DRB Martial Arts
Martial Arts Shop. Van staande bokszakken tot judopakken, we zijn voortdurend bezig om ons vechtsport & fitness assortiment te verbreden en verfijnen.

35 jaar ervaring in Martial Arts en fitness, dus verstand van zaken. Goede service, betrouwbaarheid en bereikbaarheid zijn onze peilers.

Winkel nu op https://www.staandebokszakken.nl
  • Rowin enckhof
    Review voor DRB Martial Arts

Snelle levering, gaat top om een feedback op een defect product en regelt gelijk een oplossing. Dank!

• Tames Rietdijk
    Review voor DRB Martial Arts

Soms zit er bij je bestelling iets tegen, waar de leverancier niets aan kan doen. Dit is een ondernemer die ook dan zijn verantwoordelijkheid pakt: je bestelling van het begin tot het eind volgt en monitort, je bij alle wijzigingen pro-actief informeert en niet opgeeft totdat je bestelde spullen bij je zijn afgeleverd. In 1 woord: fantastisch!

• Hoe beoordeel je DRB Martial Arts?

• Monique
    Review voor DRB Martial Arts

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De boxpaal werd iets later geleverd dan gepland maar ik ben perfect op de hoogte gehouden. Aanrader!

• Hans F. Voortmeijer
    Review voor DRB Martial Arts

Snel, accuraat en service gericht !!

• Steven Koning
    Review voor DRB Martial Arts

Super service! Alles voor elkaar en op tijd geleverd. Dik tevreden!

• khold.thor@hotmail.com

Uitstekende bokspop 👍🏻👍🏻👍🏻

• Hilco van Maanen
    Review voor DRB Martial Arts

Super service. De oorspronkelijk bestelde bokspaal was niet meer beschikbaar, maar een goed alternatief geboden en snelle bezorging geregeld via prettige en nette communicatie. Top!

• Yenal Izci
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Prima product, snelle levering en ook zeer snel en adequaat geantwoord op een vraag. Erg tevreden!

• Joris
    Geverifieerde klant van DRB Martial Arts

Snel geleverd. Iets kapot gegaan tijdens assembleren, goed opgepakt en wordt opgelost.