
DP Telecom
-
Henk Vegt
Keurige iphone en zeker voor die Prijs👍
-
Luuke van Helvoirt
Goede service en goed product
-
Hoe beoordeel je DP Telecom?
-
Marry
Fijne winkel met goede service. Al vaak geweest met mijn telefoon als ik een probleem had. Deze keer uitstekend geholpen door Tygo. Hij heeft alle moeite gedaan voor mij. Een topper. Ik ben reuze blij met DPTelecom zo dichtbij
-
Sonja
Goed contact, prettige service!
-
Diederick
Na Telefonisch contact gehad, toestel opgehaald in de winkel super geholpen alles overgezet en ontzettend goed geholpen! Tip voor mensen geen verstand hebben. Ook de prijzen dikke aanrader.
-
Ord12584
Snel in huis. Bedankt voor de services!
-
Marleen de Krom
Beste heer/mevrouw,
Zojuist heb ik een heel vervelend telefonisch gesprek gehad met Joy over de levering van mijn Iphone 16 pro. Nadat vandaag meermaals telefonisch was toegezegd dat mijn Iphone vandaag opnieuw verstuurd zou worden met spoed, bleek via de track en trace code dat de verwachte leverdatum niet morgen, zoals beloofd, maar woensdag 15 januari is. Om zeker te zijn dat het het toestel wel met spoed verzonden was heb ik dit gecontroleerd bij PostNL. In het telefoongesprek met PostNL bleek met de t'rack and trace code 'dat dit echter geen spoedverzending betrof, maar een reguliere verzending, tegen de belofte in.
In het telefoongesprek met Joy gaf ik dit aan en kreeg ik te horen dat het wel degelijk met spoed verzonden zou zijn. Hierop vroeg ik om bewijs (screenshot) hiervan omdat PostNL het tegenovergestelde aangaf. Dit kon volgens Joy niet worden gestuurd. Vervolgens gaf ik aan dat ik het vertrouwen kwijt ben in een goede afloop en graag een voorstel wil om gecompenseerd te worden, mocht de telefoon er (zoals nu lijkt te gebeuren volgens de track en trace) morgen niet zijn. Tot vandaag had ik wat betreft de toon van het contact nog wel vertrouwen in het bedrijf, maar tijdens het gesprek met Joy was dit echt heel anders. Ze liet me meermaals niet uitpraten en deed het voorkomen alsof ik geen realistische verwachtingen had van een telefoon bestellen bij DP telecom. Zinnen als: "als je snel een telefoon wil dan had je hem in een fysieke winkel moeten kopen en niet moeten bestellen". Ik reageerde hierop dat de telefoon er initieel de volgende dag al zou zijn dus dat ik wel van een snelle levering was uitgegaan, zei ze: "Ik zou je aanraden om in december niet te bestellen want dan kan je verwachten dat het te laat geleverd wordt." Hier schrok ik echt van want dit insinueert dat het onverstandig zou zijn om bij DP telecom een bestelling te plaatsen en te verwachten dat die bestelling binnen de termijn wordt geleverd. Zeer onprofessioneel.
Ik hoop nog steeds dat de telefoon, zoals beloofd, morgen wordt geleverd. Maar zoals ik ook al telefonisch aangaf, zou ik het netjes vinden dat jullie met een voorstel voor een oplossing of compensatie komen.
Antwoord van DP TelecomBeste mevrouw de Krom
Ten eerste vinden wij het erg jammer dat u onze service niet zo heeft ervaren, zoals wij dat graag zouden willen!
Het is natuurlijk erg vervelend dat de oorspronkelijke zending, besteld op 20 december, niet is aangekomen door hoogstwaarschijnlijk diefstal bij onze vervoerder PostNL. Om u tegemoet te komen hebben wij toen besloten u al een ander toestel op te sturen, zoals samen besproken op 6 januari via Whatsapp, ondanks dat wij zelf nog in afwachting zijn van het onderzoek bij de vervoerder. U heeft toen aangegeven het pakketje snel te willen ontvangen, waarop wij hebben aangegeven dat we verwachten het die dinsdag (7 jan) of woensdag (8 jan) naar u te verzenden en dat u een track and trace code zal ontvangen als bevestiging. Dit is ons echter niet gelukt en op woensdag 8 januari en donderdag 9 januari heeft u contact gehad met een andere collega en afgesproken dat wij u naast het toestel met folie een hoesje als tegemoetkoming aan de zending zouden toevoegen. Op vrijdag 10 januari is er door een collega wederom contact geweest (op basis van een contactverzoek) waarbij het gesprek niet zo is gelopen zoals gewenst en u meer compensatie wilde hebben als het toestel niet 11 januari bij u zou zijn. Nou goed nieuws het toestel is op 11 januari door u ontvangen.
Nogmaals excuses als u niet ons wenselijke serviceniveau heeft ervaren en we wensen u toch veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Danny Pen
DPtelecom
-
Richard hogenvorst
Bestelling binnen gekregen vandaag. Heel blij goed geholpen! Product precies als verwacht
-
Danny
Super blij met mijn toestel
-
SH
Snelle service, levering. Product ontvangen zoals vermeld.
-
André van den Haak
Een nieuwe iphone 16 128 gb ultramarijn, binnen 3 dagen in huis!
-
Rietbroek
Heel fijn geholpen! Mijn telefoon is weer helemaal gerepareerd. Met meer service dan ik verwacht had. Dank 🙏
-
Brigitte Melis
Maken waar wat ze beloven.
Levering binnen afspraak en duidelijke communicatie. Product als omschreven (Apple Iphone 15) -
Niek
Prima en snelle service
-
David Budde
Hier werken vriendelijke en kundige jonge kerels.
Hele snelle service en goede prijzen.
Het scherm van me Samsung s21 is belachelijk snel en goed vervangen.
Ik ga voortaan voor reparaties of nieuwe telefoons hier heen.
Ze verdienen meer dan zeker dan 5 ⭐.
-
Leonie
Snelle levering en keurig verpakt. Blij met de iPhone 15
-
Joost Litjes
Geleverd wat was beloofd en snel
-
A klein
Geweldige service. Heel goed en vriendelijk geholpen
-
Monique
Snelle reactie, super vriendelijk en servicegericht!
-
anoniem
Geweldige service, snel geholpen