CreaDream
CreaDream biedt duizenden verschillende artikelen voor het maken van sieraden en accessoires met kralen. Meer kralen voor minder geld. Handige zoekfilter zodat je kunt zoeken op kleuren, typen, vormen, maten en zelfs rijggat. Voor 17:00 besteld, dezelfde dag verstuurd. Regelmatig nieuwe tutorials en tips ter inspiratie.
7.907 klantbeoordelingen
Filter 5109 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3648 met beschrijving

Taal

• Simone

Snelle levering, netjes verpakt

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van CreaDream

Top service. Super snel in huis!

• Hoe beoordeel je CreaDream?

• Iris

• Sara

Geweldige service!

• Harrie
    Geverifieerde klant van CreaDream

Voor een brievenbus pakketje vond ik de bezorgkosten tehoog.

Beste Harrie,
    Bedankt voor je review. Ik begrijp dat de kosten voor een klein pakketje hoog zijn. Helaas is dit bedrag ook daadwerkelijk het bedrag dat we aan post NL kwijt zijn.
    Bij bestellingen boven de €25,- vergoeden wij de verzendkosten, echter is dit voor kleine bestellingen niet mogelijk.

Bedankt voor het begrip en als ik je nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.

Groet,
    Femke

• Monique
    Geverifieerde klant van CreaDream

Mooie kralen en snelle levering!

• Nanda

Snelle levering, prima verpakt

• Wilma

Altijd goede service

• Sylvia
    Geverifieerde klant van CreaDream

Goede service altyd en snel,en mooie kralen ect.

• Marianne
    Geverifieerde klant van CreaDream

Prima bericht over voortgang bestelling en snelle reactie op gewenste bezorgdag. Ook fijn dat er foto's bij de orderbevestiging zijn opgenomen. Werkt super. Helemaal top! Ga zo door.

• Margje

Snel en duidelijk

• Brigitte

Hele snelle levering,volg

• Carol
    Geverifieerde klant van CreaDream

Superveel keus en supersnelle levering, alles netjes verpakt en altijd een free gift.

• Nancy
    Geverifieerde klant van CreaDream

Ben zo blij met Creadream!! Zoveel keus, prima prijs/kwaliteit, supersnelle verzending en duidelijke communicatie. Toppers!!!

• Els
    Geverifieerde klant van CreaDream

Ruime keuze, goede service, snel geleverd!

• Margot
    Geverifieerde klant van CreaDream

Ben erg tevreden. Soms moeilijk om de kleuren vanaf de website te beoordelen. Komt wel eens anders over maar dat snap ik wel😊

Goedemorgen Margot,
    hartelijk dank voor je positieve review. :) Qua kleuren op de site horen we altijd graag welke net anders zijn, zodat we dit snel kunnen aanpassen en het weer klopt met de werkelijkheid. :) Laat het gerust weten wanneer je eentje ziet.
    Carine

• Fleur
    Geverifieerde klant van CreaDream

Ik ben heel tevreden. Er was een probleem met mijn bestelling en ik werd onmiddellijk super vriendelijk geholpen. vijf sterren!

Goedemorgen Fleur,
    dank je wel voor je review. Dat de oorbelhaakjes niet mooi gelijk zijn, is zeker niet de bedoeling, dus we zullen vandaag direct contact met je opnemen, zodat we met je kunnen bekijken hoe we het het beste kunnen oplossen.
    Carine

• Linde Loes Rose

Prima snelle service

• Babette
    Geverifieerde klant van CreaDream

Wederom een snelle en correcte levering. Items zijn van hoge kwaliteit en vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader.

• Nan
    Geverifieerde klant van CreaDream

Prima leveringen, materiaal naar verwachting