DAB Scooters & Motoren

DAB Scooters & Motoren

Bij DAB scooters & Motoren kunt u niet alleen in onze winkel terecht, maar ook online. Online een scooter kopen met het gemak van thuis en de service van een winkel.
9,2
Filter 461 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 311 met beschrijving

• Rudi Vrolijk
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Onvoldoende kennis om een probleem op te lossen

• Ron
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Vandaag met mijn La Souris scooter bij DAB Oud Beijerland geweest vanwege een storing. Uitgelezen en gelijk gerepareerd. Er bleek een breuk te zitten in een kabeltje. Super snel en goed geholpen. Na zoveel ellende en slechte service bij La Souris is dit echt een verademing. Deze jongens zijn zo klantvriedelijk!! Mijn volgende scooter koop ik daarom zeer zeker bij DAB Oud Beijerland.

• Hoe beoordeel je DAB Scooters & Motoren?

• Maarten de Jong
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Vandaag mijn nieuwe Momo scooter opgehaald. Tijdens het kopen werd ik perfect geholpen en een goede uitleg gehad. De scooter is perfect en rijd goed.
    Fijne zaak en vriendelijk personeel.

• Maurice
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Ik heb een tijdje geleden mijn snorscooter laten ombouwen naar een 45 scooter met een snelheid verhoging naar 54 km. Toen ik wegreed en voluit ging schoot de km teller over de 70 km. Ik had hierover gebeld en ik kon gelijk langs komen om te kijken wat de werkelijke snelheid was en toen ik naar Dab reed hield de km teller er helemaal mee op. Gps getest was de scooter keurig binnen de wok snelheid. Ik dacht ze maken gelijk die km teller maar mij werd verteld dat dat niet even zo gemaakt kon worden en dat me dat een hoop geld kon gaan kosten. Nooit geen problemen gehad dus dit is absoluut veroorzaakt door de omkeuring. Dit had geconstateerd moeten worden tijdens deze rdw goedgekeurde omkeuring.
    Door allerlei omstandigheden heb ik niet eerder aan de bel getrokken. Zeker omdat de omkeuring bij dab substantieel duurder is dan bij andere scooter zaken . Ik vind dit gewoon niet correct.

• Frank
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Goeie service eerlyk en betrouwbaar

• Anja doolaard
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Mooie zaak, met heel veel keuze. Personeel is zeer vriendelijk en hebben kennis van zaken. Kortom een zaak die door mij zeker aanbevolen wordt wanneer je op zoek bent naar een mooie scooter.

• michel

Prima service

• Ron Westdijk
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Geweldige winkel met vriendelijk en vakkundig personeel en top service

• Rinus Jansen
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Heeft mij heel goed en vakkundig geholpen. Mijn scooter komt van een andere winkel, deze heeft mijn scooter bezorgd maar geen tot weinig uitleg gegeven over de werking van de scooter. Ten eind raad ben ik naar DAB Scooters in Oud Beijerland gereden samen met mijn vrouw. Bij aankomst was de persoon die mij hielp zeer verbaasd dat er op deze manier een scooter aan mij was overhandigd. Het plastic zat nog op mijn achterlicht en aan de voorkant. De scooter was niet eens ge-updated. Ik heb ter plaats een goede uitleg gekregen en gevraagd of ik mijn scooter voortaan kon brengen voor de servicebeurten, het antwoord was we zien u graag terug komen voor de toekomstige onderhoudsbeurten en als u problemen heeft kan u altijd bij ons terecht. Dat noem ik nou service en goede adviezen.

• Frank
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Goede service en vriendelijk personeel

• Guus
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Ongeveer een maand geleden een scherm besteld. Werd vervolgens gezegd dat hij binnen 2 dagen bezorgd zou worden, echter wacht ik nu al een maand en nogsteeds niets binnen. 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd, daar werd niet op geantwoord.

Antwoord van DAB Scooters & Motoren

Beste Guus, nadat we contact met je hebben opgenomen hebben we gelukkig het probleem ontdek. Je windscherm was afgeleverd bij een PostNL punt zonder dat jij daarvan op de hoogte was. Inmiddels is je windscherm bij je thuis afgeleverd en hebben wij de vertraging hopelijk goed gemaakt met een klein cadeautje voor je scooter.

• Ellis
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Na de bestelling nog wat wijzigingen doorgegeven, nooit een bevestiging van ontvangen. Bij afleveren werd wat informatie gegeven over de service beurt. Dit bleek niet te kloppen. Na bijna 5 maanden eerste beurt laten uitvoeren, banden opgepompt, olie ververst en 2 schroefjes aangedraaid. In totaal 20 minuten bezig geweest en mijn zoon moest even €100 aftikken!!! Te belachelijk en ze waren zeker niet voor rede vatbaar en niet coulant!

Antwoord van DAB Scooters & Motoren

Beste Ellis, bedankt voor uw review. U had telefonisch wat wijzigingen doorgevoerd aan uw bestelling. Dit hebben wij dan ook telefonisch aan u bevestigd en uiteindelijk ook geleverd. Dat u €100,- heeft moeten betalen voor 20 minuten werk klopt helaas niet. U vergeet hierbij te vermelden dat wij naast de onderhoudsbeurt ook uw achterband hebben vervangen i.v.m. de lekkage die niet meer hersteld kon worden. Wij hopen dat u desondanks uw review toch tevreden bent met uw scooter. Uiteraard staan wij nog steeds voor u klaar als wij u ergens mee kunnen helpen.

• Bart de Reus
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Hele goeie service, betrouwbaar en altijd in om je te helpen bij kleine dingen achteraf.

• Pim
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Zeer vakkundig geholpen door de eigenaar. Alles is mij duidelijk en rustig uitgelegd. De volgende dag werd ik nog even gebeld of alles goed gegaan was.
    Uiteraard heb ik verteld dat ik erg tevreden ben met de scooter , maar ook met de service !

• Ruud Massink
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Super service met oog en gevoel voor de klant.
    Ben je op zoek naar nw scooter en twijfel je nog waar je naar toe moet gaan. Vergeet alsjeblieft de Fast&Furious, hier krijg je alleen maar hoofdpijn van.
    Ga naar deze jongens van DAB met een eerlijk hart en gevoel voor de klant. Bij probleem met mijn elektrische scooter die ik niet bij hun gekocht had mocht ik langs komen omdat zij dealer van het merk zijn, naar volle tevredenheid hebben zij zich sterk gemaakt, zonder eigenbelang, dat dit binnen de fabrieksgarantie werd opgelost. Duurde het ff, ja zeker maar dat lag aan de afhandeling van de importeur die het voor elkaar kreeg om nogmaals een defecte accu te sturen.
    Van mij krijgen jullie een 10+. Nogmaals bedankt, ik had beter moeten weten

• Chris

Prettig geholpen.
    Mogelijkheid tot proefrijden op elk gewenst model.

• Dijkgraaff
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Prima service, erg meedenkend en zeer goed op de hoogte van de verschillende opties.

• Navid
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Geduldige uitleg en ondanks de drukte de tijd genomen om het een en andere te laten zien. Alle vragen beantwoord. Ook zaken zoals verbruik, helm, slot etc.

• Arno Verbaan
    Review voor DAB Scooters & Motoren

Snelle levering, goede service, goede communicatie!

• J.H Nienhuys