CondoomEnzo
CondoomEnzo is een onafhankelijke webshop die het belangrijk vindt om jou te voorzien van onmisbare en volledige informatie over de producten die je koopt.

CondoomEnzo staat voor gemak in jouw leven. We willen jou op de makkelijkste en beste manier voorzien van al je behoeften op het gebied van spanning en ontspanning. Wij maken het bestelproces lekker laagdrempelig en voorzien je van alle benodigde informatie, waardoor je zekerder en met nóg meer plezier je ding kunt doen in de slaapkamer. Of het nou je eerste date is, je 10e date of je al in een heerlijke langdurige relatie zit, door onze producten zul je nooit in een sleur raken.
Wij zullen altijd paraat staan om al je wensen in vervulling te laten gaan. Mochten er zaken niet duidelijk zijn of heb je vragen over bepaalde producten, schroom niet om ons te benaderen via ons contactformulier of via Whatsapp
Filter 93 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 73 met beschrijving

• Rico
    Geverifieerde klant van CondoomEnzo

Heb alles precies zo ontvangen als het gepresenteerd stond op de site! Erg blij met de goede kwaliteit van mijn nieuwe vaccuum jack en 22cm ‘levensechte Dildo’. Tot de volgende bestelling zou ik zeggen!

• H.v. Heeswijk
    Geverifieerde klant van CondoomEnzo

Zeer vriendelijke service, prima advies! Erg goed!

• Hoe beoordeel je CondoomEnzo?

• Martien

Snel geleverd!

• Simone
    Geverifieerde klant van CondoomEnzo

Snelle levering en duidelijke uitleg over producten

• Daan
    Review voor CondoomEnzo

De service is super en de klantvriendelijkheid is heel erg goed. Als je vragen hebt of iets wilt weten word je snel geholpen.

• Mees
    Geverifieerde klant van CondoomEnzo

Goede service en fijne communicatie. Ook is deze webwinkel opgezet vanuit passie, iets wat je tegenwoordig niet veel ziet.

• D.
    Geverifieerde klant van CondoomEnzo

Ze reageren zeer snel en accuraat. Ik had een technisch probleem en dat is direct verholpen. Op hun advies, net op tijd voor het aflopen van de garantie

Antwoord van CondoomEnzo

Hallo D.,

Fijn dat we je hebben kunnen helpen, we geven je liever een nieuw product zonder mankementen waar je weer langere tijd mee vooruit kunt dan een product waarvan over een paar weken de garantie verloopt!

Fijn te horen dat we er een tevreden klant bij hebben!

Groetjes, Jesper - CondoomEnzo

• MaBhiza
    Geverifieerde klant van CondoomEnzo

fast delivery like real fast delivery not just regular fast delivery am talking about fast delivery the Amazon prime next day type of delivery.

Antwoord van CondoomEnzo

Hi MaBhiza,

We are so glad we could be of service with our fast, like real fast delivery! We hope you get to enjoy your products soon and hope see you back in our webshop, real fast 😜 hahaha 😉

See you, Jesper - CondoomEnzo

• Timo Van veldhoven
    Review voor CondoomEnzo

Goed geholpen met product keuzen

• Iwona

Great service