Cryptomaan / BTC Direct Shop

Cryptomaan / BTC Direct Shop

Cryptomaan is de eerste officiële online reseller van cryptocurrency hardware wallets in Nederland en heeft momenteel het breedste assortiment. Op werkdagen voor 23:30u besteld, de volgende dag bezorgd. Klanten van Cryptomaan krijgen professionele ondersteuning bij het installeren en gebruiken van hun hardware wallet via telefoon, chat en mail.
3.477 klantbeoordelingen
Filter 3443 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1600 met beschrijving

• Pim
    Geverifieerde klant van Cryptomaan / BTC Direct Shop

Mooie site en duidelijk gecommuniceerd allemaal.

• J.
    Geverifieerde klant van Cryptomaan / BTC Direct Shop

Overzichtelijk en zeer snelle verzending

• Hoe beoordeel je Cryptomaan / BTC Direct Shop?

• Frans
    Geverifieerde klant van Cryptomaan / BTC Direct Shop

De prijs, toch zou ik ook willen aanraden de website te updaten daar Bitdefender aangeeft dat er iets mis is met de website en dat wordt afgeraden verder te winkelen. Het viel me ook tegen dat mijn reactie waar ik dit aangaf op het BTC-direct youtube kanaal direct werd verwijderd...

• Gary
    Geverifieerde klant van Cryptomaan / BTC Direct Shop

Probleemloos bestellen en snel afgeleverd.

• Hubrechsen

Betrouwbaar

• Maurice
    Geverifieerde klant van Cryptomaan / BTC Direct Shop

Snelle reactie en keurig verwerkt!

• Nicol
    Review voor Cryptomaan / BTC Direct Shop

Mijn product kwam niet, maar na telefonisch contact, weer vertrouwen in dit bedrijf.

Antwoord van Cryptomaan / BTC Direct Shop

Hoi Nicol,

Bedankt voor het fijne telefoongesprek! We zijn er ondertussen achter. Een orderpicker heeft een foutje gemaakt en we bieden daarom onze oprechte excuses aan. Op dit moment word een nieuwe zending voor je klaargemaakt en we geven die vandaag nog aan de post mee. Hopelijk heb je morgen dan de correcte bestelling in huis. Nogmaals onze excuses en heel erg bedankt voor je begrip en geduld in deze kwestie. Dat waarderen we echt enorm!

Stefan

• De Bock

Goede sevice

• Diede
    Geverifieerde klant van Cryptomaan / BTC Direct Shop

Snelle levering, goede service, handig dat je adres/bezorgmoment nog kunt wijzigen.

• Willem Baas

Snel en duudelijk