CreoServer.com

CreoServer.com

CreoServer.com houdt zich voornamelijk bezig met refurbished Dell workstations, refurbished HP workstations, refurbished Dell servers, refurbished HP servers en vele andere refurbished producten. Daarnaast hebben wij ook nieuwe producten in ons assortiment opgenomen.
9,9

• Jan Arie Koelewijn

Nette prijzen, kundig personeel

• Joop

Goede service

• Hoe beoordeel je CreoServer.com?

• Sander
    Review voor CreoServer.com

Zeer goede ervaring met CreoServers, goed advies en gaan netje met garantie periode's om, onlangs nog een nieuwe BBU onder garantie gekregen terwijl hier eigenlijk geen garantie meer op zat.

• M Lubbers
    Review voor CreoServer.com

Ik heb na goed advies in 2018 een HP Z620 gekocht en ben er super tevreden over. Kreeg helaas dit jaar een probleem met de verbinding tussen de Videokaart en me monitor. Dit ook helemaal naar volle tevredenheid opgelost door de mensen van Creoserver.

• Stefan Lankman
    Review voor CreoServer.com

Een 3 tal servers gekocht bij creoserver. Netjes en snel geleverd. Ook de nazorg is top en zeer professioneel!

• Tom Schatorie | RoRo Computers en Netwerken
    Review voor CreoServer.com

Creoserver heeft experts in huis die weten waar ze het over hebben. Wij hadden op 23-04-2020 een storing aan een van onze servers. CreoServer dacht direct mee in oplossingen en we konden dezelfde dag nog een andere server ophalen. Dat is pas service! Heren nogmaals bedankt voor de perfecte service!

• Tjalf de Boer
    Review voor CreoServer.com

Wij hebben in februari bij deze winkel een refurbished HP server gekocht waarvan bleek dat deze vaak uit viel. CreoServer heeft er alles aan gedaan om mee te denken met een oplossing voor het probleem en heeft onderdelen ter vervanging opgestuurd om het probleem te verhelpen. Toen dit uiteindelijk niet het geval was werd het product zonder commentaar omgeruild voor een nieuw product dat wel goed functioneert.

• Rutger verhoeven
    Review voor CreoServer.com

Wij hebben hier een aantal servers en NAS gekocht. De servers refurbished en de NAS nieuw. De service van creoservers is precies zoals ik het overal zou willen zien. Klantvriendelijk, grote kennis over de producten, maar ook over de toepassing. Zelf heb ik een keer een product RMA moeten sturen. Dit werd kundig opgelost en er werd ruim meegedacht over een geschikte (en snelle) oplossing. Ook bij een euvel met een SFP+ netwerkkaart (wat uiteindelijk een defecte kabel bleek te zijn) waren de collega's van creo meer dan bereid mee te denken. Ik adviseer iedereen van harte aan om zaken te doen met creoservers!

• Ivan
    Review voor CreoServer.com

Begin December 2019 heb ik een zo goed als nieuwe HP Z840 gekocht bij CreoServer. Ik heb er voor gekozen om het systeem zelf samen te stellen, en daarbij nog enkele aanpassing te laten uitvoeren. Het systeem is net voor de eindejaarsperiode op een vrijdagavond bij mij thuis in België persoonlijk afgeleverd door Oleg en Omid. Bijna onmiddellijk na het in gebruik nemen zorgde een door mezelf geïnstalleerde applicatie (Avid EuControl 3.3.2) ervoor dat Windows 10 Professional vertraagde en niet naar behoren werkte. Dankzij de geweldige ondersteuning en duidelijke uitleg van Omid konden we vlug achterhalen wat de oorzaak was, en deze snel oplossen. CreoServer had intussen ook al een volledige clone van mijn systeem gebouwd om me te assisteren. Het volledige systeem loopt nu na de installatie van een recentere EuControl versie als een sneltrein! Ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn HP Z840. Met dit systeem kan ik weer jaren verder. Als ik in de toekomst nog een workstation of PC voor normaal gebruik nodig heb, zal ik deze ook weer bij CreoServer kopen. Deze mensen hebben kennis van zaken. De prijzen van CreoServer zijn zeer scherp! Nogmaals hartelijk bedankt aan alle medewerkers van CreoServer!

• Daan
    Review voor CreoServer.com

Heb hier onze Dell R730 machine besteld voor onze software buildstraat en testomgevingen. Inmiddels draaien er 15 virtual machines op en de server draait als een zonnetje. Zeer goede service tijdens het presales traject met nuttige adviezen. Deze mannen weten waarover ze het hebben. Bij het ophalen gezamenlijk de machine gecontroleerd en alles was goed voor elkaar. Weet zeker dat we onze volgende servers hier ook gaan bestellen!