Coffly
Coffly gunt iedereen de beste koffiemachine voor thuis. Daarom kun je bij Coffly een koffiemachine leasen met een koffie-abonnement. Daarnaast kun je o.a. koffiekopjes, café noir koekjes, cantuccini en koffiebonen kopen in de webshop. Creëer jouw ultieme koffiemoment.

• Ruth
    Review voor Coffly

Koffiemachine is snel geleverd met een handgeschreven kaartje erbij en lekkere roomboterkoekjes! Heel fijne, persoonlijke service dus en we genieten nu van heerlijke koffie.

Antwoord van Coffly

Dank je wel voor de mooie review, Ruth! We zijn blij dat jullie zo tevreden zijn.

• Henk van den Hoek
    Review voor Coffly

Geweldige service en fijne koffie machine

Antwoord van Coffly

Bedankt voor de mooie review, Henk! We zijn blij dat de machine zo goed bevalt.

• Hoe beoordeel je Coffly?

• Ronny Breyssens
    Review voor Coffly

Geweldig concept voor echte koffie

Antwoord van Coffly

Bedankt voor de mooie beoordeling, Ronny!

• Vallentine Ridderbos
    Review voor Coffly

Geweldige service. We kregen een kaartje en een pakje koekjes. Een warm welkom en snel antwoord op onze vraag.

Antwoord van Coffly

Bedankt voor je enthousiaste feedback, Vallentine! Fijn dat jullie zo tevreden zijn.

• Onur Bulut
    Review voor Coffly

Geweldige koffie en geweldige service!!

• Sarandie
    Review voor Coffly

Omdat deze mensen echt vriendelijk zijn, de tijd voor je nemen, en niet moeilijk zijn. Super goede service en klantgericht. En het is een jong dynamisch bedrijf die voor iedere klant goed wilt presteren. Er is ook veel mogelijk bij ze qua koffiemachines en of bonen. Ik raad dit bedrijf aan!
    Eerlijk en gemak dient de ''mens''

Antwoord van Coffly

Bedankt voor jouw positieve woorden en enthousiasme, Sarandie! We zijn blij met jou als klant.

• Erma van Seumeren

Verzorgde en snelle levering

• Nathalie
    Review voor Coffly

Snelle levering. Bestelling was met zorg en aandacht (èn een persoonlijk kaartje) ingepakt en verstuurd.

• Thomas Leon
    Review voor Coffly

Levering met zorg samengesteld en voorzien van leuke bedankkaart. De roomboterkoekjes zijn een aanrader!

• J. Rensen
    Review voor Coffly

Uitstekende service en heerlijke koffie en koekjes ☕️👍🏼