DJAKY.com

DJAKY.com

Bij Djaky.com (handelsnaam van A.D. Jansen Zwolle B.V.) staat u als klant centraal. Wij voorzien u graag van gratis en vrijblijvend advies. U kunt een proefreiniging laten uitvoeren, uiteraard zonder kosten wanneer u overgaat tot aanschaf van een ultrasoon reiniger. Heeft u een vraag, is iets onduidelijk of is er een probleem, dan lossen wij het voor u op.

• luc steurs
    Review voor DJAKY.com

deskundig geholpen tijdens telefonisch overleg. snel besteld en snel geleverd. en de ultrasoon reiniger is top.

• Filip Nilsson Olsson Loewe Persson

Niks te klagen!

• Hoe beoordeel je DJAKY.com?

• bert kastelein
    Review voor DJAKY.com

prijzen zijn goed en heel snel verzonden.

• Stijn POLUS
    Review voor DJAKY.com

Snelle vlotte afhandeling. Reageert vlot op e-mails. Goede na service.

• irona bv
    Review voor DJAKY.com

geweldige chat en zeer informatief..

• Germ Delouge
    Review voor DJAKY.com

Super blij met onze nieuwe ultrasoon reiniger en bijbehorende ultrasoon vloeistof. Ze werken zoals omschreven! Voor onze juwelier hebben we een Cleanitex CXD3 en Tickopur R33 met J80u besteld en de volgende werkdag ontvangen. Ik had in eerste instantie zelf verkeerd gemeten, maar mocht het product kosteloos retourneren. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan! Wat een service.

• Janwillem
    Review voor DJAKY.com

De site is overzichtelijk en duidelijk, waardoor je eenvoudig (met behulp van filters) snel tot de juiste oplossing komt. Een leuke bijkomstigheid, ik heb zelf geen goedkopere gevonden voor de Tickopur. Ik durf dit bedrijf dan ook een dikke 10 te geven! Eerlijk, open en vriendelijk, zo heb ik dit bedrijf ervaren.