarden uw aanvraag had afgewezen, waren de niet-originele onderdelen niet eens ter sprake gekomen.

Helaas kunnen wij de poging tot coulanceregeling omtrent kosteloze vervanging niet verlenen buiten de garantietermijn wanneer het product ook nog eens niet volgens de productvoorwaarden wordt onderhouden. De productvoorwaarden zijn er niet voor niets en ondanks dat we uit coulance graag met u mee willen denken hebben we helaas moeten concluderen dat kosteloze vervanging in dit geval niet mogelijk is.

Ondanks dat hebben we u een alternatief coulance voorstel gedaan.

Desondanks begrijpen we uw teleurstelling en willen we een oplossing bieden. We hebben u voordat u deze review geschreven heeft reeds een zeer scherp coulance aanbod gedaan om het defect te repareren inclusief retour verzendkosten. We begrijpen dat dit niet de gewenste (kosteloze) uitkomst is, maar we hopen dat we hiermee een passende oplossing kunnen bieden. Hier kunt u uiteraard nog gebruik van maken als u contact met ons opneemt.

We waarderen uw feedback en nemen dit ter harte om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

• Kva
    Review voor CleanDays

Heel arrogant bedrijf dat zoveel mogelijk de garantie probeert te ontwijken.
    Dagenlang het contact laten aanslepen met elke dag 1 tegenbericht, nog niet 1 jaar heeft onze stofzuiger het volgehouden.
    In die periode werkte hij ook voor geen meter.

Dus garantie binnen het jaar willen ze niet inwilligen en daarbij gooi ik nu 180 euro in de vuilbak.

Nooit nog wat kopen bij dit rot "bedrijf".

Antwoord van CleanDays

Onderwerp: Garantie op accu verstreken

Beste Kva,

Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. We waarderen uw feedback en willen graag de situatie verduidelijken.

Allereerst betreuren we het als u het gevoel heeft dat we arrogant overkomen. Dat is zeker niet ons doel, en we willen u verzekeren dat we er zijn om eventuele problemen op te lossen.

Wat betreft de garantie waarbij u aangeeft dat wij deze niet willen inwilligen, voelt als een valse beschuldiging. We begrijpen dat de situatie frustrerend voor u is. Allereerst wil ik u meegeven dat de garantietermijn van de accu, welke het probleem heeft, 6 maanden is. Dit is terug te lezen op onze website, maar ook op de productpagina van het platform waar u de robotstofzuiger gekocht heeft. U heeft uw product in november 2022 aangeschaft wat inmiddels meer dan een jaar geleden is.

Ondanks dat wij deze accu, welke dus eigenlijk helemaal geen garantie meer heeft, alsnog onder coulance wilde vervangen mits voldaan was aan de gebruikersvoorwaarden ( Juiste onderhoud aan het apparaat ) schrijft u dat wij een arrogant bedrijf zijn die de garantie probeert te ontwijken terwijl u zich, zo ver wij kunnen concluderen, niet houdt aan de productvoorwaarden van het product. Dit voelt als een onterechte beschuldiging. In de eerste plaats had u namelijk al geen recht op vervanging onder garantie en toch wilde wij u hierin tegemoet komen.

We hebben u gevraagd of u het product tijdig onderhouden heeft. U geeft aan dit netjes te hebben gedaan maar wilt geen enkel aankoopbewijs van de onderhoudssets met ons delen. Dit als argument dat deze niet op uw naam besteld zouden zijn.

Wij zijn exclusief verkoper van CleanDays producten, en wanneer u de originele onderhoudsset heeft aangeschaft zouden deze gegevens bij ons bekend zijn. We hebben u gevraagd om het bestelnummer van de onderhoudsset door te geven zodat we deze kunnen verifiëren. Echter weigert u dit bestelnummer aan ons door te geven omdat u zegt deze niet bij ons te hebben aangeschaft. Wij zijn absoluut niet van plan om deze informatie af te wijzen als deze op een andere naam besteld zouden zijn, anders hadden we u dit wel aangegeven. Het enige wat relevant is hiervoor is allereerst dat u deze onderhoudsset heeft aangeschaft en in de juiste periode(s).

We kunnen natuurlijk geen garantie geven op producten welke een onderhoudsverplichting hebben welke niet is nageleefd. Daarom willen we dit alsnog graag met u verifiëren. Wanneer u bereid bent het bestelnummer/aankoopbewijs wél met ons te delen horen wij dit graag zodat we de coulanceregeling alsnog kunnen verlenen. U heeft aangegeven dat dit verder niet voor u hoeft en heeft daarmee uw garantieclaim beëindigd.

We willen benadrukken dat we nog altijd bereid zijn om de coulanceregeling te treffen als u het aankoopbewijs of bestelnummer van de onderhoudsset naar ons doorstuurt. Tevens, ondanks er mogelijk niet aan de garantievoorwaarden is voldaan blijft ons coulance aanbod staan om het defect te repareren voor een aangepast tarief zoals we u eerder al hebben aangeboden. We begrijpen dat dit voor u wellicht niet de juiste (kosteloze) oplossing is, maar we hopen dat we samen een oplossing kunnen vinden die voor beide partijen acceptabel is.

Als u verdere vragen heeft of meer informatie kunt verstrekken, staan we tot uw beschikking om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

• Angelique Reitsma
    Review voor CleanDays

Ik had problemen met mijn robot stofzuiger contact op genomen en de stofzuiger opgestuurd al na een dag had ik bericht dat de stofzuiger gerepareerd was en weer klaar stond om retour te sturen. Echt top service erg blij mee

• Gerrit Leusink

Top product

• j van den boomen

Zeer. Goede service.

• Jo
    Geverifieerde klant van CleanDays

Tot nu toe werk deze robotstofzuiger heel goed, is de €250 zeker waard.

• Hugo Decker
    Geverifieerde klant van CleanDays

Geweldige service en supersnelle levering

• Patrick Marelis
    Geverifieerde klant van CleanDays

Het is een paar tellen uitzoeken hoe de app werkt maar daarna 🧹🫧.
    Heerlijk iedere ochtend je huis schoon, even al die kattenharen weg van de grond. 🥹

• Marlies Hovelings
    Geverifieerde klant van CleanDays

Alles toppie gegaan, zoals afgesproken

• Ilse Parijs
    Geverifieerde klant van CleanDays

Prima en snel geleverd. Dank je wel.

• Janneke
    Review voor CleanDays

Uiteindelijk is mijn klacht netjes afgehandeld en doen ze wat er is beloofd.
    De robotstofzuiger is fijn en doet goed z'n werk.