Concept-S.nl

Concept-S.nl

Concept-S, de specialist in Suzuki accessoires en meer.
In onze webshop vindt u accessoires en producten die met zorg gekozen zijn voor uw Suzuki.
Suzuki accessoires, Tuning, Sportuitlaten

• Joosse
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Advies ,hebben veel en wordt snel geleverd

• Aart Konijnenberg

Goed product, snel geleverd

• Hoe beoordeel je Concept-S.nl?

• Ron
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Toen ik had besteld kreeg ik gelijk via whatsapp een bevestiging, ook werd er goed en duidelijk gecommuniceerd dat het iets langer ging duren omdat het juiste product niet op voorraad was. Natuurlijk geen enkel probleem. Tof dat ze het uitleggen en antwoord hadden op al mijn vragen. Zulke goede en vriendelijke service zie je veel te weinig.

• Ruud
    Review voor Concept-S.nl

In eerste instantie met Johan gemaild over een product dat niet meer op voorraad was, kreeg erg snel reactie en de volgende dag een mailtje dat ze toch nog iets hadden kunnen regelen.

Product is dezelfde dag nog op de post gedaan en was de volgende dag bij mij in huis. Heel erg tevreden met de klantenservice en de snelle levering!

Aanrader!

• Gijs van Bruggen
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Goede webwinkel, mooi assortiment en ook snel geleverd. Alleen mag de verpakking van mij nog wel wat beter... De onderdelen zaten gewoon los in de doos zonder enige opvulling, gelukkig was niets beschadigd.

Antwoord van Concept-S.nl

Hallo Gijs,
    Hartelijk dank voor je 4* en je review.
    Betreft de verpakking: wij proberen zoveel mogelijk te recyclen om de afvalbelt te verkleinen en gebruiken in de meeste gevallen de verpakking waar wij de zendingen in krijgen en inderdaad zo nu en dan is het iets te groot.
    Betreft montagehandleidingen: Tja, ik wilde graag dat dat mogelijk was maar bijna geen van onze leveranciers voegt handleidingen bij de pasvorm accessoires en is en blijft dit een doe-het-zelf product om te monteren, maar daar is in de meeste gevallen de prijs ook naar t.o.v. originele Suzuki-accessoires die maar steeds duurder en duurder worden.
    Maar zo te zien bent u wel een tevreden klant en ook daar zijn wij weer blij mee ;)
    Met vriendelijke groet en dank,
    GoodGo/Concept-S.nl

• Martin Engelage
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Wat je besteld is snel geleverd.

• Ron van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Mooi spul voor je Suzuki en prima prijzen, goede service en verzending..! Word zeker vervolgd in de toekomst voor meerdere acc..:)

• R. Hanneman
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Dakspoiler voor Suzuki Vitara van goede kwaliteit. Jammer dat de montagebouten en handleiding niet bij geleverd worden. Stond ook niet vermeld in de omschrijving.

Antwoord van Concept-S.nl

Hartelijk dank voor uw 4* en uw review:
    Betreft montagehandleidingen: Tja, ik zou graag willen dat dat mogelijk was maar bijna geen van onze leveranciers voegt handleidingen bij de pasvorm accessoires en is en blijft dit een doe-het-zelf product om te monteren, maar daar is in de meeste gevallen de prijs ook naar t.o.v. originele Suzuki-accessoires die maar steeds duurder en duurder worden.
    Maar omdat u er ook spoilerlijm bij besteld had, was ik ervan uitgegaan dat u geen gaten wou boren en de spoiler alleen wou lijmen en dan is het eigenlijk alleen maar de contouren van de achterklep volgen en de spoiler er, voorzien van lijm, er op te drukken.

Met vriendelijke groet en dank,
    GoodGo/Concept-S.nl

• Johan

Goede spullen
    Word goed geholpen.
    Altijd snelle levering

• Casper Hueting
    Geverifieerde klant van Concept-S.nl

Snelle service en goed advies 👍