Crystal Rock! Designs

Crystal Rock! Designs

Op maat gemaakte, armbanden, kettingen, ringen en nog veel meer kristallen voor uw collectie verzamelen. Naast mijn creaties zijn er ook geweldige edelstenen te verkrijgen voor je eigen DIY projecten. Denk hierbij aan 'wire wrap', edelstenen cabochon voor je macramé, charms, losse kralen en meer!
  • Ronnie edelsteen liefhebber
    Review voor Crystal Rock! Designs

Ik heb een armband gekocht omdat het super mooi is en geweldige kwaliteit ❤️‍🔥

Antwoord van Crystal Rock! Designs

Lieve Ronnie bedankt voor je review. Veel plezier van je geweldig mooie Bumble Bee armband! Bedankt voor je vertrouwen. Groetjes Rianne

• Joanne
    Review voor Crystal Rock! Designs

Geweldige service en armbanden. Ontzettend veel keuze en je krijgt alle tijd en ruimte om te ontdekken wat je wilt!

Antwoord van Crystal Rock! Designs

Bedankt lieve Joanne voor je review. Je hebt een geweldige set armbanden. Geniet ervan! Groetjes Rianne

• Hoe beoordeel je Crystal Rock! Designs?

• Véronique
    Geverifieerde klant van Crystal Rock! Designs

Rianne luistert goed en besteedt aandacht aan de kleinste details.

Antwoord van Crystal Rock! Designs

Lieve Véronique bedankt voor je lieve woorden. Ik wens je veel plezier van je mooie parelketting. Bedankt nogmaals voor het vertrouwen en support.

• Top service en hele mooie sieraden en stenen
    Review voor Crystal Rock! Designs

Ruime keuze tussen mooie stenen en kant en klare armbanden, kettingen, ringen te kopen of om zelf stenen en hangers etc te customizen: comunicatie is ook top, vriendelijk en ook schappelijke prijzen

Antwoord van Crystal Rock! Designs

Bedankt voor je lieve woorden. Heel veel plezier met jouw pareltjes ;-) Groetjes Rianne (Crystal Rock! Designs)