DJAKY.com

DJAKY.com

Bij Djaky.com (handelsnaam van A.D. Jansen Zwolle B.V.) staat u als klant centraal. Wij voorzien u graag van gratis en vrijblijvend advies. U kunt een proefreiniging laten uitvoeren, uiteraard zonder kosten wanneer u overgaat tot aanschaf van een ultrasoon reiniger. Heeft u een vraag, is iets onduidelijk of is er een probleem, dan lossen wij het voor u op.
9,0

• Jan
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

Uitstekende service en goede kwaliteit

• Albert
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

Ik ben nu inmiddels twee weken in bezit van een GeneralSonic ultrasoon en ben zeer tevreden over het reinigingsresultaat (mijn vorige ultrasoon reiniger, ik zal het merk uit bol.com niet noemen, was vele malen slechter en is teruggestuurd) en het gebruiksgemak. Gekocht voor een zeer scherpe prijs, een gratis proefflesje vloeistof ontvangen en nadien keurig te woord gestaan bij vragen. Aan alle kanten is dit bedrijf een aanrader! Alles is daadwerkelijk goedkoper dan elders….

• Hoe beoordeel je DJAKY.com?

• Ramon
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

Beste prijs van NL, Snelle levering en de kerstkransjes vallen ook in de smaak!

• Thijs
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

Snelle levering, prijsniveau goed.

• PJ Baas
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

Heldere website, eenvoudige bestelprocedure en vlotte levering

• luc steurs
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

deskundig geholpen tijdens telefonisch overleg. snel besteld en snel geleverd. en de ultrasoon reiniger is top.

• Filip Nilsson Olsson Loewe Persson

Niks te klagen!

• bert kastelein
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

prijzen zijn goed en heel snel verzonden.

• Stijn POLUS
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

Snelle vlotte afhandeling. Reageert vlot op e-mails. Goede na service.

• irona bv
    Geverifieerde klant van DJAKY.com

geweldige chat en zeer informatief..