Cognition Boosters

Cognition Boosters

Cognitionboosters.com is een webshop waar je Ayurvedische supplementen in de meest pure vorm kunt kopen. Er zijn aan onze producten geen suikers, kleurstoffen, smaakstoffen-, conserveringsmiddelen of andere onnodige ingrediënten toegevoegd, zoals bij andere producten wel vaak het geval is.

Wij zagen dat er veel webshops en grote partijen waren die ashwagandha verkochten, maar er onnodige middelen aan toevoegen (denk aan zwarte peper). Wij zagen een opkomende behoefte naar pure en eerlijke producten van hoge kwaliteit. Ook kwam er steeds meer vraag naar Ayurvedische supplementen die organisch zijn. En dat is wat wij aan jou kunnen leveren!

Na een strenge selectie procedure hebben we een aantal leveranciers geselecteerd. Deze leveranciers zijn gecertificeerd en kunnen ons de beste kwaliteit ashwagandha leveren.

Nieuwsgierig? Bekijk dan hier onze webshop
8,9
Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• nicole mouton
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

mooie en goede prijs,enig minpunt is dat aswaghabda bv de een maand goed werkt en de ander maand minder werkt,twijfel niet aan de kwaliteit,misschien omdat het niet gestandarizeerd is,waardoor het produkt schommelt,is mijn mening,verder vlotte service en goede prijs

• S.l.

Snel geleverd

• Hoe beoordeel je Cognition Boosters?

Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Producten zijn prima! Maar dat ik 6 dagen moest wachten voordat het in de brievenbus lag, dat vond ik best vervelend!

• Hans Dijk
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Snelle bezorging, goede kwaliteit tegen een redelijke prijs

• Bianca Bastings

Zo besteld, zo geleverd. 👍

• Anthonia van Rijn

Snel en milieuvriendelijke verpakking

H

Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Halaas deze keer niet zo fijn. Ik heb4 dagan op mijn bestelling moeten wachten.

• Ilona
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Had levering eerder verwacht aangezien er wordt gezegd dat binnen 0-2 dagen je bericht via PostNL krijgt. Toen dit niet het geval was, heb ik een mail gestuurd. Hierop kreeg ik dezelfde dag een antwoord dat het de volgende dag geleverd zou worden.

• Jeff

Niks te klagen

• Bart Tamboer
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Geweldig! Ik bestel regelmatig bij Cognition Boosters en ze leveren altijd op tijd. De kwaliteit van Shilajit is super! Aanrader!

• sevket akkus

super

Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Prima service snelle levering en heel goede producten!!!

• Karol Bialowarczuk

czekam na rabat :)

• Anjo Bleijenberg

Nog steeds niets binnen?

Antwoord van Cognition Boosters

Uw pakketje is de vrijdag voor kerst op de post gegaan. Normaal gesproken zou het vanwege de sluiting van briefpost tijdens Kerstmis van PostNL dan als ze de bezorging van zaterdag niet gered hebben op woensdag aankomen omdat zondag, maandag en dinsdag vanwege de feestdagen geen post geleverd word.

Ik moet zeggen dat ik het niet heel netjes vind om dan direct een negatieve review te schrijven zonder even contact met ons op te nemen.

• Annie Peulen - van Bree

Bedankt!

• Sjoukje visser
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Snelle levering.Shilajit gebruik ik al een tijdje met goede resultaten.Nu ook Goto Kola besteld..gebruik het sinds 2 dagen met 1 capsule p.d.begonnen.Merk al positief verschil maar kan nog niet omschrijven hoe precies.

• Diane Nauwelaerts

Alles ok

• Bathseba Sanapo-Veerkamp
    Geverifieerde klant van Cognition Boosters

Fijne producten,prima prijs en snelle levering

Dankjewel!

• Cor Verboor

• Dorine
    Review voor Cognition Boosters

Topservice en snel geleverd!
    Ik had producten besteld die even niet te leveren waren. Fijne communicatie en keurige oplossing geboden. Toen de producten geleverd konden worden, ook nog een aangename 'compensatie' voor het langere wachten. Kortom; ik ben heel blij met deze (web)winkel, was mijn eerste maar dus zeker niet laatste bestelling! Aanrader!