Crystal Love
Bekijk alle reviews en keurmerken van Crystal Love en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,9

• Trudie
    Review voor Crystal Love

Waar voor je geld, ik ben zo blij met mijn bestelling.
    Alles ook met liefde ingepakt, dit kon je wel gelijk zien.
    En wat een leuke Free Gifts zat er bij. Ja ik was echt verrast hiermee.
    Graag tot een volgende bestelling.

Antwoord van Crystal Love

Wat ben je toch ook een schat Trudie, dankjewel voor je lieve woorden. Liefs Joanna

• Simone Doldersum
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Prachtige producten en Joanna is iemand met een gouden hart. Het wordt snel verzonden, fantastisch ingepakt met een handgeschreven kaartje en lieve extra dingetjes. Zeker een aanrader!!

Antwoord van Crystal Love

Hi Simone, super dankjewel. En jij bedankt voor je prachtige bestelling. Liefs Joanna

• Hoe beoordeel je Crystal Love?

• Elia Timmermans
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Mooie stenen, snelle levering, leuke verkoopster

Heel erg bedankt voor je lieve review. Liefs Joanna

• Hill
    Review voor Crystal Love

Crystallove is mijn go to als het om kwalitatieve en goed geprijsde edelstenen gaat, ik heb net weer een bestelling mogen ontvangen en het is stuk voor stuk topkwaliteit! Met veel liefde ingepakt en ik kom zelfs weer diverse verrassingen tegen die Joanna er voor de klant stiekem gratis en voor niks bijstopt, zo lief!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Hill, jij heel erg bedankt voor je prachtige bestellingen. Zulke mooie items heb je besteld. Geniet ervan. Liefs Joanna

• Ans Lemmens
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Hele mooie items. De lives zijn altijd super gezellig en Joanna is echt een hele lieve meid. Staat bijna dag en nacht voor je klaar hihi. Topper.

Antwoord van Crystal Love

Super lief om te horen, dankjewel voor de leuke bestellingen. Liefs Joanna

• L.S

Prachtige items!

Fijn om te horen, heel erg bedankt!!! Liefs Joanna

• Tamara van Dam
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Altijd mooie stenen en super fijne dat je hier je box open kan laten en vedder sparen voor je stenen en joanna is een toppertje

Dankjewel lieve Tamara.

• Cindy
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super mooie edelstenen, goeie prijzen en service. Zeer aardige verkoopster, altijd weer een feestje om je pakket uit te mogen pakken!

Antwoord van Crystal Love

Dankjewel lieve Cindy, fijn om te horen en natuurlijk ook voor je mooie bestelling. Liefs Joanna

• Rick Vos
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Elke keer als er een pakketje aankomt van Crystal Love is het een feest. Wanneer ik de doos open doe komt er een heerlijke geur uit, de pakketjes zijn altijd als cadeautjes verpakt 🫶. Elk product is het geld waard en ik ben van plan zo lang mogelijk klant te blijven bij CrystalLove.

Antwoord van Crystal Love

Zo lief van jou Rick, dankjewel voor al je bestellingen en je vertrouwen. Liefs Joanna

• Angelique Kat
    Review voor Crystal Love

Weer hele mooie items mogen ontvangen van deze lieverd. 🥰
    Zeer leuke en gezellige live's. Echte aanrader, hele mooie items.

Antwoord van Crystal Love

Mijn lieve Angelique, superduper lief van je. Dankjewel voor al je mooie bestellingen. Heel veel liefs Joanna

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Joanna is super aardig, verpakt alles leuk en de stenen zijn super

Hi Kirsten, super lief van je. Dankjewel voor je mooie review. Liefs Joanna

• The Mute
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super leuke en gezellige dame, super lief echt een ware schat.
    Altijd Super Mooie stenen, En super leuke gezellige Lives.
    Ook super tof en leuk dat alle stenen als cadeautjes worden ingepakt, dus elke keer als je een pakket ontvangt van haar is het net alsof je cadeautjes uitpakt. verzending is ook super snel en fijn. Ook de optie Open Box is ook super fijn! ennnn ook nog een super leuke Site met pracht items!
    Ga vooral zo door je bent super goed bezig!

Antwoord van Crystal Love

Wat ontzettend lief van je!!! Zo fijn om te lezen. Jij heel erg bedankt voor je mega bestellingen. Heel veel liefs Joanna

• Anna Spigt
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super snelle service van Crystallove. Betrouwbaar, ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Antwoord van Crystal Love

Dankjewel lieve Anna, jij heel erg bedankt voor al je mooie bestellingen. Liefs Joanna

• Nikki S
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Fijn contact met Joanna, ze is erg behulpzaam waardoor ik precies de stukken kon uitzoeken die aan mijn wensen voldeden. Prachtige kwaliteit stenen en snelle levering, mooi verpakt en persoonlijke service. De mystery box is een aanrader!

Antwoord van Crystal Love

Hi Nikki, echt heel leuk dat je me via Instagram had gevonden. Jij heel erg bedankt en veel plezier met je pracht items. Heel veel liefs Joanna

• Bo Verkuil
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super service, prachtige stukken! Alles gewoon helemaal top!!

Antwoord van Crystal Love

Lieve Bo, jij heel erg bedankt voor je mooie bestellingen. Veel plezier met je mooie parels. Liefs Joanna

• Copur
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Super vriendelijk, snel, mooi en liefdevol ingepakt.

Antwoord van Crystal Love

Hi Copur, bedankt voor je lieve review. Ik ben blij dat je tevreden bent. Liefs Joanna

• Debora Blue
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Snelle levering, prachtig ingepakt en wat een heerlijke geur, de edelstenen zijn stuk voor stuk prachtig, zeer tevreden en dankbaar voor de mooie cadeautjes

Hi lieve Debora, wat lief van jou. Veel plezier met je items. Liefs Joanna

• Shannon
    Review voor Crystal Love

Onwijs mooie producten en alles wordt met heel veel zorg en liefde voor je verpakt. Het is echt een cadeutje om het pakketje uit te pakken. Geweldig!

Hi Shannon, geweldig leuk om te lezen. Super bedankt. Liefs Joanna

• Angela
    Review voor Crystal Love

Altijd een feestje wanneer de bestellingen binnen komen! Super leuk en netjes ingepakt.
    Ze heeft hele mooie items! Echt een dikke vette aanrader!

Zo lief Angela! Heel erg bedankt voor je mooie bestellingen. Liefs Joanna

• Elly Goudriaan-Schaap
    Geverifieerde klant van Crystal Love

Helemaal blij met mijn bestelling. Zo goed verzorgd en de gekochte items picobello. Prachtig. Joanna is ook niet zuinig met haar cadeautjes. Echt een aanrader deze dame. Ga zo door. ❤️🥰

Antwoord van Crystal Love

Lieve Elly, wat fijn om te horen. Nogmaals bedankt voor de prachtige bestelling en je lieve woorden. Liefs Joanna