Crystal Love
Bekijk alle reviews en keurmerken van Crystal Love en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Tamara van Dam
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Altijd mooie stenen en super fijne dat je hier je box open kan laten en vedder sparen voor je stenen en joanna is een toppertje

• Cindy
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super mooie edelstenen, goeie prijzen en service. Zeer aardige verkoopster, altijd weer een feestje om je pakket uit te mogen pakken!

Antwoord van Crystal Love

Dankjewel lieve Cindy, fijn om te horen en natuurlijk ook voor je mooie bestelling. Liefs Joanna

• Hoe beoordeel je Crystal Love?

• Rick Vos
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Elke keer als er een pakketje aankomt van Crystal Love is het een feest. Wanneer ik de doos open doe komt er een heerlijke geur uit, de pakketjes zijn altijd als cadeautjes verpakt 🫶. Elk product is het geld waard en ik ben van plan zo lang mogelijk klant te blijven bij CrystalLove.

Antwoord van Crystal Love

Zo lief van jou Rick, dankjewel voor al je bestellingen en je vertrouwen. Liefs Joanna

• Angelique Kat
    Review voor Crystal Love

Weer hele mooie items mogen ontvangen van deze lieverd. 🥰
    Zeer leuke en gezellige live's. Echte aanrader, hele mooie items.

Antwoord van Crystal Love

Mijn lieve Angelique, superduper lief van je. Dankjewel voor al je mooie bestellingen. Heel veel liefs Joanna

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Joanna is super aardig, verpakt alles leuk en de stenen zijn super

Hi Kirsten, super lief van je. Dankjewel voor je mooie review. Liefs Joanna

• The Mute
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super leuke en gezellige dame, super lief echt een ware schat.
    Altijd Super Mooie stenen, En super leuke gezellige Lives.
    Ook super tof en leuk dat alle stenen als cadeautjes worden ingepakt, dus elke keer als je een pakket ontvangt van haar is het net alsof je cadeautjes uitpakt. verzending is ook super snel en fijn. Ook de optie Open Box is ook super fijn! ennnn ook nog een super leuke Site met pracht items!
    Ga vooral zo door je bent super goed bezig!

Antwoord van Crystal Love

Wat ontzettend lief van je!!! Zo fijn om te lezen. Jij heel erg bedankt voor je mega bestellingen. Heel veel liefs Joanna

• Anna Spigt
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super snelle service van Crystallove. Betrouwbaar, ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Antwoord van Crystal Love

Dankjewel lieve Anna, jij heel erg bedankt voor al je mooie bestellingen. Liefs Joanna

• Nikki S
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Fijn contact met Joanna, ze is erg behulpzaam waardoor ik precies de stukken kon uitzoeken die aan mijn wensen voldeden. Prachtige kwaliteit stenen en snelle levering, mooi verpakt en persoonlijke service. De mystery box is een aanrader!

Antwoord van Crystal Love

Hi Nikki, echt heel leuk dat je me via Instagram had gevonden. Jij heel erg bedankt en veel plezier met je pracht items. Heel veel liefs Joanna

• Bo Verkuil
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super service, prachtige stukken! Alles gewoon helemaal top!!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Bo, jij heel erg bedankt voor je mooie bestellingen. Veel plezier met je mooie parels. Liefs Joanna

• Copur
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super vriendelijk, snel, mooi en liefdevol ingepakt.

Antwoord van Crystal Love

Hi Copur, bedankt voor je lieve review. Ik ben blij dat je tevreden bent. Liefs Joanna

• Debora Blue
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Snelle levering, prachtig ingepakt en wat een heerlijke geur, de edelstenen zijn stuk voor stuk prachtig, zeer tevreden en dankbaar voor de mooie cadeautjes

Hi lieve Debora, wat lief van jou. Veel plezier met je items. Liefs Joanna

• Shannon
    Review voor Crystal Love

Onwijs mooie producten en alles wordt met heel veel zorg en liefde voor je verpakt. Het is echt een cadeutje om het pakketje uit te pakken. Geweldig!

