Daans Magazijn
Daans Magazijn verkoopt sinds 2015 refurbished elektronische apparatuur. Ons assortiment varieert van laptops en desktops tot aan iPad's en overige Apple hardware. Bestel je bij Daans Magazijn, dan loop je nooit risico. Al onze bestellingen worden gratis verzonden en kunnen ook gratis teruggestuurd worden. Je ontvangt daarbij 1 jaar garantie. Onze producten zijn geschikt voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik.
Refurbished hardware, Laptops, Desktops, Monitoren, Duurzame webshop
2.575 klantbeoordelingen
Filter 2354 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1587 met beschrijving

• Hendrik J. Dolleman
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snelle levering, goed product, goede website

• K.R. Valstar

Nice price

• Hoe beoordeel je Daans Magazijn?

• Liza Van der Werf
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Super snel een “nieuwe” laptop voor mijn nieuwe studie ontvangen..

• Chantal Hoogland
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Goed, snel geleverd, goede service

• ilko Kelders
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snel met leveren, het product in top staat. Erg klantvriendelijk, zeker de klantenservice, helpt bij welk probleem dan ook. Een echte aanrader. Goed gedaan: Daan's magazijn!

• George

Goede service, Daans Magazijn is een aanrader

• Dick
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

In ieder opzicht tevreden. Communicatie, leverering, service , pc is fijn en snel. Had ook een monitor erbij besteld was niet in orde ( waarschijnlijk gebeurd tijdens transport). Is zeer snel opgepakt . Direct een ander beeldscherm toegstuurd met retourlabel.

• Richard
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Naast dat het product van goede kwaliteit is, ben ik ook nog eens zeer goed geholpen. Ik had wat specifieke wensen en daar is direct gehoor aan gegeven. Het contact is uitstekend! Mijn volgende aankoop zal zonder twijfel weer bij jullie zijn! Dank voor de uitstekende service!

• Rick Broersen
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Goed product en snelle service

• Linda
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snelle perfecte levering, wij hebben al eerder een laptop bij Daansmagazijn besteld. Super goede service. Wij zijn dik tevreden. Tot de volgende keer!