CreoServer.com

CreoServer.com

CreoServer.com houdt zich voornamelijk bezig met refurbished Dell workstations, refurbished HP workstations, refurbished Dell servers, refurbished HP servers en vele andere refurbished producten. Daarnaast hebben wij ook nieuwe producten in ons assortiment opgenomen.

• Oscar Bee
    Review voor CreoServer.com

Geweldige service ondanks de drukte die ze hebben nemen ze echt de tijd voor je

• Joeye
    Review voor CreoServer.com

Zeer goede service!. Een organisatie die echt voor je klaar staat om je uit de brand te helpen.

• Hoe beoordeel je CreoServer.com?

• Patrick Gierkink
    Review voor CreoServer.com

Uitstekende nazorg: De blijven meedenken met de gekozen oplossingen. Over kleide aanvullingen wordt niet moeilijk gedaan. Je merkt duidelijk dat tevreden klanten belangrijk voor ze zijn.

• Harrie Ruiken
    Review voor CreoServer.com

Mijn Dell T40 server is door Creoserver grondig nagekeken en getest. Zonder kosten is deze server terug gestuurd. Ik kan iedereen Creoserver aanraden.

• Ruurd

Erg behulpzaam!

• Richard
    Review voor CreoServer.com

Goede service en snelle levering

• Michaël
    Review voor CreoServer.com

Goede service, beloven wat ze nakomen.
    Ook tijdens de garantie periode 1 keer een probleem gehad werd keurig netjes binnen 1 werkdag opgelost.

• Martijn van Dolder
    Review voor CreoServer.com

Koop al een aantal jaren servers bij CreoServer. Zij denken pro-actief mee zodat verkeerde of instabiele configuraties worden voorkomen. Prijs kwaliteit zijn hier perfect in orde.

• Dick de Jong
    Review voor CreoServer.com

This is not an ordinary web shop where you buy hardware / spare parts but here you buy solutions! And you buy from people who are passionate about selling the right solution to you. Am i a creoserver employee? no i am not! i have worked with creoserver to assemble our servers exactly in the way we needed. They tested out different scenarios, adjusted the configuration and we have exactly what we were looking for. Great guys!

• Paul
    Review voor CreoServer.com

Super goed advies en razendsnelle service..! Heel flexible, en denken goed met je mee. Absolute aanrader!