CombiPhone

CombiPhone

CombiPhone Uitgeest is gespecialiseerd op het gebied van telefoon, tablet en computer. Bij CombiPhone kunt u terecht voor inkoop verkoop en reparatie van telefoons, tablets, computers, laptops, game consoles en accessoires.
  • Stephen Tigchelaar
    Review voor CombiPhone

Heen geweest voor een hoesje en screenprotector werd meteen goed geholpen,
    Ze hebben alles wat je nodig hebt! Fijne verkoper!

• Marlando
    Review voor CombiPhone

Mijn one plus Nord scherm was stuk gegaan binnen een dag was dit verholpen. Erg tevreden!

• Hoe beoordeel je CombiPhone?

• Rosalie
    Review voor CombiPhone

Game PC laten bouwen voor mijn zoon, super tevreden over de kwaliteit en snelheid van leveren, aanrader!

• Tim
    Review voor CombiPhone

Ik heb in de winkel een refurbished Iphone 11 Pro Max gekocht. Top service en een mooie telefoon tegen een goede prijs!

• Dyon
    Review voor CombiPhone

Afgelopen weekend een iphone 12 pro max gekocht. Ik kon meteen mijn oude toestel inruilen en kreeg er een eerlijke prijs voor! Super tevreden.

• Anita
    Review voor CombiPhone

Refurbished iphone 11 gekocht, de iphone is erg netjes ben er erg tevreden mee!

• Max Hofland
    Review voor CombiPhone

Vandaag een refurbished iPhone X hier gekocht. iPhone is absoluut in nieuwstaat, telefoon werkt helemaal perfect. Goede service!

• Laura
    Review voor CombiPhone

Via de webshop een telefoon gekocht. Snel verzonden en netjes verpakt

• Menno
    Review voor CombiPhone

Online een iphone xr gekocht. Hier super blij mee. Iphone is in pefecte staat. Zeker een aanrader!

• Jill
    Review voor CombiPhone

Zelf een 12 pro max gekocht! ontzettend blij mee en een super goede servies!