DGM Outlet
DGM Outlet koopt nieuwe artikelen, met beschadigde en/of geopende buitendozen, in via internetbedrijven en verkoopt deze tot 30% goedkoper dan in de winkels. Kom snel eens kijken op onze website www.dgmoutlet.nl
8,9
6.757 klantbeoordelingen
Filter 6132 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3005 met beschrijving

• Pe Glas

Het is goed

• Ronald Looij

Beleefd en goed geholpen

• Hoe beoordeel je DGM Outlet?

• N. N
    Review voor DGM Outlet

Zeer onbetrouwbaar. Onbeschoft. Beschuldigen mij van gebruik van een koffiezetapparaat terwijl ik dat niet gedaan heb. Foto's met koffievlek. Onmogelijk als ik er geen koffie mee heb gezet. Via bol.com gekocht. Ook die doen niets voor me. Ik voel zo belazerd. Wie zegt mij dat hun het niet gebruikt hebben. Ik vraag mij nog steeds af hoe er een koffievlek in kan komen. Ik heb er alleen water in gehad om te kijken of er uit dat mini potje twee kopjes uit gingen. Heb het apperaat niets eens in het stopcontact gehad. Maar nee hoor de foto met vlek is het bewijs. En om het apparaat terug te krijgen moet ik nog pakketpost betalen ook. Ik kan het ook ophalen in Hoogvliet. Ik loop zeer zeer slecht. Ben niet mobiel dus is voor mij onmogelijk. Het voelt echt als een straf die je een klein kind geeft. Totaal geen begrip en nog onbeschoft aan de telefoon n ook. Maar ik zag ergens al een review van ongeveer hetzelfde. Alleen daar was een koffiefilter in achter gebleven. Ik heb geen eens koffiefilters en gemalen koffie in huis. Twee ingrediënten om koffie te kunnen zetten. Plus stroom. Heel vreemd dat er koffie in mijn koffiekan kan komen. Ik koop daar nooit meer iets. Snap nu dat ze goedkoper preferen te zijn. Ook bol.com laat mij vallen. Ik vond dat altijd een heel fijn bedrijf, maar teleurgesteld in hun. Dgm outlet oneerlijk en onbeschoft. Mijn advies niet kopen online bij dit bedrijf. Ze belazeren je bij retour sturen van een apperaat. Zoek naar de reviews.

• Douwe Verschuur
    Geverifieerde klant van DGM Outlet

Prima prijzen, snel bezorgd, duidelijke site

• Brenda Robers
    Geverifieerde klant van DGM Outlet

Snelle levering. Gratis verzonden. Goed verpakt. Artikel zoals omschreven.

• Famke Robben
    Geverifieerde klant van DGM Outlet

Mijn product was niet compleet en functioneert niet

• Friestijl
    Review voor DGM Outlet

Geweldige service, denken mee, snel en betrouwbaar. Top!

• M Linde
    Geverifieerde klant van DGM Outlet

Zover ik nog hier heb besteld, is alles goed en snel geleverd zonder problemen. de prijzen zijn overall ook eerlijk.

• Mo Rasoelbaks
    Geverifieerde klant van DGM Outlet

Online bestelling was snel geregeld en het produkt was snel beschikbaar

• Anne

Snelle verzending