CombiPhone

CombiPhone

CombiPhone Uitgeest is gespecialiseerd op het gebied van telefoon, tablet en computer. Bij CombiPhone kunt u terecht voor inkoop verkoop en reparatie van telefoons, tablets, computers, laptops, game consoles en accessoires.
  • Colin
    Review voor CombiPhone

Eerst was ik een beetje sceptisch omdat de prijs wel erg mooi lijkt maar wat een topzaak, had een iPhone 14 pro Max besteld nieuw. Hij was compleet nieuw en de levering was snel, aldus een aanrader.

• Fred
    Review voor CombiPhone

2 telefoons gekocht super service en vriendelijke behandeling. Heel erg goed. Top dus.

• Hoe beoordeel je CombiPhone?

• Laurens
    Review voor CombiPhone

Nieuwe Note 20 Ultra gekocht voor een lage prijs. Fijne winkel!

• Yoran
    Review voor CombiPhone

Snelle service, eigenaar heeft hart voor de zaak

• Jonna Brantjes
    Review voor CombiPhone

Onlangs een nieuwe refurbished telefoon gekocht hier. Erg tevreden met de hulp die ik kreeg en de telefoon lijkt eigenlijk helemaal nieuw. Ook werd er meteen een screenprotector opgezet (wat zelf toch vaak erg lastig is) en waren er hoesjes op voorraad. Kortom, super fijne winkel met goede service en een groot aanbod.

• Jessica De Vries

Top service ! Oplaadpoort van mijn Iphone had hij zo gemaakt ! Bedankt

• Hettie
    Review voor CombiPhone

Prima service en er wordt tijd voor je genomen om e.e.a. uit te leggen!

• Stephen Tigchelaar
    Review voor CombiPhone

Heen geweest voor een hoesje en screenprotector werd meteen goed geholpen,
    Ze hebben alles wat je nodig hebt! Fijne verkoper!

• Marlando
    Review voor CombiPhone

Mijn one plus Nord scherm was stuk gegaan binnen een dag was dit verholpen. Erg tevreden!

• Rosalie
    Review voor CombiPhone

Game PC laten bouwen voor mijn zoon, super tevreden over de kwaliteit en snelheid van leveren, aanrader!

• Tim
    Review voor CombiPhone

Ik heb in de winkel een refurbished Iphone 11 Pro Max gekocht. Top service en een mooie telefoon tegen een goede prijs!

• Dyon
    Review voor CombiPhone

Afgelopen weekend een iphone 12 pro max gekocht. Ik kon meteen mijn oude toestel inruilen en kreeg er een eerlijke prijs voor! Super tevreden.

• Anita
    Review voor CombiPhone

Refurbished iphone 11 gekocht, de iphone is erg netjes ben er erg tevreden mee!

• Max Hofland
    Review voor CombiPhone

Vandaag een refurbished iPhone X hier gekocht. iPhone is absoluut in nieuwstaat, telefoon werkt helemaal perfect. Goede service!

• Laura
    Review voor CombiPhone

Via de webshop een telefoon gekocht. Snel verzonden en netjes verpakt

• Menno
    Review voor CombiPhone

Online een iphone xr gekocht. Hier super blij mee. Iphone is in pefecte staat. Zeker een aanrader!

• Jill
    Review voor CombiPhone

Zelf een 12 pro max gekocht! ontzettend blij mee en een super goede servies!

• Alex
    Review voor CombiPhone

Ik heb een Iphone 11 Pro Max gekocht, top service!

• Kris
    Review voor CombiPhone

Zeer professioneel en klantvriendelijk personeel.

• Mark
    Review voor CombiPhone

Recent geleden mijn telefoon scherm laten repareren, zeer tevreden!
    Fijne communicatie/service!