DRB Martial Arts
Martial Arts Shop. Van staande bokszakken tot judopakken, we zijn voortdurend bezig om ons vechtsport & fitness assortiment te verbreden en verfijnen.

35 jaar ervaring in Martial Arts en fitness, dus verstand van zaken. Goede service, betrouwbaarheid en bereikbaarheid zijn onze peilers.

Winkel nu op https://www.staandebokszakken.nl
  • Tames Rietdijk
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Soms zit er bij je bestelling iets tegen, waar de leverancier niets aan kan doen. Dit is een ondernemer die ook dan zijn verantwoordelijkheid pakt: je bestelling van het begin tot het eind volgt en monitort, je bij alle wijzigingen pro-actief informeert en niet opgeeft totdat je bestelde spullen bij je zijn afgeleverd. In 1 woord: fantastisch!

• Monique
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De boxpaal werd iets later geleverd dan gepland maar ik ben perfect op de hoogte gehouden. Aanrader!

• Hoe beoordeel je DRB Martial Arts?

• Hans F. Voortmeijer
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Snel, accuraat en service gericht !!

• Steven Koning
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Super service! Alles voor elkaar en op tijd geleverd. Dik tevreden!

• khold.thor@hotmail.com

Uitstekende bokspop πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

• Hilco van Maanen
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Super service. De oorspronkelijk bestelde bokspaal was niet meer beschikbaar, maar een goed alternatief geboden en snelle bezorging geregeld via prettige en nette communicatie. Top!

• Yenal Izci
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Prima product, snelle levering en ook zeer snel en adequaat geantwoord op een vraag. Erg tevreden!

• Joris
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Snel geleverd. Iets kapot gegaan tijdens assembleren, goed opgepakt en wordt opgelost.