Curly's Beads

Curly's Beads

Curly's Beads is de kralenwinkel van Alkmaar met een fysieke winkel aan het
Ritsevoort 9 en waar je ook online kunt shoppen.
We hebben een uitgebreide collectie aan strengen edelstenen kralen, zoetwaterparels, edelsteen cabochons, sterling zilver onderdelen en handgemaakte sieraden.
Alles wordt door onszelf met veel liefde uitgezocht en ingekocht.
Naast de winkel vind je ons ook regelmatig op Mineralenbeurzen in Nederland en Duitsland.
9,9
Filter 397 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 394 met beschrijving

• Justine
    Review voor Curly's Beads

Snelle levering en mooi en veilig verpakt. De handgemaakte sieraden door Vanessa zijn altijd heel mooi netjes en precies gemaakt!

• Marcella Schreuder
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Top als altijd. Mooie stenen, deskundig advies en snel verzonden. Ik ga aan de slag!

• Hoe beoordeel je Curly's Beads?

• Laura van Kessel
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Het zijn hele vriendelijke mensen die de bestelling snel bezorgen met een leuke persoonlijke boodschap erbij. Ben ook heel tevreden over de producten die ik door de jaren heen bij hun heb gekocht. Een aanraden om hier te bestellen!

• Petra Sleeboom
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Prettige eigenaren.Goede communicatie, goed advies, snel antwoord op vragen.
    Bestelling zorgvuldig verpakt!

• Tamara Gortenmulder
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Freek en Vanessa zijn super vriendelijk en hebben een ontzettend mooi assortiment. Snelle levering, keurig verpakt, eerlijke prijzen en altijd een zeer prettige en persoonlijke communicatie. Ontzettend bedankt weer voor deze bestelling. Ga zo door, want jullie doen het fantastisch!

• F. Smit

Prima levering

• Erica Tuijnenburg Muijs

Alles dik in orde!

• Janna van der Oord
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Mooi assortiment en snelle levering

• Cora Schram
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Keurig verpakt. Snel geleverd. En met een persoonlijk kaartje erbij. Helemaal top. Een aanrader. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Pia Hovius
    Geverifieerde klant van Curly's Beads

Groot aanbod goede prijs kwaliteit verhouding.
    Altijd een persoonlijke opmerking bij bestelling