Daadaa
De vrolijkste en meest unieke rompertjes van Nederland! Dat is waar Daadaa voor staat. Initiatiefnemers zijn Roger en Alain. Terwijl ze letterlijk aan de wieg stonden van Rogers zoontje Jason, stonden ze figuurlijk aan de wieg van Daadaa. Roger ontwierp speciaal voor zijn zoontje een romper met een tekening van zijn eigen passie erop en de foto daarvan brak op Facebook een persoonlijk record aan likes.

Eén van die likes was van Alain. Samen bedachten ze een plan om voor zo veel mogelijk hobby’s en andere eigenschappen een ontwerp te maken, zodat elke nieuwe papa of mama verrast kan worden met een uniek rompertje ‘op maat’.

De kleine baby hullen in een comfortabel 100% katoen rompertje en papa en mama een grote glimlach bezorgen, dat is de missie van Daadaa. Met grappige en kleurrijke ontwerpen die een link leggen met de hobby of achtergrond van papa of mama. Stuk voor stuk kleine kunstwerkjes, met behulp van de grafische tovenaar Jeroen, die de ontwerpen digitaal perfectioneert. En de collectie wordt continu uitgebreid.
  • Heny
    Review voor Daadaa

Kwam rompertje online tegen en vond het design zo vrolijk dat ik op deze site zocht. Vond een romper wat ik echt iets voor mijn zoontje vond (man is klusser). Leuke verpakking en heeeel leuk rompertje! 👍

• Jan Bakker
    Review voor Daadaa

Erg mooie producten, we zijn blij met onze rompertjes! Ga zo door!

• Hoe beoordeel je Daadaa?

• Jacques

Top spullen