Compagne by Living

Compagne by Living

Onze website Compagne by Living. Dé referentie voor alles
wat te maken heeft met de warme landelijke stijl, de stoere look en
het brede assortiment.
9,6

• Renate
    Review voor Compagne by Living

Wat ben ik blij met de schaal die ik heb besteld.. Goede service en een fijn contact.. Weet zeker dat ik hier vaker ga bestellen.. Dankjewel voor de service! Super❤️

• EP

Snelle reactie, klantvriendelijk

• Hoe beoordeel je Compagne by Living?

• Carla Pieterse
    Geverifieerde klant van Compagne by Living

leuke spullen, snelle levering, goed verpakt.

Antwoord van Compagne by Living

Dankjewel Carla voor deze leuke reactie. We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

• Milou Pijls-Stribos
    Geverifieerde klant van Compagne by Living

Even nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd ik op een bijzonder prettige manier benaderd door Judith. Ondanks dat mijn initiële bestelling niet kon worden geleverd kwam zij met een waanzinnig fijne, goede en snelle oplossing. Wat een geweldige service; daar kan ik oprecht blij van worden. Dank daarvoor (èn wellicht ook leuk om te horen; de cadeautjes werden echt heel goed ontvangen 🤩).

Antwoord van Compagne by Living

Hallo Milou, dankjewel voor je lieve review.
    Ik heb dit met plezier voor je gedaan en wat fijn dat je bij je cadeautjes zo leuke reacties hebt ontvangen.
    Groetjes Judith

• Lida Wendeling
    Review voor Compagne by Living

Gevonden wat ik al een tijdje zocht. Leuk te woord gestaan. Snelle levering met een persoonlijk bedankje. 5 sterren in ieder opzicht.

Antwoord van Compagne by Living

Dank je voor je lieve review, we hebben dit ook met veel plezier gedaan.
    We hopen dat je er veel plezier aan beleefd!

• Anet Mast
    Review voor Compagne by Living

Mooie collectie aan woondecoratie.
    Snelle service.

Dat is mooi te horen!!!

• Esther van Lochem
    Review voor Compagne by Living

Goede service ! Ben zéér tevreden!

Antwoord van Compagne by Living

Wat fijn te horen, en proberen ons in alles nog steeds te verbeteren! Maar dit is voor ons natuurlijk een super pluim

• Carolien
    Review voor Compagne by Living

Prachtige accessoires voor een betaalbare prijs. En een goede service en advies!!

Antwoord van Compagne by Living

Was ook leuk om met je te sparren over je leuke spulletjes, veel plezier met alles!

• Vera
    Review voor Compagne by Living

Naast hele mooie (betaalbare) producten ook een super goede service. Persoonlijk contact en direct op zoek naar mogelijkheden. Een aanrader!

Antwoord van Compagne by Living

Wat leuk dat je zo'n mooie en lieve review geeft. We hebben het met veel plezier gedaan en hopen dat je er veel plezier van zal hebben!!!

• Rachelle Sulmann
    Review voor Compagne by Living

Geweldige service! Wat zijn de producten prachtig!!

Antwoord van Compagne by Living

Dank je voor je reactie !!!