Confetti
8,3
Filter 840 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 836 met beschrijving

• Bram Jonkers
    Geverifieerde klant van Confetti

Prima kostuum, goede kwaliteit, sommige onderdelen gingen niet heel lang mee maar dat was ook wel naar verwachting

• Michel
    Geverifieerde klant van Confetti

Slechte klantenservice. laten niets van zich horen. Wacht nu al ruim een week op een reactie en dat mijn geld terug gestort word

Antwoord van Confetti

Vervelend dat 3 dagen voor u als een week voelt. En dat u niet in ons retourbeleid heeft gelezen dat we binnen 14 dagen uw geld terugstorten. U hoeft zich echt geen zorgen te maken dat uw retour goed behandeld wordt. We hebben daar alleen bepaalde momenten voor ingericht. Want we moeten namelijk ook nog ander werk verrichten binnen ons bedrijf.

• Hoe beoordeel je Confetti?

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Confetti

Snel geleverd, maar veel te grote doos voor de artikelen en 1 vd 4 artikelen van matige kwaliteit.

• Mark Kruiswijk
    Geverifieerde klant van Confetti

Kwaliteit van de kleding is lager dan verwacht en levering duurde lang...

Antwoord van Confetti

De levering is precies op de door ons aangegeven dag bij u afgeleverd. Dit heeft ook op onze site gestaan toen u het bij ons bestelde.

• Sabrina
    Geverifieerde klant van Confetti

Product kwam te laat binnen, 5 dagen nadat ik het besteld had. Als je het dan terug wilt sturen omdat wij het artikel dus eigenlijk niet meer nodig hebben moet je ook nog weer een keer kosten maken om het terug te sturen.

Antwoord van Confetti

Uw bestelling is tijdig door ons verzonden. Er is echter wat misgegaan bij Postnl waardoor u het te laat heeft ontvangen.

• Saskia
    Review voor Confetti

De glittergel en losse gezichtsglitter waren van goede kwaliteit! De levering was ook in orde.

• anne
    Review voor Confetti

het pakje is na 3 pogingen nog steeds niet geleverd. Er stond iemand een uur op wacht . Het adres is correct . er werden door andere koerierdiensten wel zonder problemen pakjes geleverd. het is bestemd voor de Chiro zwijndrecht

• Aleksandra Engelhart

Super service!

• marjolein
    Review voor Confetti

Een goede service. Er was een verkeerde kleur pruik geleverd en een snor miste.
    Na een mail gestuurd te hebben ben ik vlak daarna opgebeld met excuus. De verkeerde kleur pruik en snor zijn de zelfde dag nog opnieuw verstuurd.

Ook krijg je netjes mail als je bestelling later wordt geleverd dan aangegeven. Bij mij zat er een feestdag tussen maar kreeg de volgende dag netjes een mail dat het een dag later werd.

Ben vriendelijk geholpen. Zeer tevreden

• T
    Review voor Confetti

Levering zoals verwacht en product zoals beschreven. Past goed, broek alleen iets doorschijnend