Jan Telkampstraat 18
7261GS Ruurlo

Google Plus/Places - 10,0

Kim Lievestro beoordeelde op 2019-07-10

Alles was netjes verpakt, compleet onbeschadigd en goed verzorgd

Dank je Kim

Annette beoordeelde op 2019-07-08

Hallo Rianne,

Ik heb de hoes gister met de post ontvangen.
Gelukkig op tijd.
Dank je wel. Hij is erg leuk.

Groetjes Annette

Esther beoordeelde op 2019-07-08

De bestelling is in goede orde ontvangen, dank!

Kelly beoordeelde op 2019-07-06

Met mijn handen in het haar, iets leuks kopen voor de juffen maar wat. Ik ging even op de site kijken en ja hoor weer iets leuks gevonden (de vorige cadeau was namelijk ook al zo'n succes) en ook dit is weer prachtig geworden. Super bedankt! Deze site komt nu op mijn favorietenlijst te staan!

Hanneke beoordeelde op 2019-07-04

Erg blij met het product! Bij het product(juf bloem pen) stond dat ze gemengd geleverd zouden worden. Mijn dochter wilde het liefst van elke kleur 1. Dit was mogelijk! Dank daarvoor.

Reactie van Creatief en Kado:
Hanneke bedankt voor je review. Als het lukt proberen we aan zulke wensen te voldoen.

Leyla Sen beoordeelde op 2019-07-03

Super service! Je krijgt snel antwoord op je vraag. Bestelling leuk verpakt. Snelle bezorging. Wij zijn zeer tevreden!

Reactie van Creatief en Kado:
Leyla bedankt voor je review. Graag tot een volgende keer.

Diane beoordeelde op 2019-06-26

Ik heb de bekers ontvangen heel erg blij mee bedankt!

Sandy beoordeelde op 2019-06-26

Beste,

Ik wil nog even bedanken, ik heb de geschenkjes vandaag ontvangen!
Dank u voor de snelle service.

Met vriendelijke groeten, Sandy

Van Cleemput beoordeelde op 2019-06-21

Wauw!!!! Wat een snelle en verzorgde bestelling!!! Super mooi gemaakt en zelfs 3 dagen vroeger dan verwacht. Bij jullie koop ik nog. Héél blij

Van Cleemput beoordeelde op 2019-06-21

Caroline beoordeelde op 2019-06-17

Bedankt voor jullie snelle service top

Juut beoordeelde op 2019-06-16

Prima service. Snel geleverd!

Reactie van Creatief en Kado:
Bedankt voor je review. tot een volgende keer

Priscilla beoordeelde op 2019-06-12

Hoi Rianne, we hebben net de bestelling (pennenkokers met naam ) ontvangen. Ze zijn superleuk ! Ben benieuwd naar de reacties van de kinderen. Bedankt ! Groetjes Priscilla en Noah.

Anke beoordeelde op 2019-06-10

Vragen werden snel beantwoord!

Reactie van Creatief en Kado:
Anke bedankt voor je review.
Veel plezier met de pennenkokers.

Ingrid beoordeelde op 2019-06-09

Goedemorgen Rianne,
Ik heb gisteren het bord ivm geregistreerd partnerschap in het Fries (!) aan onze zoon en schoondochter gegeven. Ze waren beide blij verrast en vonden het prachtig om dit bord in hun eigen taal te krijgen. Super bedankt, voor dit bord op maat en de snelle levering! Groetjes, Ingrid

Chantal beoordeelde op 2019-06-04

Mooie bloemkadootjes mogen ontvangen voor de juffen en een leuk blik voor de meester. Daar zullen ze echt blij mee zijn.Super leuk!

Reactie van Creatief en Kado:
Dank je voor je review. Fijn te lezen dat de bestelling goed is ontvangen. Veel plezier met de kadootjes geven.

Melissa Groeneveld beoordeelde op 2019-06-03

Ik kreeg een heel ander resultaat dan gevraagd, dus erg ontevreden

Reactie van Creatief en Kado:
Jammer om te lezen dan je niet tevreden bent over de ontvangen bestelling. Als je even contact met ons had opgenomen dan hadden we kunnen proberen om het op te lossen.
Als wij geen reactie krijgen dan gaan wij ervan uit dat een bestelling goed is ontvangen. UIteraard mag ja alsnog contact met ons opnemen voor een oplossing.

Aanvulling:
Inmiddels is er contact geweest. Dit contact werd gewaardeerd. Het cadeau was inmiddels al gegeven dus daarom hebben wij een andere oplossing aangeboden.

Dominique Van Landeghem beoordeelde op 2019-06-02

Hoi, vrijdag mijn bestelling ontvangen, heel tevreden mee, mijn zoontje zijn juf zal de attentie heel leuk vinden, en het mini t-shirtje is supertof, het hangt te pronken in mijn wagen !!!
Groetjes

Marlize beoordeelde op 2019-05-24

Ha Rianne,

Nogmaals heel erg bedankt, kreeg het gisteren binnen. Ze zijn heel leuk geworden.
Goed weekend!

Nelza Oliveira beoordeelde op 2019-05-18

Bestelling op tijd binnen!! Traktatie voor school zien er geweldig uit... bedankt voor de snelle levering