Clou Store_
Design sanitair van Nederlandse bodem.
In ons sanitair assortiment vindt u niet alleen design wastafels, fonteinen, baden en toiletten, maar ook complete badkamermeubels. In verschillende kleuren, uitgevoerd in innovatieve materialen. De bijpassende accessoires zoals kranen, spiegels en verlichting maken ons aanbod echt compleet. Minimalistisch, exclusief, imposant of intiem, welke sfeer u in toilet of badkamer ook nastreeft, Clou inspireert u graag.
8,8

• F. Le Conge Kleyn

snelle service

• Ulbe Spaans

Goede service

• Hoe beoordeel je Clou Store_?

• james cruickshank
    Geverifieerde klant van Clou Store_

Unique product not available elsewhere, delivered to london in just 2 working days!!.

• Herman Harmsen

Goeie snelle service.

• Ariane Giezeman
    Geverifieerde klant van Clou Store_

Ik bestelde een Clou New Flush 2, en het was vakantietijd. Na ruim een week dacht ik: ik bel er even achteraan.
    Kreeg een heel vriendelijke en doortastende dame bij contact aan de telefoon, wat me volledig geruststelde en de dag erna was mijn prachtige fontein geleverd. Het had iets te maken met Paypal en iemand die op vakantie was. Helaas moest die worden gestoord om deze reden en dat meen ik oprecht.
    Ik had al een fonteintje van Clou, maar het bleek te klein. Mijn fout, ik ging voor de looks, maar heb best ruimte voor een wat groter fonteintje. Prachtig duurzaam materiaal en Nederlands ontwerp en (hoop ik, of in ieder geval Europees) fabrikaat dus geproduceerd door medemensen die onder redelijke voorwaarden hun werk kunnen doen.
    Ik ben blij met mijn aankoop :-)

• Stefanie Daehne
    Geverifieerde klant van Clou Store_

Quick response, quick delivery, products found in expected quality, perfect experience

• Rene van Kessel
    Geverifieerde klant van Clou Store_

Ondanks de feestdagen was de bestelling er snel genoeg.

• Brian Gleadhill
    Geverifieerde klant van Clou Store_

Simple order process and quick delivery. Perfect service

• Erik Priemus
    Geverifieerde klant van Clou Store_

Super winkel. Besteld en de dag erna al geleverd. Perfect verpakt en echt een kwaliteitsproduct 👍👍

• S.P.
    Geverifieerde klant van Clou Store_

La livraison très rapide! Fantastique beau produit.