Daans Magazijn
Daans Magazijn verkoopt sinds 2015 gebruikte elektronische apparatuur. Ons assortiment varieert van laptops en desktops tot aan Ipad's en overige Apple apparatuur. Vanuit onze locatie in Elst (Gelderland) zorgen wij er met ons team voor dat u voor goede, goedkope producten bij ons aan het goede adres bent. Onze producten zijn geschikt voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik.
Laptops, Desktops, Monitoren
1.239 klantbeoordelingen
Filter 1186 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 766 met beschrijving

• Mark Swaanen
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Apple MacBook 13inch goud gekocht. Zag er prima uit, zat alleen nog een lock op. Slordig en onhandig. Teruggestuurd en snel weer retour ontvangen met excuses. Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel. Ik zou ze ook 5 sterren willen geven als het meteen was goed gegaan.

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review Mark. Fijn dat we ondanks de slordige fout je alsnog tevreden hebben kunnen stellen!

• Eric Plak
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Prima service, opzoek naar een krachtige laptop voor studie. Vragen via de chat werden snel beantwoord, foto’s werden gedeeld van de bewuste aankoop. Laptop voldeed volledig aan verwachting ook de bestelde muis en tas “gebruikt” waren nieuw of zo goed als. Geleverd in goed verzorgde verpakking.

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review Eric. Veel plezier van de laptop!

• Hoe beoordeel je Daans Magazijn?

• Ed Hajema
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Goede info op website, correcte en snelle chat-service; Keuze voor uitbreiding Geheugen en SSD; keuze voor Office 2016 en garantietermijn. Computer rond 13:00 uur besteld, zaterdag 12:30 uur afgeleverd. Computer was niet van nieuw te onderscheiden; geen krasje te zien; Enige jammere is dat de keyboard van HP was (PC van DELL) met spatiebalk welke niet lekker gaat en een Lenovo muis. Wellicht beter zonder keyboard en muis verkopen, zit toch niemand op te wachten.

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor je mooie review Ed. Ook bedankt voor de terechte feedback. We nemen het mee!

• Dolf Colenbrander
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Goede website, betrouwbare levering.

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de positieve review!

• Marjorie Visser

Goede prijs

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de positieve review!

• Caitlin Deleu
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

goede producten voor zeer redelijke prijs, snelle levering, alles tiptop in orde.

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review Caitlin!

• ter Horst
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Prima levering, prima product en goede communicatie!

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review!

• Mohammed Ajjouch

Geweldige service.

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review Mohammed!

• A.W. van der spek
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

open communicatie op initiatief van Daan over de mogelijkheden en de beperkingen

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review!

• Maaike Schiedon
    Geverifieerde klant van Daans Magazijn

Snelle kundige levering, bijna nieuwe laptop, lage prijzen, top!

Antwoord van Daans Magazijn

Bedankt voor de mooie review Maaike!