DRF Beveiligingssystemen

DRF Beveiligingssystemen

DRF Beveiligingssystemen is uw partner in het adviseren en realiseren van complete beveiliging oplossingen.
Wij bieden een breed pakket aan producten en diensten aan die een oplossing bieden voor zowel de zakelijke als particuliere omgeving.
Camerabewakingsystemen geven een veilig gevoel en is uitermate prettig indien u vaak van huis bent. Met onze oplossingen kunt u vanaf iedere locatie de thuis of kantoor omgeving eenvoudig controleren

• Eric Slegtenhorst
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Een Dahua Ip camera gekocht die snel geleverd werd tegen een hele scherpe prijs.
    Toen ik bij het aansluiten stuitte op het probleem dat ik de camera niet kon vinden in ons netwerk telefonisch contact opgenomen en werd ik vriendelijk geholpen. De medewerker heeft op afstand via teamviewer de camera gevonden en zo ingesteld dat hij nu vindbaar is binnen ons netwerk. Dus ook een hele goede aftersales!

• cihan uckardesler

Perfect service

• Hoe beoordeel je DRF Beveiligingssystemen?

• Manfred Engels
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Uitstekend service, 2 cameras waren heel snel afgeleverd. Misschien communicatie kan wat beter want wij hadden de track/trace details ontvangen maar een paar uren voor dat de zending was afgeleverd dus dat kan soms een probleem zijn als je niet thuis bent.

• M van de Vorle
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Allemaal super gegaan vragen beantwoord, echt geïnteresseerd en behulpzaam πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

• Rick Corsten
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Snelle levering, en goed meegedacht met de bestelling,

• Will van Diepen
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Supersnel geleverd, gewoon top.

• G Mosterd

• Eric Van Acker
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Overzichtelijke site, correcte prijzen, supersnelle levering, gewoon top

• Arturo Otero
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

snelle service en materiaal dat overeenkomt met de bestelling

• Ferry Damen
    Geverifieerde klant van DRF Beveiligingssystemen

Problemen gehad met levering door Post nl.
    Drf heeft mij na mijn commentaar direct contact gezocht, zich geëxcuseerd en een alternatief aangeboden. Super tevreden over het geleverde product, het handelen na verkoop en de manier van communicatie.