Cosmic Beauty
Cosmic Beauty is jouw adres voor biologische, natuurlijke, milieubewuste huidverzorging, make-up, huishoudartikelen en meer. Nancy jouw Natural Skincare Coach, geeft jou persoonlijk advies op maat. Naast de webshop heeft Cosmic Beauty, een fysieke beauty & pedicure salon gevestigd in Zoetermeer. Shop bewust naar hartenlust!

• Tom Haveman
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Deze webwinkel is zo vriendelijk geweest om een product een weekje voor mij apart te houden omdat ik deze ergens anders nog niet geleverd kon krijgen. Dat is een stuk service waar een hoop winkels een voorbeeld aan kunnen nemen! De bestelling vandaag mogen ontvangen. Topservice!

• Laurinda.nl
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Snel geregeld en met punten een kadootje gekregen...

• Hoe beoordeel je Cosmic Beauty?

• Angela Muis
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Geweldige service, snelle levering, Nancy is erg vriendelijk’

• carlijn evers
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Altijd goede service en top kwaliteit producten

• Judith Oosterlee
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Producten werken heel goed!! Ik ben er blij mee! Fijn dat het ook dierproefvrij en vegan is.

• Angelique Brandenburg
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Snelle levering en service.

• Niki
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Bestelling kwam later dan verwacht ivm vakantie en het product wat ik had besteld was over datum, dus moest er een nieuwe besteld worden. Dit is netjes opgelost.

• Bringme Ilona Smallenburg
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Ik kreeg n ander( nieuwe andere uitvoering van het oorspronkelijke) product dan besteld zonder dat ik hiervan eerst op de hoogte ben gebracht. Wel was ik netjes verteld dat de bestelling wat langer kon duren ivm vakantie en zat er n kleine ( voor mij verder niet bruikbare)attentie bij. Ook na melding van mijn klacht werd er meteen gecommuniceerd alleen zou dat niet leiden tot alsnog levering van gewenste product( dat was niet meer op voorraad). Dus liever vooraf melden.

• Jos van der Werf

Super goede service!!

• S. Dietz
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Absolutely fantastic service! Nancy helped me find a good skin care regime that cleared up my acne prone skin. She also does my pedicures, my eyebrow waxing, and my eyelash dyeing. Love how much personal touch she has with each visit and the organic products she uses are fabulous! Highly recommend Cosmic Beauty!

• Bianca
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Fantastische levering en heel fijn in contact!

• Ada Wensink

Netjes geregeld.

• Martine Beugeling
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Mijn product was niet leverbaar, maar Nancy heeft ontzettend haar best gedaan om mij alsnog heel blij te maken met mijn vervangende producten! Dankjewel voor de service en snelle levering.

• Carlijn Evers
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Super service elke keer weer!

• Jan Kootstra
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is prima

• Alexandra Korijn
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Geweldige service en breed assortiment

• Ellen Scheepbouwer

Goede service en advies

• Elvira Redzepagic

Snel geleverd

• Wietske van Dijk
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Betrouwbaar. Je wordt uitgebreid en goed geadviseerd. Mooie producten. Snelle verzending.

• Customer
    Geverifieerde klant van Cosmic Beauty

Fantastic service and amazing products! I love Cosmic Beauty! Such a gem find! From massags to facials to product...fabulous!