DS Workwear
DS Workwear bied een compleet assortiment werkkleding en bedrijfskleding van diverse topmerken.
Kwalitatieve functionele bedrijfskleding voor een groot aantal beroepsgroepen zoals; bouw, installatie, industrie, transport, keuken en restaurant. Onze werkkleding is leverbaar in een groot kleuren palet, om zo perfect aan te sluiten bij elke huisstijl! Het assortiment bestaat uit een compleet pakket bedrijfskleding, van onder andere; werkbroeken, sweaters, poloshirts, werkjassen en regenkleding.
Onze werkkleding kan volledig bedrukt of geborduurd geleverd worden met logo of bedrijfsnaam van uw onderneming, deze service is uiteraard ook beschikbaar bij kleinere bestellingen voor ZZP en MKB!
8,9
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Sofie Benaets
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld.
    Een vriendelijk telefoontje later hebben ze mijn bestelling zonder problemen aangepast. Topservice!

• René Metz
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Geweldige service. maat te klein besteld, gelijk juiste maat geregeld met 1 telefoontje.

• Hoe beoordeel je DS Workwear?

• Sven Mertens
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Bestelling vlot en snel verkregen.

• Rene Vos
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Maat niet op voorraad dus werd er netjes gebeld

• P Scholten

Goede service

• Mark Kok
    Geverifieerde klant van DS Workwear

op tijd geleverd, werd zelfs gebeld om te checken of ik het al binnen had. Prima service Bedankt!!

• Frank Roodenburg
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Goede snelle service. Ik had een lastige vraag maar die werd snel en goed beantwoord. Er was wat creativiteit voor nodig, en dat ging ze goed af.

• JD van Elst
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Goede service, en er wordt goede informatie over kleding gegeven

• jappie wemer
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Ik wil iets retourneren,gaat erg moeilijk.

• Jelle De Westelinck
    Geverifieerde klant van DS Workwear

Perfect alternatief geboden voor niet voorradige spullen