Cognition Boosters

Cognition Boosters

Cognitionboosters.com is een webshop waar je Ayurvedische supplementen in de meest pure vorm kunt kopen. Er zijn aan onze producten geen suikers, kleurstoffen, smaakstoffen-, conserveringsmiddelen of andere onnodige ingredi├źnten toegevoegd, zoals bij andere producten wel vaak het geval is.

Wij zagen dat er veel webshops en grote partijen waren die ashwagandha verkochten, maar er onnodige middelen aan toevoegen (denk aan zwarte peper). Wij zagen een opkomende behoefte naar pure en eerlijke producten van hoge kwaliteit. Ook kwam er steeds meer vraag naar Ayurvedische supplementen die organisch zijn. En dat is wat wij aan jou kunnen leveren!

Na een strenge selectie procedure hebben we een aantal leveranciers geselecteerd. Deze leveranciers zijn gecertificeerd en kunnen ons de beste kwaliteit ashwagandha leveren.

Nieuwsgierig? Bekijk dan hier onze webshop
Vitamine & Supplementen
8,9
Filter 58 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Anjo Bleijenberg

Nog steeds niets binnen?

Antwoord van Cognition Boosters

Uw pakketje is de vrijdag voor kerst op de post gegaan. Normaal gesproken zou het vanwege de sluiting van briefpost tijdens Kerstmis van PostNL dan als ze de bezorging van zaterdag niet gered hebben op woensdag aankomen omdat zondag, maandag en dinsdag vanwege de feestdagen geen post geleverd word.

Ik moet zeggen dat ik het niet heel netjes vind om dan direct een negatieve review te schrijven zonder even contact met ons op te nemen.

• Annie Peulen - van Bree

Goede service

Bedankt!

• Hoe beoordeel je Cognition Boosters?

• Sjoukje visser
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Snelle levering.Shilajit gebruik ik al een tijdje met goede resultaten.Nu ook Goto Kola besteld..gebruik het sinds 2 dagen met 1 capsule p.d.begonnen.Merk al positief verschil maar kan nog niet omschrijven hoe precies.

• Diane Nauwelaerts

Alles ok

• Bathseba Sanapo-Veerkamp
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Fijne producten,prima prijs en snelle levering

Dankjewel!

• Cor Verboor

• Dorine
    Review voor Cognition Boosters

Topservice en snel geleverd!
    Ik had producten besteld die even niet te leveren waren. Fijne communicatie en keurige oplossing geboden. Toen de producten geleverd konden worden, ook nog een aangename 'compensatie' voor het langere wachten. Kortom; ik ben heel blij met deze (web)winkel, was mijn eerste maar dus zeker niet laatste bestelling! Aanrader!

• Danielle Willemsen

fijne artikelen

• Nancy Deijkers

• Gert Camfferman
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Meerdere bestellingen gedaan, zeer tevereden over de kwaliteit van het geleverde.

• Marieke Reintjes

Goede prijs, snel bezorgd

• Anke van der Sman
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

fijne producten, goed geprijsd en prima service

• Aydin Yildirim
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Nog maar pas begonnen het product te gebruiken. Kan nog niet veel zeggen.

• Mascha Ridder Jansen
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Netjes verpakt en goed aangekomen. Had de bestelling wel graag wat eerder gehad.

Bedankt voor je review!

• Juliet ten Bokum

Besteld betaald en geleverd­čĹŹ

Bedankt voor je review!

• Ger Smits

Heb nog niets gekregen

Antwoord van Cognition Boosters

Bedankt voor je review, helaas was er rondom koningsdag wat vertraging bij PostNL waardoor het iets later arriveerde dan gebruikelijk. Onze excuses voor verlate levering.

• Pascal Schippers
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Bestelling was Vlg dag in huis­čśü

• Katja Wijnands
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Snelle levering in de brievenbus!