DG Ruitersport

DG Ruitersport

DG Ruitersport is dé online ruitersportzaak voor paardrijartikelen, ruitersportartikelen en verzorgingsartikelen. Wij rijden zelf paard en dat zie je terug in onze collectie. Wij voeren alleen zorgvuldig gekozen producten. Zijn we de goedkoopste? Zeker niet. Wij focussen ons op kwalitatieve artikelen. Onze missie is dat iedereen veilig en comfortabel kan paardrijden. Oftewel, zorgeloos genieten van je passie.

Wij onderscheiden ons met onze bijzondere producten. Wij hebben bijvoorbeeld de vetste (grappige) sokken op voorraad en je kunt bij ons Mane Jane’s kopen. Maar je vindt ook diverse pakketten bij ons. Wij hebben diverse pakketten voor je samengesteld. Starterspakketten voor de beginnende ruiters, verzorgingspakketten van Mini tot XXL en matching gear. Want hoe gaaf is het als jij en je paard in dezelfde outfit kunnen schitteren!

• Jentl Van Der Donckt
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Fijne communicatie en hebben zelfs betaalmogelijkheden aangepast op vraag van mij (aangezien ik niet in Nederland woon)

• Patricia Wouterse
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Vanuit de leverancier was er iets niet helemaal goed gegaan. Ik werd continue op de hoogte gehouden per mail en zelfs gebeld. Binnen twee dagen had ik een nieuw pakketje binnen! Wat een TOP service!

• Hoe beoordeel je DG Ruitersport?

• D. Bouten

Gezellige enthousiaste winkel.
    Helaas wel langer op mijn pakket moeten wachten dan voorgelicht

• Claudia Enders

Goede service

• Menselina Van binsbergen
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Wat ik zocht was op voorraat en snelle levering.

• Renate Friedland
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Goede spullen ! Mijn honden hebben er geen last van en het lavendelspray is super.

• Chantal Griffioen
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Leuke spullen, nette prijzen, snelle levering en goede vriendelijke service, thx!

• Michelle Zwierink
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Omdat de service super is 💪

• Simone Vrije
    Geverifieerde klant van DG Ruitersport

Ik ben heel lang op zoek geweest naar een spons met handvat. Eindelijk gevonden dus gelijk 3 besteld. Snelle en keurige levering.

• Kathi Swolinzky

Goed persoonlijk contact