DJEZZIEBABIE
Djezziebabie is een online Baby & Kids Store. Ontstaan uit de voorliefde voor de allerkleinste. Vanuit mijn werk mijn bijberoep gemaakt. Ik werk namelijk op de Kraamafdeling. Een klein ondernemerschap gestart waarin ik met liefde de leukste producten maak voor de allerkleinste. Van speenkoorden tot babygymen. Veel gepersonaliseerde producten en alles wordt met liefde gemaakt. Mooie merken om het geheel compleet te maken. BIBS, Meyco, Childhome, Mushie en nog veel meer. Een eigen ontwerp, idee ook dat kan, stuur me gerust een berichtje of mailtje. Liefs Jessie"
baby accessories baby speelgoed babyartikelen
  • Elvira Blok
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Leuke originele cadeaus. Goede en vlotte service.

• Anne
    Review voor DJEZZIEBABIE

Top service! Pakketje was op tijd voor de kraamvisite. Het spaarpotje was al mooi ingepakt en nog een gepersonaliseerd kaartje erbij.

• Hoe beoordeel je DJEZZIEBABIE?

• Suzanne
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Snelle levering en super mooi product! Ondanks dat je zelf geen keuze hebt in stoffen ben ik zeer blij met het eindresultaat!

• Pieter Vandebosch

Top service!

• Cindy Hermes
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Goede service en het product was heel erg mooi, maar ook netjes afgewerkt.

• Mirjam
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Geweldige service, op tijd voor de kraamvisite, alleen liet de bezorging een steek vallen.
    Het zou bezorgd zijn volgens de mail, maar het kwam pas een dag later.

• Marianne de Ritter
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Voor mijn prematuur en dysmatuur geboren kleindochter.
    Groetjes van je oud collega.

• Kaz
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Ontzettend blij met de bestelde knuffel (Dropje), heel erg mooi!

• Zita de Zeeuw
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Héle leuke, vrolijke duidelijke webshop met enorm veel keuze. Als je vragen hebt word je netjes geholpen. Ze denkt met je mee. Berichtje als het klaar is en netjes ingepakt. Topservice.

• Laura Lust
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Geweldige service! Prachtig eindresultaat! Laagdrempelig contact. Aanrader!

• Kelsey Pladdet
    Geverifieerde klant van DJEZZIEBABIE

Supergoede en snelle service! Dankjewel!

• Inge Geurts
    Review voor DJEZZIEBABIE

Voor onze dochter en een aantal kraamcadeautjes zoveel leuke en fijne spulletjes ontvangen. Heel fijn hoe Jessie ook het contact had met ons over bepaalde vragen en verzoeken. Alles tot in detail spot-on gemaakt zoals wij wilden. Echt super fijn. Ik ga hier zeker vaker bestellen en ook voor het kindje welke we in december verwachten👶🏼🍼🥰🥰.

• Thirza

Je bent geweldig Jes
    Niks is jou te gek.
    Jij kan en wil vooral alles voor elkaar krijgen