DJAKY.com

DJAKY.com

Bij Djaky.com (handelsnaam van A.D. Jansen Zwolle B.V.) staat u als klant centraal. Wij voorzien u graag van gratis en vrijblijvend advies. U kunt een proefreiniging laten uitvoeren, uiteraard zonder kosten wanneer u overgaat tot aanschaf van een ultrasoon reiniger. Heeft u een vraag, is iets onduidelijk of is er een probleem, dan lossen wij het voor u op.
9,1

• Henk Bouwens
    Review voor DJAKY.com

Service is super goed, levering snel en goed en telefonische overleg over het gebruik van de schoonmaakmiddelen uitgebreide informatie gehad. Echt super geregeld. Klein probleempje werd direct opgelost.

Beste Henk,

Allereerst bedankt voor je beoordeling.
    Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en het telefonische overleg over het gebruik van de middelen. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding van de maatbeker, onze excuses daarvoor. Het is altijd mogelijk om het product naar ons te retourneren en dan zullen we het bedrag terug naar jou overmaken. Mocht je hiervan gebruik willen maken dan horen we dat graag.

• Johnny Bosman

Supersnelle levering. Top verkoper

Beste Johnny,

Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat de bestelling snel is ontvangen.

Team DJAKY.com

• Hoe beoordeel je DJAKY.com?

• VoetFocus

Snelle service

Beste,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle service.

• Benedikt Van Roosmalen
    Review voor DJAKY.com

Service prima niets op aan te merken en goede begeleiding/advies om hetgene waar ik vragen over had.
    top!

• Martin Otten
    Review voor DJAKY.com

Snelle levering en ziet er goed uit

Beste Martin,

Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering.

• Johan Baccaert
    Review voor DJAKY.com

Goede en snelle levering.

Beste Johan,

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering.

• Frank

Prima prijs, snelle verzending

Beste Frank,

Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling

Team Djaky.com

• M.B. De Jong
    Review voor DJAKY.com

Makkelijk bestellen, vlot geleverd, eerlijke prijs.

• Rianne
    Review voor DJAKY.com

Deskundig en professioneel bedrijf. Goed advies.

• Rob Steeman
    Review voor DJAKY.com

Snelle verzending en niet duur.