Creative Cables

Creative Cables

Strijkijzersnoeren in ruim 200 kleuren en andere prachtige verlichtings onderdelen om zelf mooie lampen te ontwerpen.
8,6
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• M Veldhuijzen

Goede service, mooi materiaal

• Emil Muller
    Geverifieerde klant van Creative Cables

Mooi assortiment en snelle levering

• Hoe beoordeel je Creative Cables?

• Roy Boertien

Prima product, comleet

• Bart Dumortier
    Review voor Creative Cables

Verzending blijft op zich wachten. Ze antwoorden niet op mijn vragen via de site, nog via mail

Antwoord van Creative Cables

Hallo, helaas is er wat fout gegaan tijdens de productie van de kabel. Normaliter gaat er automatisch een email uit maar dat is in dit geval fout gegaan. Uw vraag hadden we in behandeling. Inmiddels hebben we het geld terug gestort en krijgt u daarnaast als compensatie het product gratis opgestuurd als we deze weer hebben. Excuus voor dit ongemak.

• Gijsbert Onstenk

goed assortiment

• Ella Buchel
    Geverifieerde klant van Creative Cables

Ik ontving de verkeerde kleur lampen, kreeg wel reactie op mijn mail dat ik alsnog de goede kon vragen. Maar het is een gedoe om te retourneren, ik heb het erbij gelaten. Vertrouwen is minder geworden.

Antwoord van Creative Cables

Hallo, jammer dat het vertrouwen minder is geworden omdat het retourneren gedoe is. We hebben nog geen antwoordnummer maar we sturen altijd snel een etiket op om te kunnen retourneren. Dit is ook omdat we graag feedback ontvangen over waarom we retouren krijgen zodat we daar voor de toekomst iets mee kunnen.

We hadden inderdaad de verkeerde kleur geleverd en we hebben aangeboden ze om ze kosteloos om te ruilen.

Hopelijk volgende keer beter en bedankt voor uw belangrijke feedback!

• Veerle De Boer
    Geverifieerde klant van Creative Cables

Groot assortiment met originele artikelen die je nergens anders vindt. Fijne communicatie en snelle service!

• Jolande Scheper

veel keus, goede service