College Style

College Style is een Nederlands modebedrijf dat in 1993 is opgericht door mevrouw Roukens. Zij wist als geen ander waar kleding voor de vrouw aan moest voldoen. Na het ontstaan van Roukens dameskleding is door verjonging de concept formule ‘College Style’ ontstaan. Inmiddels zijn er al 11 College Style winkels.

Een eigen design team van enthousiaste stylistes werkt dagelijks aan nieuwe collecties voor de verschillende merken; Beau Basics, Blue River, Emma en Cadadia.

De labels onderscheiden zich ieder met een eigen ‘handtekening’, variërend van meer sportief, zakelijk of juist feestelijk….voor elke gelegenheid. College Style is een rokken en jurken specialist, modieus met een vrouwelijke uitstraling, maar ook truien, blouses en broeken zijn niet meer weg te denken in de collectie.

Op zoek naar een nieuwe outfit? Onze deskundige verkoopsters in onze winkels helpen je graag verder. Of bezoek onze webshop!
8,8
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• RG Kapteijns
    Geverifieerde klant van College Style

Nette levering bestelde artikelen. Bij retouren zeer snelle correcte afhandeling/ restitutie.

Bedankt voor de fijne review!
    Wij wensen u veel plezier met de gekochte artikelen

• Mosseltje
    Geverifieerde klant van College Style

Mooie kleding, snelle levering, keurige verzending!

Antwoord van College Style

Bedankt voor de goede review!

• Hoe beoordeel je College Style?

• Jenny Boersema
    Geverifieerde klant van College Style

Bestelling werd correct en snel geleverd!

• Elly van der Vegt
    Geverifieerde klant van College Style

Goede service, mooie kwaliteit kleding

Antwoord van College Style

Goed om te horen. Wij wensen je veel plezier met de gekochte items!

• c pronk

Mooie prijzen

• henriette verwey
    Geverifieerde klant van College Style

snelle levering, bij retour zenden snelle terugbetaling. Kortom prima service!!!!!

• Heleen Elshoff

Snelle service.

• Anneke van der Zande
    Geverifieerde klant van College Style

de verzendkosten vind ik vrij hoog en bovendien ,als je iets wilt retourneren moet je weer verzendkosten betalen, dit houd mij de volgende zeker tegen om een bestelling te plaatsen.

Beste Anneke,
    Wij bieden u ook de mogelijkheid om uw kleding retour te brengen naar een van onze 10 winkels. U kunt hiervoor kijken op https://collegestyle.nl/pages/shops

• Loes Sleper-Duineveld
    Geverifieerde klant van College Style

Ondanks drukke periode, toch snel geleverd. Ook telefonisch zeer goed te woord gestaan, alle tijd genomen om probleempje op te lossen.

• Jannie De Graaf
    Geverifieerde klant van College Style

Levering duurde wel een paar dagen

Beste Jannie,

Bedankt voor de feedback. Wij doen ons uiterste best om alle bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wij wensen u veel draag plezier toe.

• KARIN Daemen
    Geverifieerde klant van College Style

Goede service, snelle levering, jammer dat je moet betalen voor retour

Beste Karin,

Bedankt voor de terugkoppeling. Wat betreft voor het betalen van de verzendkosten; het verzenden heeft ook een impact op het milieu. Op deze manier willen wij een bewustzijn creëren bij onze klanten en zo retourzendingen minimaliseren.

• Jannie Heuvelman

Mooie kwaliteit

Beste Jannie,

Bedankt voor de fijne feedback. Wij wensen je veel plezier van de gekochte items.

• Ineke van der Schans

Snelle

• Bouwman Bouwman

Toplevering

• E G De Graaf
    Geverifieerde klant van College Style

Het bestelde is te klein ,kan gebeuren,voor het bestelde heb ik bezorgkosten betaald ,nu ik het terug ga sturen moet ik weer verzendkosten betalen, dat ben ik bij andere webwinkels nog niet tegengekomen. Het weerhoud mij er dan ook can om nog een keer bij u te bestellen. Ik heb dit via uw site ook niet eerder meegemaakt. Gr lies

Beste mevrouw de graaf,

Wat jammer om te horen dat het bestelde artikel niet naar wens is. Bij bestellingen onder de €70 zijn de verzendkosten inderdaad voor rekening van de klant. Retourkosten zijn altijd voor de klant. Echter ontvang je de originele verzendkosten natuurlijk wel terug bij een volledige retour. We hopen je in de toekomst alsnog blij te kunnen maken met onze items!

• Francien de Pagter
    Geverifieerde klant van College Style

Het is jammer dat er voor kortere mensen niet veel te krijgen is.. Qls je kort bent van lijf , komt de taille midden op je heupen.. Meer geschikt voor barbiemodellen denk ik.

Beste Francien,
    Het is jammer om te horen dat het artikel niet naar uw wens is. Wij proberen echter zo veel mogelijk rekening te houden met geschikte pasvormen van onze kleding.

• Janny Lukaart
    Geverifieerde klant van College Style

Valt goed op maat. Betrouwbare levering.

• Ina de Koning
    Geverifieerde klant van College Style

Heb de zending helaas rerug moeten sturen,vond de verzendkosten erg hoog

Hoi Ina,

Het klopt inderdaad dat bij ons de retourkosten voor rekening van de klant zijn, maar we vinden het vervelend om te horen dat de items niet helemaal naar wens waren.
    Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog gelukkig maken met wel de juiste items voor jou!

• Mirjam Beelen

Goede service mooie aanbiedingen

Hoi Mirjam,

Wat fijn om te horen dat de service en aanbiedingen goed bevallen.
    We wensen je heel veel plezier met de aankopen!

• Cora Demoed

Snelle levering.

Beste Cora,

Fijn dat u tevreden bent!