Coatsleermode
Coats. De winkel voor de laatste mode en trends voor dames & heren. Shop bij ons online en in de winkel merken als Dsquared2,Parajumpers, Airforce, Reinders,Palm Angels, Off-White etc....

• Jessica Gerrits
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Snelle levering erg blij met het product

• Precious Kamara Njoku

Jaa super leuk

• Hoe beoordeel je Coatsleermode?

• Joris Van bey

Gewoon niks mis mee

• Marvin B.
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Alles rondom bestellen, betaling en verzendproces prima in orde en naar wens verlopen.

• Jon McCarthy
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Great speed, service and price

• Thom Heins

Mijn pakket is na 4 dagen nog niet binnen

Beste Thom
    Wat jammer dat u ons met 1 ster beoordeelt, u heeft bij ons op zondag 28-04-2024 een bestelling geplaatst welke wij op maandag (zondag's worden er geen pakketten op gehaald) hebben aangeboden aan DPD.
    Volgens de track & trace is je bestelling vandaag 1-05-2024 bij u bezorgd, we doen ons best om alle bestellingen op tijd te versturen, maar we zijn afhankelijk van de bezorgdienst en soms zoals in uw geval is dat een dag later daar kunnen wij daar niets aan doen. Maar vinden wij wel vervelend voor onze klant daarom onze excuses.
    Team Coats

• Max

Een topdeal,

Beste Max
    Bedankt voor de 5 stars daar doen we het voor.

• Anna Kryus

perfect!!!

Beste Anna
    Bedankt voor de sterren!!

• Henk Deursen
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Hele mooie kleding en geweldige service

Beste Henk
    Bedankt voor uw mooie recensie en de 5 sterren.

• Joy Van der ende

Verkeerd product

Beste Joy
    Het product wat je is toe gestuurd is niet verkeerd, het product wat u besteld heeft is van fw23 die was niet meer op voorraad dus is hetzelfde product gestuurd maar van fw24. We begrijpen dat het wat verwarrend is / was omdat de medewerker er geen begeleidend briefje of uitleg bij had gedaan.
    Onze excuses daarvoor
    We hebben u zojuist een retour label gemaild.

• Geleen
    Review voor Coatsleermode

Paar keer wat besteld ben netjes behandeld geworden had iets besteld wat niet meer leverbaar was hebben ze keurig opgelost voor tot nu toe toppie

Beste
    Bedankt voor uw mooie recensie en uw begrip.

• John Koster
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Jas is advertentie geeft aan leer maar is kunst leer en de maat valt veel te groot en geen terug zend formulier voor een eventuele kleinere maat

Beste John
    Wat jammer dat u ons beoordeeld met 2 sterren, u geeft aan dat in de omschrijving staat dat de jas van leer is, dat is niet het geval er staat duidelijk dat de buitenkant 100% polyester is.
    Maar we kunnen begrijpen dat dat u zich hier in vergist.
    Het jack valt inderdaad groot, dat staat inderdaad niet goed aangegeven.
    We gaan u als goede en terugkerende klant een retour label mailen, wilt u een maat kleiner doe er een briefje bij dan gaan we dat verzorgen.

• Paul Spape
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Top telefonisch geholpen, besteld en keurig en snel geleverd.

Antwoord van Coatsleermode

Bedankt voor je mooie recensie en de 5 sterren.

• Marjan
    Review voor Coatsleermode

Prachtige wedsite maar voor de rest stelt dit bedrijf niets voor. Klantenservice geeft geen thuis en neemt totaal geen aansprakelijk voor hun gemaakte fouten. Bescherm jezelf, en geef je geld ergens anders uit.

• Milan Dekker
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Meest slechte klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Ze beloven van alles maar maken helemaal niks waar. Personeel kan je niet fatsoenlijk te woord staan en je krijgt alleen een grote mond en dan hangen ze op. Elke keer met smoesjes komen en excuses om er maar onderuit te komen. Bespaar de moeite en bestel ergens anders dan dit ballen bedrijf

• Ibrahim Yilmaz

Snel verzonden bedankt

• Rene Van fessem

Top service

• Romano Snijders

• Moyra Baggen
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Snelle levering, goed verpakt en een mooie trui

• Britt Bertens
    Geverifieerde klant van Coatsleermode

Ik heb de jas ontvangen. Echter scheurde de zak meteen open toen die werd afgeleverd. Er is niets beschadigd, maar wellicht is het een idee om zo een duur product in iets anders te verzenden? Ook heb ik tijdens het passen heel erg mijn best gedaan zo voorzichtig mogelijk te doen zodat het kaartje niet van de rits viel, maar de rits bleef hangen en voor ik het wist lag het kaartje eraf. Ik behoud de jas, maar anders had ik al meteen een probleem gehad denk ik.