CreoServer.com

CreoServer.com

CreoServer.com houdt zich voornamelijk bezig met refurbished Dell workstations, refurbished HP workstations, refurbished Dell servers, refurbished HP servers en vele andere refurbished producten. Daarnaast hebben wij ook nieuwe producten in ons assortiment opgenomen.

• Steve Hart
    Review voor CreoServer.com

Highly recommend this company. We had a main server go down at IBC Amsterdam and the engineers at CreoServer were able to diagnose a bad mobo, replace it and get us up and running within a few hours at a reasonable cost. They were friendly, professional and skilled throughout. Big thanks to Omid especially.

• Marcello
    Review voor CreoServer.com

Snelle en perfecte afhandeling van een garantiedingetje, enorm blij met de toppers van Creoserver !

• Hoe beoordeel je CreoServer.com?

• Gerard Minten
    Review voor CreoServer.com

Een goede service en uitleg.
    Ik heb hier een aantal maanden geleden een HP DL360 G10 gekocht en we zijn nu een aantal maanden verder de server draait echt goed.
    Wij hebben laatst weer eens contact met hun gehad over 2x Lenovo P710 en ook toen weer uitstekend geholpen.
    Een Top Club die weten waar ze over praten en waar ze voor staan.
    Kan iedereen CreoServer.com aanraden.

• André
    Review voor CreoServer.com

Heb een refurbished Dell server gekocht (PowerEdge T630) voor studiedoeleinden (OS is ESXi en server draait software die nested virtualization nodig heeft). Machine draait tot volle tevredenheid, CreoServer heeft me goed geholpen.

• Oscar Bee
    Review voor CreoServer.com

Geweldige service ondanks de drukte die ze hebben nemen ze echt de tijd voor je

• Joeye
    Review voor CreoServer.com

Zeer goede service!. Een organisatie die echt voor je klaar staat om je uit de brand te helpen.

• Patrick Gierkink
    Review voor CreoServer.com

Uitstekende nazorg: De blijven meedenken met de gekozen oplossingen. Over kleide aanvullingen wordt niet moeilijk gedaan. Je merkt duidelijk dat tevreden klanten belangrijk voor ze zijn.

• Harrie Ruiken
    Review voor CreoServer.com

Mijn Dell T40 server is door Creoserver grondig nagekeken en getest. Zonder kosten is deze server terug gestuurd. Ik kan iedereen Creoserver aanraden.

• Ruurd

Erg behulpzaam!

• Richard
    Review voor CreoServer.com

Goede service en snelle levering

• Michaël
    Review voor CreoServer.com

Goede service, beloven wat ze nakomen.
    Ook tijdens de garantie periode 1 keer een probleem gehad werd keurig netjes binnen 1 werkdag opgelost.

• Martijn van Dolder
    Review voor CreoServer.com

Koop al een aantal jaren servers bij CreoServer. Zij denken pro-actief mee zodat verkeerde of instabiele configuraties worden voorkomen. Prijs kwaliteit zijn hier perfect in orde.

• Dick de Jong
    Review voor CreoServer.com

This is not an ordinary web shop where you buy hardware / spare parts but here you buy solutions! And you buy from people who are passionate about selling the right solution to you. Am i a creoserver employee? no i am not! i have worked with creoserver to assemble our servers exactly in the way we needed. They tested out different scenarios, adjusted the configuration and we have exactly what we were looking for. Great guys!

• Paul
    Review voor CreoServer.com

Super goed advies en razendsnelle service..! Heel flexible, en denken goed met je mee. Absolute aanrader!

• Michael
    Review voor CreoServer.com

Zeer goede service, vriendelijke medewerkers. Staan altijd klaar om te helpen, na het sturen van een mailtje krijg je vrij snel een telefoontje met de nodige uitleg. Echt top!

• Rob Weverink
    Review voor CreoServer.com

Enorm goede service, duidelijk over de aangeboden producten en een goede kwaliteit/prijs verhouding. Een bedrijf wat weet waar ze het over hebben.

• ATX
    Review voor CreoServer.com

CreoServer is onvermoeibaar en blijft zoeken naar fouten totdat het systeem als een speer werkt!

• Hans Versijde
    Review voor CreoServer.com

Mensen met verstand van zaken. Server van klant bleek niet meer op te starten door hardware defect. Nieuwe server generatie hoger en alles ter plaatse overgehouden en getest, klant blij met werkend systeem! Goede kwaliteit en service, snel geregeld!

• monoman
    Review voor CreoServer.com

Geen gezeur als er al eens wat kapot is of verkeerd besteld werd. Prima prijs/kwaliteit. Snelle levering/RMA.

• Joop
    Review voor CreoServer.com

Uitstekende services, geweldig geholpen met een defecte HP Gen8 server, gelijk zelfde dag nog een andere kunnen halen en klant heel tevreden, want die had geen downtime.