Crystal Love
Bekijk alle reviews en keurmerken van Crystal Love en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Nikki S
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Fijn contact met Joanna, ze is erg behulpzaam waardoor ik precies de stukken kon uitzoeken die aan mijn wensen voldeden. Prachtige kwaliteit stenen en snelle levering, mooi verpakt en persoonlijke service. De mystery box is een aanrader!

• Bo Verkuil
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super service, prachtige stukken! Alles gewoon helemaal top!!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Bo, jij heel erg bedankt voor je mooie bestellingen. Veel plezier met je mooie parels. Liefs Joanna

• Hoe beoordeel je Crystal Love?

• Copur
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super vriendelijk, snel, mooi en liefdevol ingepakt.

Antwoord van Crystal Love

Hi Copur, bedankt voor je lieve review. Ik ben blij dat je tevreden bent. Liefs Joanna

• Debora Blue
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Snelle levering, prachtig ingepakt en wat een heerlijke geur, de edelstenen zijn stuk voor stuk prachtig, zeer tevreden en dankbaar voor de mooie cadeautjes

Hi lieve Debora, wat lief van jou. Veel plezier met je items. Liefs Joanna

• Shannon
    Review voor Crystal Love

Onwijs mooie producten en alles wordt met heel veel zorg en liefde voor je verpakt. Het is echt een cadeutje om het pakketje uit te pakken. Geweldig!

Hi Shannon, geweldig leuk om te lezen. Super bedankt. Liefs Joanna

• Angela
    Review voor Crystal Love

Altijd een feestje wanneer de bestellingen binnen komen! Super leuk en netjes ingepakt.
    Ze heeft hele mooie items! Echt een dikke vette aanrader!

Zo lief Angela! Heel erg bedankt voor je mooie bestellingen. Liefs Joanna

• Elly Goudriaan-Schaap
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Helemaal blij met mijn bestelling. Zo goed verzorgd en de gekochte items picobello. Prachtig. Joanna is ook niet zuinig met haar cadeautjes. Echt een aanrader deze dame. Ga zo door. ❤️🥰

Antwoord van Crystal Love

Lieve Elly, wat fijn om te horen. Nogmaals bedankt voor de prachtige bestelling en je lieve woorden. Liefs Joanna

• Kelly Lafontaine
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super mooie stenen hele diverse collectie. ze neemt de tijd voor je en alles word altijd heel keuk ingepakt.

Antwoord van Crystal Love

Lieve Kelly, jij heel erg bedankt voor al je mooie bestellingen. Al vanaf het begin van CL ben je erbij. Geniet van je prachtige items. Liefs Joanna

• Manuella Cools
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Geweldige service, altijd goed en duidelijk contact. Super spullen en echt t leukste moment van de dag als je je pakketje kan unboxen🥰

Antwoord van Crystal Love

Wat leuk om te lezen, dankjewel voor alle bestellingen en veel plezier met je items. Liefs Joanna

• Chinouk
    Review voor Crystal Love

Echt wat een top vrouw! De bestellingen worden super netjes ingepakt. Je krijgt super leuke cadeautjes! De service is fantastisch. Ooit een olifant gekocht waar we beide niet hadden gezien dat er een hoekje van de oor af was. Maar zoals deze vrouw dat oplost fantastisch! Het is en blijft mijn favoriete winkel en blijf hier nog heel veel bestellen. Zoals ze om je denkt als ze leuke dingen binnen krijgt wat echt bij jou als persoon past. Alleen maar blijdschap. Elke dag blij dat ik jou heb ontmoet!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Chinouk, wat megaaaaaaaaaa lief van jou. Ik ben super blij om te horen dat je tevreden bent. Je hebt ook zo'n mooie pracht items gekocht. Ik lees de review steeds terug hihi. Echt super bedankt doet me heel goed. Liefs Joanna

• Chantal
    Review voor Crystal Love

Elke week een geweldige live met prachtige kwaliteit edelstenen , die met veel zorg en liefde zijn uitgekozen . Jammer dat ik niet elke week kan kijken wegens mijn werk! Snelle verzending en een top service . Zeker een aanrader om bij deze lieve hardwerkende vrouw te bestellen ❤️ de pakketjes zijn een feestje om uit te pakken 🥳

Antwoord van Crystal Love

Mijn lieve Chantal, mijn topper, mijn vriendin, mijn collega. Wat ben ik toch ook mega blij met jou. Super bedankt voor je lieve woorden. En alles wat je aangeeft geldt ook voor jou. BEDANKT! Liefs Joanna

• Amber
    Review voor Crystal Love

Super mooie items mogen ontvangen! Goede prijs/kwaliteit verhouding en leuke freebies in mijn pakket :)

Antwoord van Crystal Love

Lieve Amber, de 100ste review, whoop whoop. Super lief van je. Gefeliciteerd met het winnen van de mystery box. Heel veer liefs Joanna

• Roel
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Geweldige service, en altijd zo’n fantastisch persoon! Ze denkt mee, ze is enthousiast, ze doet altijd alles voor iedereen! Het is gewoon altijd fijn om bij Crystallove te kopen! 😊

Antwoord van Crystal Love

Super lief van je!! Ben ook heel blij met jou. Dankjewel voor je lief berichtje. Liefs Joanna

• Vera
    Review voor Crystal Love

Wat een prachtige stenen heb ik ontvangen geweldig mooi en een lieve attentie erbij gekregen nou lieverd jij bent nog niet van mij af hoor ik heb heel veel moois bij je gezien

Antwoord van Crystal Love

Lieve Vera, heel erg bedankt voor je mooie bestelling en dat je in de live was. Super lief. Bedankt, heel veel liefs Joanna

• Maxim
    Review voor Crystal Love

Heeeele lieve verkoopster. Prachtig mooie producten van top kwaliteit. Joanna is nooit te beroerd om extra foto's te sturen of mee te denken in bestelmogelijkheden. Al vaker besteld en ga dit zeker nog vaker doen ook 🩷

Antwoord van Crystal Love

Lieve Maxim, doet me zo goed om te lezen, super lief van je. Dankjewel Liefs Joanna

• Cynthia van 't Hoff-van der Eijk
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Mooie edelstenen en vriendelijke verkoopster! Top!

Super lief van je Cynthia, goed om te horen. Liefs Joanna

• Naomi
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Snel geleverd en de producten zijn zo mooi!! 🥹 Ook nog cadeautjes erbij gekregen, ik ga zeker vaker bestellen :)

Antwoord van Crystal Love

Hi Naomi, Super om te horen dat je blij bent met je items. Bedankt!! Heel veel liefs Joanna

• Cindy
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Prachtige edelstenen tegen een eerlijke prijs. Super goeie service en super lieve en aardige verkoopster. Altijd gezellige lives op TikTok.
    Aanrader mensen!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Cindy, super lief van jou!!! Dankjewel en geniet van je mooie parels. Liefs Joanna

• Kim v.
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Deze meid verdiend een veel groter podium! Ze heeft mooie producten, helpt je bij het zoeken van de juiste edelsteen. Echt een aanrader, volg haar op tiktok.

Antwoord van Crystal Love

Lieve Kim, aaaahw wat super lief zeg, krijg er traantjes van... ik ben blij dat je tevreden bent. Doet me goed om te lezen. Heel veel liefs Joanna

• Dewi Linders
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super lieve vrouw denkt erg met je mee en tis altijd super gezellig ❤️❤️

Antwoord van Crystal Love

Lieve Dewi, heel erg bedankt voor je lieve review, veel plezier met je mooie items. Liefs Joanna