Daans Magazijn
Daans Magazijn verkoopt sinds 2015 refurbished elektronische apparatuur. Ons assortiment varieert van laptops en desktops tot aan iPad's en overige Apple hardware. Bestel je bij Daans Magazijn, dan loop je nooit risico. Al onze bestellingen worden gratis verzonden en kunnen ook gratis teruggestuurd worden. Je ontvangt daarbij 1 jaar garantie. Onze producten zijn geschikt voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik.
4.200 klantbeoordelingen
Filter 3930 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2503 met beschrijving

• Jolanda van den Berg
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Wij zijn echt meer dan tevreden!! De bestelde adopter deed het helaas niet en er werd ons per direct een nieuwe opgestuurd die het wel deed. Wat een service!!! Petje af! De volgende adopter durf ik hier weer te bestellen.

• Gerrit
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snel aanvullende info via chat.

• Hoe beoordeel je Daans Magazijn?

• Marja

Snel ontvangen.

• Jos Vaes
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

snel in huis goede afhandeling

• Johan J.
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snelle correcte levering en professioneel verpakt

• P. Vriend
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Prima services en vlorre aflevering

• Attia Arafa
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Thanks a lot danns Magazijn best service after sale I really recommend for everyone one

• Annelies

Betaalbaar, snel geleverd

• Chris
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snelle levering, goed verpakt, vriendelijke service. De prijs is heel competitief en het geleverde product is keurig. Ik heb meerdere keren refurbished producten bij Daansmagazijn gekocht, en tot zover was het steeds naar tevredenheid.

• R. P.
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Al verscheidene malen een bestelling geplaatst. Propere en degelijke producten, snel verzonden. Die ene keer dat er iets fout liep bij een levering snel geholpen met een vlotte communicatie.

• Berend Jan
    Review voor Daans Magazijn

Er wordt heel goed meegedacht! Ik had door mijn eigen fout een verkeerd artikel besteld. De medewerker adviseerde mij een ander artikel, dit was helaas niet leverbaar, ik kreeg een tip waar ik het artikel wel kon kopen en het geld werd terug gestort. Goede service!

• Hamid a
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snel geleverd aan huis. dank u

• Rob L.
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Ik heb een mooie aankoop gedaan van een iphone 14. De beschrijving was accuraat als ook de snelle levering. We zijn erg blij met deze aankoop.

• c.j. vink
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Prima snelle levering en top apparaat.

• Joke Den Besten

Geweldig

• Merlijn Lucken
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Prachtige laptop voor een uitstekende prijs! En ik kan hem gelukkig binnen deze maand betalen. Prima service en vriendelijke bediening. 10 punten.Top!

• Frederic Logghe
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Computer besteld, binnen de week geleverd. Werkt perfect! Top service.

• W Vd Graaf
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Prima service, heldere communicatie en zo thuis!

• Kruska
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Vraag snel beantwoord, daarna besteld en snel geleverd. Product kwam overeen met wat was afgesproken.

• Dimitri
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snelle levering. Product komt overeen met beschrijving