D&B Inbouwstation

D&B Inbouwstation

D&B Inbouwstation is er niet alleen voor de verkoop, maar wij monteren ook meteen uw nieuwe carkit, navigatie, xenon verlichting en elk ander product dat wij verkopen! Wij bieden u de scherpste prijzen voor het product inclusief montage. U kunt terecht in onze werkplaats of wij komen bij u aan huis of op werk. Wij staan voor gemak, goedkoop en uiteraard kwaliteit.
8,9

• L Schroder
    Geverifieerde klant van D&B Inbouwstation

Omdat het een goede winkel is en als je ze beld krijg je meteen een andwoord

• norbert schooten
    Geverifieerde klant van D&B Inbouwstation

Goed advies en snelle service

• Hoe beoordeel je D&B Inbouwstation?

• Remco Lemstra
    Geverifieerde klant van D&B Inbouwstation

Ben tevreden over de nieuwe speakers. Veel beter geluid dan de standaard speakers. Installatie is goed uitgevoerd.

• Jarek Marciniec
    Geverifieerde klant van D&B Inbouwstation

Alles goed. Doe het prima.

• Jac Ellens
    Review voor D&B Inbouwstation

In Peugeot 308cc andere speakers laten inbouwen omdat de standaard set klonk als mijn iphone. Een hele verbetering dus en zeer betaalbaar. Bedankt voor de snelle prima service en de koffie. PS: Geweldige showroom trouwens 👍

• Joyce
    Review voor D&B Inbouwstation

Goede service, ik werd snel en vriendelijk geholpen.

• Henk
    Review voor D&B Inbouwstation

Een Apple CarPlay radio met achteruitrij camera gekocht en laten installeren. Klachten bij gebruik van achteruitrij camera en ontvangst meerdere malen gemeld maar niet serieus genomen. Na drie keer contact is uiteindelijk wel de oorzaak voor slecht ontvangst gevonden en opgelost. Niet erg klantvriendelijk en open voor kritiek. Kost een hoop geld en uiteindelijk is het klote. Ik heb mijn verlies genomen en kom er NOOIT meer.

• Post N
    Geverifieerde klant van D&B Inbouwstation

Bij telefonische benadering keurig te woord gestaan en het probleem opgelost

• Dennis Seij

Super snel binnen

• Cosmas Fonville
    Geverifieerde klant van D&B Inbouwstation

Fijne ervaring. Besteld op de site. Scherpe prijzen. Voor afhalen gekozen. Kreeg een belletje op het moment dat het klaar lag. Ook nog toelichting gekregen bij het ophalen.