Cryptoken

Cryptoken

Cryptoken is een gespecialiseerde webwinkel die hardware wallets en seed phrase back-ups aanbiedt, waarbij veiligheid en betrouwbaarheid centraal staat.
cryptocurrency
9,4
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

Taal

• DirkTR
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Snelle verzend , goed verpakt, prima

• Trebortje
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Snel geleverd zoals beloofd. Zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Cryptoken?

• Volker W.
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Gute auf Deutsch übersetzte Webseite, schneller Versand und bin gerade beim Einrichten der Ellipal. Bis jetzt keine Probleme.

• Floch Yvonnick
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Très satisfait, conforme et livraison rapide. Merci

• nobody
    Geverifieerde klant van Cryptoken

makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Luigo
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Product werkt zeer omslachtig en bevalt totaal niet. Kan niet retour wegens geopende verpakking, kansloos

Antwoord van Cryptoken

Hi Luigo,

Bedankt voor je review! Erg vervelend dat het product niet bevalt zoals gehoopt. Helaas kunnen hardware wallets enkel geretourneerd worden als de veiligheid-seal nog in takt is. Als de hardware van het product is aangepast, kan de veiligheid van de data voor toekomstige gebruikers niet meer worden gegarandeerd. Het recht van ontbinding vervalt dan ook zoals bij iedere andere hardware wallet verkoper en zoals omschreven in ons retourbeleid. Zoals aangegeven op de mail kunnen alle andere bestelde producten uiteraard wel nog geretourneerd worden!

Onze excuses als ons retourbeleid niet duidelijk was, wij hopen dat je samen met alle uitleg en video's die wij via de mail hebben voorzien toch nog veel plezier hebt van je wallet :)

• Bauke Ferwerda
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Snel contact, vriendelijk én snel geleverd.

• Bas Hummel
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Goede service, correcte bezorging en orginele onderdelen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Alexander B.

Schnelle Lieferung

• Dennis

Uitstekend geregeld :)

• P
    Geverifieerde klant van Cryptoken

Goede service en snelle bezorging!top!

• Ingrid
    Review voor Cryptoken

Snelle levering en goede communicatie via de mail, top!

• slechtste webshop ooit.
    Review voor Cryptoken

Hier koop ik nooit meer. van de 100de pakketten die ik dit jaar al besteld heb is deze veruit de slechtste ervaring. Leverdatum wordt steeds opgeschoven, een hope loze beloftes. en als je niet tevreden bent gaat het over annuleren. blijf hier weg.

Antwoord van Cryptoken

Hi,

Bedankt voor je eerlijke review! Zou je kunnen toelichten wat er slecht was aan jouw ervaring met Cryptoken? Wij hebben al meermaals geprobeerd contact met je op te nemen, maar onze berichtjes blijven onbeantwoord. Helaas is er ook geen bestelnummer gekoppeld aan je recensie en hebben wij geen klacht ontvangen op onze mail. Is deze recensie bij het juiste bedrijf geplaatst? Zo ja, dan hopen wij op een reactie, zodat wij dit samen kunnen oplossen!