CyclingLifestyle.nl

CyclingLifestyle.nl is ontstaan uit een vergaande passie voor de fiets en de koers. Onze liefde voor de wielersport gaat door als de finishstreep is bereikt en de fiets is opgeborgen. Wij beleven de fietssport als levensstijl omdat fietsen in ons DNA zit.

In onze webshop vind je een diversiteit aan producten waarmee je uiting kunt geven aan jouw fietspassie.
Wij zijn continu op zoek naar leuke wieleritems waarmee fietsliefhebbers hun wielerhart kunnen vullen.

Wij investeren liever in leuke fietsproducten en een geweldige service dan in dure reclame. Mond-tot-mond reclame en positieve berichten op social media zijn daarom belangrijk voor ons.
Ben jij enthousiast over CyclingLifestyle.nl? Wij vinden het leuk als je andere fietsliefhebbers ook over ons wilt vertellen!

Cycling | Fashion | Lifestyle | Gifts
2.509 klantbeoordelingen
Filter 2509 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1348 met beschrijving

• Kathy Lagae

Zeer goede service

• Danny Swinnen
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

snelle levering en mooie producten

• Hoe beoordeel je CyclingLifestyle.nl?

• Marga van Iersel
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Leuke keuze en snelle afhandeling

• rudy schievers
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

altijd netjes en op tijd A+A+

• Maarten Imhof
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Snelle sevice, leuk verjaardagscadeau!

• Niels
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Bijzonder snelle levering, nette verpakking en mooie producten! Kortom: perfecte service.

• K.
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Easy ordering, fast delivery.

• Stijn Bogaerts
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Snel, juist en toffe producten

• Britt Reynders
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Ik had de 'Sleutelhanger / flesopener "racefiets"' gekocht en ik vind het echt een leuk design. Ik heb echter wel al een paar pogingen gewaagd om er een flesje mee open te kregen, maar het lukt me niet. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb geen idee hoe ik er een flesje mee kan opendoen ...

Antwoord van CyclingLifestyle.nl

Hallo Britt. Bedankt voor je review.
    Als je het fietsje op de kop houdt kun je met het puntje van het zadel de kroonkurk van de fles wippen. Proost!

• Debbie Ouwerkerk
    Geverifieerde klant van CyclingLifestyle.nl

Leuke artikelen, snelle levering, leuke verpakking