DAB Scooters & Motoren

DAB Scooters & Motoren

Bij DAB scooters & Motoren kunt u niet alleen in onze winkel terecht, maar ook online. Online een scooter kopen met het gemak van thuis en de service van een winkel.
Filter 423 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 277 met beschrijving

• Jeroen
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Door bezorgpartner bij levering in de container achtergelaten. Beschadigd geleverd, na contact per mail uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

• Bianca

In Oud - Bijerland geweest
    Hele goede service, super vriendelijk
    Snel geholpen
    Thanks

• Hoe beoordeel je DAB Scooters & Motoren?

• Hilda De groot topsvoort

Op tijd de scooter af leveren en geen 10daggen wachten

• Arno
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Ik heb de nieuwe Nipponia F3 gekocht bij DAB scooters in Oud Beijerland. Ik ben er erg goed geholpen, veel informatie kunnen uitwisselen en er wordt goed mee gedacht of de keuze die gemaakt is de juiste is. Ik rij nu een volle week op de scooter en heb totaal geen spijt van de aankoop. Bij vragen die ik naderhand had worden direct of na een kort overleg met de vertegenwoordiger van de scooter duidelijk en helder uitgelegd.
    Ik raad ieder die een nieuwe scooter wil kopen of met twijfels zit, hier heen te komen. Het is een top zaak!

• hanno de jong

Mooi product, goede prijs

• D Boonzaier
    Geverifieerde klant van DAB Scooters & Motoren

Nadat ik een slechte review had geplaatst nam DAB scooters direct contact op met mij. Ik merkte meteen dat hun service hoog in het vaandel staat , want ik merkte achteraf dat er een immitatie uitlaat op mijn 2e hands scooters was gemonteerd en ze gaan mij een 2e hands originele uitlaat opsturen als tegemoetkoming . Ik heb me erg vergist in DAB scooters en ik raad iedereen aan om hier een scooter aan te schaffen want hun service is nogmaals top!
    Ik hoop binnenkort de originele uitslaat te verwachten want de huidige die maakt me een herrie 🙄 nogmaals bedankt DAB scooters voor de service en binnenkort wordt mijn dochter 16 jaar en dan gaan we samen bij jullie nog een scooter aanschaffen !!

• P.R.

Helemaal super!

• Brahim
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Geweldige service, vragen werden duidelijk en goed beantwoord! Aanrader!!

• Nicolette
    Geverifieerde klant van DAB Scooters & Motoren

Goede service en helder te woord gestaan.

• De Vinylloods Erline Elstak
    Geverifieerde klant van DAB Scooters & Motoren

Professioneel, klantgericht, geduldig, aardig, kennis.