College Style

College Style

College Style is een Nederlands modebedrijf dat in 1993 is opgericht door mevrouw Roukens. Zij wist als geen ander waar kleding voor de vrouw aan moest voldoen. Na het ontstaan van Roukens dameskleding is door verjonging de concept formule ‘College Style’ ontstaan. Inmiddels zijn er al 11 College Style winkels.

Een eigen design team van enthousiaste stylistes werkt dagelijks aan nieuwe collecties voor de verschillende merken; Beau Basics, Blue River, Emma en Cadadia.

De labels onderscheiden zich ieder met een eigen ‘handtekening’, variërend van meer sportief, zakelijk of juist feestelijk….voor elke gelegenheid. College Style is een rokken en jurken specialist, modieus met een vrouwelijke uitstraling, maar ook truien, blouses en broeken zijn niet meer weg te denken in de collectie.

Op zoek naar een nieuwe outfit? Onze deskundige verkoopsters in onze winkels helpen je graag verder. Of bezoek onze webshop!
De zekerheden van https://collegestyle.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur