Creatieve Materialen

Creatieve Materialen

Bekijk alle reviews en keurmerken van Creatieve Materialen en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,1

• Helma Frentz

👍😎👍😎👍

• willem eldering

doet wat het moet doen

• Hoe beoordeel je Creatieve Materialen?

• Christel
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Blij met ontvangst mooie materialen, goede service en prettige communicatie tussendoor.

• Ingrid Uitterdijk
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Zeer goede prijzen voor vellen karton en voor kraftpapier op rol.
    Beide zijn zeer geschikt om te tekenen met houtskool en te schetsen met pastel.
    Uitstekende service.

• L.M.

N.v.t.

Beste L.M.,

Wat vervelend dat u het allemaal zo ervaart en hier ontzettend boos over bent nadat we volgens mij een goed contact hadden gehad over het mislopen van de levering.
    Je betaling stond nog in mijn to do list, omdat het in mijn veronderstelling was teruggestort. Dit was blijkbaar geannuleerd. Het enige wat ik aan u heb gevraagd is of u dit even wilde controleren. U heeft mij een printscreen gestuurd dat de betaling inderdaad in orde was en daardoor kon ik het controleren.

Nogmaals excuses voor deze verwarring.

• Maartje Kooijman
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Helaas ontving ik mijn bestelling te laat en heb ik het teruggestuurd. Het is wel netjes afgehandeld door deze webwinkel.

Antwoord van Creatieve Materialen

We hebben hier contact over gehad en het geld is teruggestort. Vanwege de drukke periode rondom kerst is het pakketje waarschijnlijk kwijt geraakt.

• Magda Kamphuis
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

De chenille draden waren ècht 15 mm dik, eerder was ik door een andere firma misleid, die ook jullie plaatje ten onrechte gebruikte, dus hier was ik erg blij mee. Wel hoge portokosten maar toen ik zag dat ze uit Denemarken kwamen snapte ik dat en toch snelle levering.

• Marc K
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Goed. uitstekende service. goede kwaliteit. Snelle reactie.

• Godelieve Van Nuffel
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Heb lang moeten wachten op levering en GLS heeft niet laten weten wanneer het ging geleverd worden. Had ik niet gekeken op de link van de bestelling dan had ik niet geweten wanneer het geleverd werd.

• School

Prima service!

• Marion Douma
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Bij jullie gevonden wat ik zocht alleen beetje prijzig maar blij dat ik het bij jullie vond

• Anita Smans
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Alles liep mooi zoals beloofd

• Ella Gielen
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Grote hoeveelheid = heel fijn! Vrij snelle levering!

• Annette Bruil-Hofs
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Snelle levering, gunstige prijs en goede service.

• Luc Delesie

Snel geleverd. Goed verpakt. Alles oké

• ace wiemann
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

snel en voldoet aan de verwachting

• Yvette Faber

Snelle levering, duidelijke foto’s

• Monique Kleij
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Ze hadden kunnen reageren op mijn verzoek. Ik heb mijn spullen niet op het moment ontvangen dat ik ze nodig had en heb ze nu over. Ben aan het overwegen of ik ze terug wil sturen.

Hallo Monique,

Bedankt voor je revieuw.

Je geeft aan dat we niet hebben gereageerd op je verzoek en ook dat je je spullen niet op tijd ontvangen hebt. Mag ik vragen wanneer en naar welk email adres je een verzoek hebt gestuurd. En na hoeveel dagen na bestellen heb je de artikelen ontvangen?

Als je de artikelen niet meer nodig hebt dan kun je ze retour sturen op onze kosten. Als je dit wilt, dan hoor ik het graag.

• Danny D V
    Geverifieerde klant van Creatieve Materialen

Vlotte service en snelle levering , beeldje is ook heel mooi

• Coby Erkelens

Super service