Hi Shannon, geweldig leuk om te lezen. Super bedankt. Liefs Joanna

• Angela
    Review voor Crystal Love

Altijd een feestje wanneer de bestellingen binnen komen! Super leuk en netjes ingepakt.
    Ze heeft hele mooie items! Echt een dikke vette aanrader!

Zo lief Angela! Heel erg bedankt voor je mooie bestellingen. Liefs Joanna

• Elly Goudriaan-Schaap
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Helemaal blij met mijn bestelling. Zo goed verzorgd en de gekochte items picobello. Prachtig. Joanna is ook niet zuinig met haar cadeautjes. Echt een aanrader deze dame. Ga zo door. ❤️🥰

Antwoord van Crystal Love

Lieve Elly, wat fijn om te horen. Nogmaals bedankt voor de prachtige bestelling en je lieve woorden. Liefs Joanna

• Kelly Lafontaine
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super mooie stenen hele diverse collectie. ze neemt de tijd voor je en alles word altijd heel keuk ingepakt.

Antwoord van Crystal Love

Lieve Kelly, jij heel erg bedankt voor al je mooie bestellingen. Al vanaf het begin van CL ben je erbij. Geniet van je prachtige items. Liefs Joanna

• Manuella Cools
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Geweldige service, altijd goed en duidelijk contact. Super spullen en echt t leukste moment van de dag als je je pakketje kan unboxen🥰

Antwoord van Crystal Love

Wat leuk om te lezen, dankjewel voor alle bestellingen en veel plezier met je items. Liefs Joanna

• Chinouk
    Review voor Crystal Love

Echt wat een top vrouw! De bestellingen worden super netjes ingepakt. Je krijgt super leuke cadeautjes! De service is fantastisch. Ooit een olifant gekocht waar we beide niet hadden gezien dat er een hoekje van de oor af was. Maar zoals deze vrouw dat oplost fantastisch! Het is en blijft mijn favoriete winkel en blijf hier nog heel veel bestellen. Zoals ze om je denkt als ze leuke dingen binnen krijgt wat echt bij jou als persoon past. Alleen maar blijdschap. Elke dag blij dat ik jou heb ontmoet!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Chinouk, wat megaaaaaaaaaa lief van jou. Ik ben super blij om te horen dat je tevreden bent. Je hebt ook zo'n mooie pracht items gekocht. Ik lees de review steeds terug hihi. Echt super bedankt doet me heel goed. Liefs Joanna

• Chantal
    Review voor Crystal Love

Elke week een geweldige live met prachtige kwaliteit edelstenen , die met veel zorg en liefde zijn uitgekozen . Jammer dat ik niet elke week kan kijken wegens mijn werk! Snelle verzending en een top service . Zeker een aanrader om bij deze lieve hardwerkende vrouw te bestellen ❤️ de pakketjes zijn een feestje om uit te pakken 🥳

Antwoord van Crystal Love

Mijn lieve Chantal, mijn topper, mijn vriendin, mijn collega. Wat ben ik toch ook mega blij met jou. Super bedankt voor je lieve woorden. En alles wat je aangeeft geldt ook voor jou. BEDANKT! Liefs Joanna

• Amber
    Review voor Crystal Love

Super mooie items mogen ontvangen! Goede prijs/kwaliteit verhouding en leuke freebies in mijn pakket :)

Antwoord van Crystal Love

Lieve Amber, de 100ste review, whoop whoop. Super lief van je. Gefeliciteerd met het winnen van de mystery box. Heel veer liefs Joanna

• Roel
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Geweldige service, en altijd zo’n fantastisch persoon! Ze denkt mee, ze is enthousiast, ze doet altijd alles voor iedereen! Het is gewoon altijd fijn om bij Crystallove te kopen! 😊

Antwoord van Crystal Love

Super lief van je!! Ben ook heel blij met jou. Dankjewel voor je lief berichtje. Liefs Joanna