DAB Scooters & Motoren

DAB Scooters & Motoren

Bij DAB scooters & Motoren kunt u niet alleen in onze winkel terecht, maar ook online. Online een scooter kopen met het gemak van thuis en de service van een winkel.
Filter 449 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 299 met beschrijving

• Ellis
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Na de bestelling nog wat wijzigingen doorgegeven, nooit een bevestiging van ontvangen. Bij afleveren werd wat informatie gegeven over de service beurt. Dit bleek niet te kloppen. Na bijna 5 maanden eerste beurt laten uitvoeren, banden opgepompt, olie ververst en 2 schroefjes aangedraaid. In totaal 20 minuten bezig geweest en mijn zoon moest even €100 aftikken!!! Te belachelijk en ze waren zeker niet voor rede vatbaar en niet coulant!

• Bart de Reus
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Hele goeie service, betrouwbaar en altijd in om je te helpen bij kleine dingen achteraf.

• Hoe beoordeel je DAB Scooters & Motoren?

• Pim
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Zeer vakkundig geholpen door de eigenaar. Alles is mij duidelijk en rustig uitgelegd. De volgende dag werd ik nog even gebeld of alles goed gegaan was.
    Uiteraard heb ik verteld dat ik erg tevreden ben met de scooter , maar ook met de service !

• Ruud Massink
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Super service met oog en gevoel voor de klant.
    Ben je op zoek naar nw scooter en twijfel je nog waar je naar toe moet gaan. Vergeet alsjeblieft de Fast&Furious, hier krijg je alleen maar hoofdpijn van.
    Ga naar deze jongens van DAB met een eerlijk hart en gevoel voor de klant. Bij probleem met mijn elektrische scooter die ik niet bij hun gekocht had mocht ik langs komen omdat zij dealer van het merk zijn, naar volle tevredenheid hebben zij zich sterk gemaakt, zonder eigenbelang, dat dit binnen de fabrieksgarantie werd opgelost. Duurde het ff, ja zeker maar dat lag aan de afhandeling van de importeur die het voor elkaar kreeg om nogmaals een defecte accu te sturen.
    Van mij krijgen jullie een 10+. Nogmaals bedankt, ik had beter moeten weten

• Chris

Prettig geholpen.
    Mogelijkheid tot proefrijden op elk gewenst model.

• Dijkgraaff
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Prima service, erg meedenkend en zeer goed op de hoogte van de verschillende opties.

• Navid
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Geduldige uitleg en ondanks de drukte de tijd genomen om het een en andere te laten zien. Alle vragen beantwoord. Ook zaken zoals verbruik, helm, slot etc.

• Arno Verbaan
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Snelle levering, goede service, goede communicatie!

• J.H Nienhuys

Goede service

• Dick
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Nieuwe scooter gekocht bi DAB Oud-Beijerland. Duidelijke uitleg gehad en nemen de tijd voor de klant. Goede keuze kunnen maken met goed advies.